![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
|
![]() Citaat:
Aantonen dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
|
![]() Citaat:
't Zal dus nog efkes duren voor de 'grote kuis' kan beginnen, vooral in de landen die je hier opnoemt..., en alle andere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....44#post5843144 http://forum.politics.be/showthread....37#post5843237 http://forum.politics.be/showthread....57#post5845257 http://forum.politics.be/showthread....35#post5845735 Zouden die hoogstaande discussietechnieken eigen zijn aan hun cultuur? Laatst gewijzigd door artisjok : 6 december 2011 om 06:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg Dickkie, kun je behalve smiLey's ook eens proberen inhoudelijk te reageren?
Hoezo heeft zowat ieder Europees land een rechtse regering? Wat is rechts volgens jou? En kunnen we dan weer on topic gaan, machogedrag in Noorwegen? Of is dat ook de schuld van" politiek rechts" volgens jou? |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Super Moderator
|
![]() Gelieve niet op de man te spelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is een dubbelnick van een gebande dan een man?
![]() |
#452 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op de man spelen omdat u blok staat en geen argumenten heeft ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Parlementslid
|
![]() Toch wel merkwaardig vind ik.
Om terug te komen op de oorspronkelijke inhoud van deze draad. Als ik het goed lees dan is het een niet-europese migrant die het verband legt tussen het seksueel geweld en de cultuur, en het is een niet-europese migrant die deze topic heeft gepost. Het lijkt wel een constante te worden in dit soort onderwerpen. Iedereen lijkt te erkennen dat er echt groffe problemen zijn met migranten en hun cultuur, behalve de linkse pseudo-intelectuelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
|
![]() Citaat:
Geweldig toch ? ![]() En waarom juist zou u niet reageren, als het gaat om een gesteld artikel in een Noorse krant én een verklaring van een vrouwelijke politie-inspecteur op de Noorse staatstelevisie, die een en ander uitklaren over de afkomst van de verkrachters ? Omdat het niet in uw anti-racistische wereldbeeld past, waarin moslims onveranderd het slachtoffer zijn van de 'racistische autochtoon' ? Mentale volwassenheid, mevrouw A, begint bij het inzien en erkennen van de eigen dwalingen,vooroordelen en scheefgetrokken meningen. Dat is geen schande noch een afgang, want die psychische groeifase moeten we als mens allemaal doormaken, als individu en als gemeenschap. Alleen aangeboren psychoses of in de groeiperiode opgedane traumatische ervaringen, kunnen dit proces verstoren en/of tegenhouden, wat dan een gepaste begeleiding behoeft. Aldus, sta me toe het nogal erg vreemd te vinden, dat u als rabiate 'anti-raciste', nergens in al uw posts op dit forum (en met respect, dat zijn er nogal wat) gewag maakt noch reageert op de discriminerende, racistische en vernederende soera's ea zinsneden die hier nogal eens de revue passeren en afkomstig zijn uit het 'heilige boek', als na te volgen voorbeeld van degenen die u hier blijkbaar zo nauw aan het hart liggen, u weet wel, de moslimverkrachters waar het hier in deze draad over gaat. Dat u het voor welke reden dan ook, steeds weer opnieuw opneemt voor buiten-Europese criminelen van het laagste allooi, afkomstig uit landen waar vrouwen veelal als dieren worden beschouwd en ook zo al eens behandeld worden, lijkt u in het geheel niet te storen, zelfs niet als u door dozijnen forummers bedolven wordt met links, bronnen en bewijzen van deze verknipte sociale toestand die, evenredig met de immigratie-toename, ook hier zijn sociaal-maatschappelijke gevolgen heeft. U moet dus wel een verdomd héle goede reden hebben, om telkens weer opnieuw uw linkse mantra te bezingen en deze onomstootbare gegevens telkens opnieuw kronkelgewijs te ontvluchten. Ik ben benieuwd welke reden dat mag zijn. Anyway, ik ben alvast geen moslim, dus wie ben ik om te twijfelen aan de gelijkberechtenis van �*lle mensen in de islam, zoals u dat als goedwillende niet-moslim(a) ongetwijfeld ook gelooft. Echter, wist u dat, ondanks de doodstraf die staat op afvalligheid in de islam, er ook moslims bestaan die ondertussen de mentale volwassenheid bereikt hebben ? Die noemen zich nu ex-moslims, nét de mensen die we alle ondersteuning moeten geven in hun moedige houding, juist omdat zij degenen zijn die alle islamitische geplogendheden van binnenuit kennen, alsmede de hemeltergende hypocrisie ervan naar de buitenwereld toe. Die moreel-intellectuele ondersteuning zouden u ea 'anti-racisten' en papenvreters, zéker niet misstaan. Desondanks, en daar knelt uw 'anti-racistisch' schoentje nu net iets te veel, blijft u het willens nillens opnemen voor degenen die met plezier deze afvalligen een kopje kleiner willen maken, maar als tussentijdse bezigheden westerse jonge meisjes en vrouwen levenslange verminkingen en trauma's bezorgen. Begrijpe wie kan. Enne., o ja, bij de postopening had ik het over die discriminerende, racistische en vernederende soera's die te lezen zijn in dat éne en onveranderlijke boek, dat uw vrome beschermelingen alle dagen innig aan het hart drukken, als ware het hun toegangsticket naar het godsparadijs. Wel, die imo toch wel héél moedige ex-moslims, hebben voor u en mij en bij uitbreiding daarvan �*lle niet-moslims, alvast een samenvatting gemaakt met de meest afkeurenswaardige teksturen, die in Mein Kampf zeker niet zouden misstaan hebben, en die u als 'anti-racist ongetwijfeld zullen doen walgen. Lees en geniet: http://www.ex-moslim.nl/ Zo, mevrouw A, hopelijk bent u door die sociaal onaanvaardbare koranteksten niet �*l te zeer ge-arti-schokt, zodat ik mag hopen om van u alsnog een reply te mogen ontvangen op mijn eerder post aan u: http://forum.politics.be/showthread....80&page=20#393 Dank bij voorbaat en vriendelijke groet, Diego Raga, ![]() Laatst gewijzigd door Diego Raga : 6 december 2011 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Parels voor de zwijnen, vrees ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
|
![]() Tiens, na 24 hr nog steeds geen enkele reactie van onze 'anti-racisten' op bovenstaande post.., euh., 'shit', daar waar ze anders als de kippen bij zijn, om een en ander uit de context te rukken.
