Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 januari 2012, 11:07   #441
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi Bekijk bericht
Bijna 500 reply's en niemand die wat kan inbrengen tegen de feiten.

Het toont aan dat de propaganda tegen Iran niet werkt en men wel beter weet.

Mijn vertrouwen in de mensheid is gestegen.
Onzin ik heb ze al eens de grond ingeboord zoek maar op.

Iran gaat hier gewoonweg grof in de fout, zeker haar laatste dreigment dat als men geen handel meer met iran drijft ze dan oorlogsdaden gaat beginnen uitvoerne. Absurd gewoon.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2012, 11:18   #442
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Waar haalt u dat idee vandaan?? En op welke oorlogsdaden doelt u?
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2012, 12:41   #443
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Onzin ik heb ze al eens de grond ingeboord zoek maar op.
Onmogelijk.
Kasumi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2012, 12:58   #444
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

In Memory of Neda Agha-Soltan

Zij is ook een mythe zeker?

.
Oud 25 januari 2012, 13:04   #445
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht

.
Je zou er geen probleem mee hebben als de VS miljoenen Iranezen afslacht om het regime te verwijderen, om uw terreurstaat Israel te plezieren.

Het is een mythe dat jij wat om Iranezen geeft.
Oud 25 januari 2012, 13:26   #446
k9

Standaard

Citaat:
Onmogelijk.

De eerste post weerlegt 1 van de 3 punten (de beide andere waren te belachelijk) je antwoord er enkele keren op en stop er dan mee :

http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=21

Dus het heeft welgeteld 1 pagina geduurd.

Nogmaals :

VIENNA | Fri Nov 18, 2011 2:50pm EST

"The U.N. nuclear watchdog board censured Iran on Friday over mounting suspicions it is trying to develop nuclear weapons, but Tehran said the move would only strengthen its determination to press on with sensitive work.

Almost unanimously, the agency's 35-nation board passed a resolution expressing "increasing concern" about Iran's nuclear program, after a U.N. report last week said the Islamic state appeared to have worked on designing an atom bomb."
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

Oud 25 januari 2012, 13:39   #447
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:

De eerste post weerlegt 1 van de 3 punten (de beide andere waren te belachelijk) je antwoord er enkele keren op en stop er dan mee :

http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=21

Dus het heeft welgeteld 1 pagina geduurd.

Nogmaals :

VIENNA | Fri Nov 18, 2011 2:50pm EST

"The U.N. nuclear watchdog board censured Iran on Friday over mounting suspicions it is trying to develop nuclear weapons, but Tehran said the move would only strengthen its determination to press on with sensitive work.

Almost unanimously, the agency's 35-nation board passed a resolution expressing "increasing concern" about Iran's nuclear program, after a U.N. report last week said the Islamic state appeared to have worked on designing an atom bomb."
Zegt helemaal niets. Nougabollen. 0². U bevestigt het feit dat er geen bewijs is dat ze aan een nucleaire bom werken.
Oud 25 januari 2012, 13:47   #448
k9

Standaard

Citaat:
Zegt helemaal niets. Nougabollen. 0². U bevestigt het feit dat er geen bewijs is dat ze aan een nucleaire bom werken.
Zoals ik toen ook al vroeg (en waar je nooit op antwoorde) wat zou voor jou dan wel bewijs zijn dat ze werken daaraan?

Oud 25 januari 2012, 14:17   #449
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoals ik toen ook al vroeg (en waar je nooit op antwoorde) wat zou voor jou dan wel bewijs zijn dat ze werken daaraan?
Panetta was duidelijk: het moment dat ze er aan beginnen werken, overschrijden ze de rode lijn van de VS. Ik ben er zeker van dat ze dan ook onbetwistbaar bewijs kunnen voorleggen. Hij zegt zelfs expliciet dat ze nog niet beslist hebben om er aan te beginnen.