Te confronterend om te replyen, mss ? Hm, ik vermoed ook dat een en ander hun mantrische multi-hallucinatie verstoord heeft, vandaar wsl de oorverdovende sound of silence vanuit die anders zo luidruchtige linkse hoek. TKO ? Nee toch ? ![]() Hier volgt dan nog een smashing uppercut, ditmaal van een Deens psycholoog die jarenlang veldwerk heeft verricht in steden en jeugdgevangenissen en dus iets dichter bij de realiteit staat, om een en ander te kunnen beoordelen. Lees en geniet: Moslim-integratie? Onmogelijk! "In zijn boek publiceert Sennels zijn therapeutische werkervaringen met honderdvijftig moslims, die hij vergelijkt met honderd Deense cliënten. Op basis van honderden sessies met individuen en groepen geeft hij een gefundeerd psychologisch profiel van de moslimcultuur. Sennels laat zien dat diepliggende culturele en psychologische verschillen de hoofdoorzaak zijn van de gevaarlijke problemen met integratie van moslims in het Westen en de rest van de wereld waarmee we tegenwoordig geconfronteerd worden. Among Criminal Muslims is makkelijk te lezen en bestaat uit interessante casussen, therapeutische adviezen en inzicht gevende vergelijkingen tussen zijn westerse en moslimse cliënten. Het officiële Deense tijdschrift voor professionele psychologen publiceerde een recensie: 'Among Criminal Muslims is een provocerende eye opener: overtuigend en goed onderbouwd. Sennels schokkende conclusie is dat de westerse cultuur en de cultuur van moslims zo verschillend zijn dat ze nooit in staat zullen zijn naast elkaar te bestaan zonder hun fundamentele waarden te veranderen. Naser Khader (zelf moslim), schrijver van de bestseller over de moslimcultuur 'Honour and Shame' en lid van het Deense parlement, schreef ook een recensie over Sennels boek. Zijn conclusie luidt: 'De professionele expertise die Nicolai Sennels heeft is uitzonderlijk en met zijn vele heldere en praktische voorbeelden krijgt de lezer buitengewoon veel inzicht in de oorzaken van onze integratieproblemen. Het boek zou gelezen moeten worden door iedereen die onderwijzer, docent of sociaal werker wil worden en door alle politici die te maken hebben met integratie.' (Sappho, februari 2009) Een officieel tijdschrift voor leraren concludeert in hun recensie dat 'Sennels analyses en observaties met betrekking de behandeling van criminele jeugd grote aandacht verdienen.' (Ungdomsskolen #3, april 2009). In Nederland zijn zulke reacties praktisch onbestaanbaar." Ik werkte bijna tien jaar lang met antisociale tieners in de gemeente Kopenhagen, waarvan de laatste drie jaar in een jeugdgevangenis. Toen ik als sociaal werker en later als psycholoog met deze doelgroep werkte, heb ik veel moslims behandeld. In Deense jeugdgevangenissen heeft (net zoals in Nederland) 70% van de gedetineerden een moslimachtergrond. Dit is natuurlijk een enorme hoeveelheid en ik raakte geïnteresseerd in de vraag waarom dit het geval is. Mijn conclusie was, nadat ik honderdvijftig moslimcliënten en 100 Deense had behandeld, dat er aspecten zijn in de moslimcultuur die antisociaal gedrag bevorderen – ten minste, naar westerse maatstaven. Om mijn kennis verder te verbreden, ben ik de Koran gaan bestuderen en tijdens een conferentie over integratie in 2008 begon ik een discussie waarin ik stelde dat integratie gaat over de ontmoeting tussen culturen en dat sommige culturen beter bij elkaar passen dan andere. Ik noemde ook het feit dat de meeste jonge criminelen in Denemarken een moslimachtergrond hebben. Hoewel deze argumenten logisch en waar zijn, was de reactie vijandig: zowel mijn baas als de burgermeester van sociale zaken van Kopenhagen zeiden dat ik met mijn baan moest stoppen, of niet meer over mijn professionele ervaringen moest praten. Voor het volledige artikel: http://www.misikiets.nl/integratie.html And countdown: 10,9,8,.,.,.,.,3,2,1. Game over ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Banneling
|
![]() Ja, 't is hier wat stilletjes geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Banneling
|
![]() Uiteraard, als er niet op de man mag gespeeld worden.
Voor de rest. http://forum.politics.be/showthread....68#post5846368 |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Minister-President
|
![]() Ik val omver als ik hier zo de reacties van artisjok lees. Is zij dan echt volledig wereldvreemd??
Ikzelf heb enorm veel respect voor die mensen die OPEN staan voor de verschillende culturen , en die ook zien wat er gebeurt. Realist zijn is voor mij een gave en zeker geen uiting van racisme. En spijtig genoeg is artisjok iemand die wil doorgaan voor antiracist , maar daardoor niet alleen oogkleppen heeft, maar totaal blind is !! Spijtig, want door dergelijke meningen en reacties gaat het werk van ECHTE antiracisten totaal de mist in!! |
![]() |
![]() |