Hij zal het wel het best weten zeker, ook hij bevestigd dus dat ze er niet aan werken.
Oud 25 januari 2012, 14:39   #450
k9

Standaard

Citaat:
Panetta was duidelijk: het moment dat ze er aan beginnen werken, overschrijden ze de rode lijn van de VS. Ik ben er zeker van dat ze dan ook onbetwistbaar bewijs kunnen voorleggen. Hij zegt zelfs expliciet dat ze nog niet beslist hebben om er aan te beginnen.

Hij zal het wel het best weten zeker, ook hij bevestigd dus dat ze er niet aan werken.
Je negeert dus de VN en mijn vraag.

Wat zou voor jou bewijs zijn? Of zeg je als morgen de VS zegt dat israel effectief kernwapens ontwikkeld jij dit automatisch gelooft van de VS?

Oud 25 januari 2012, 14:47   #451
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Je negeert dus de VN en mijn vraag.

Wat zou voor jou bewijs zijn? Of zeg je als morgen de VS zegt dat israel effectief kernwapens ontwikkeld jij dit automatisch gelooft van de VS?
Ik negeer de VN niet. Die zegt dat het vermoedens heeft dat ze er aan werken, maar kan geen bewijs leveren dat ze ze effectief aan werken. Dat jij zoiets simpel niet kan vatten, kan ik niets aan doen.

Hoe kunnen ze aan de bom werken als ze nog niet beslist hebben om er aan te beginnen?

Laatst gewijzigd door Kasumi : 25 januari 2012 om 14:48.
Oud 25 januari 2012, 15:21   #452
lennert5
Lokaal Raadslid

lennert5's schermafbeelding

Standaard

De kwestie van het al dan niet maken van kernwapens door Iran, doet niet ter zake. Doorheen de geschiedenis is het duidelijk geworden dat het bezitten van kernwapens door landen op voet van oorlog, militaire acties in de weg staat. Iran weet dat het zal weggevaagd worden door andere landen als het raketten afvuurt. Waarom zou Iran geen kernwapens mogen bezitten en Israel en Amerika wel ? Omdat het een moslimstaat is ? Amerika mag al eens beginnen met al zijn militaire basissen die Iran insluiten te ontmantelen. Overigens heel schrijnend dat Amerika en Israel commentaar geven op het Iraans regime, terwijl ze nog niet eens het Internationaal Strafhof erkennen. Israel heeft overigens het non-proliferatieverdrag niet ondertekend, Iran deed dit wel.
lennert5 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2012, 15:28   #453
k9

Standaard

Citaat:
Ik negeer de VN niet. Die zegt dat het vermoedens heeft dat ze er aan werken, maar kan geen bewijs leveren dat ze ze effectief aan werken. Dat jij zoiets simpel niet kan vatten, kan ik niets aan doen.
En nog steeds negeer je de vraag wat zou voor jou bewijs zijn?

En ze hebben niet enkel vermoedens ze zeggen dat ze denken dat iran eraan gewerkt heeft.

Citaat:
Hoe kunnen ze aan de bom werken als ze nog niet beslist hebben om er aan te beginnen?
Tuurlijk hebben ze dat al beslist wat denk je dat iran is?

Oud 25 januari 2012, 15:29   #454
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lennert5 Bekijk bericht
De kwestie van het al dan niet maken van kernwapens door Iran, doet niet ter zake.

Een theocratie met kernwapens? Je weet toch wat de regeringsvorm van iran is?

Laatst gewijzigd door k9 : 25 januari 2012 om 15:29.
Oud 25 januari 2012, 15:42   #455
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

.
Citaat:
Je zou er geen probleem mee hebben als de VS miljoenen Iranezen afslacht om het regime te verwijderen, om uw terreurstaat Israel te plezieren.

Het is een mythe dat jij wat om Iranezen geeft.
U antwoordt, niet onverwacht, totaal naast de kwestie.

Met uw onderwerp over zogezegde mythes over Iran en Ahmadinejad probeert u de moslimgruwel die er plaatsvindt en de autoritaire onderdrukking van de tulbanzotten en hun imbeciele president goed te praten, of in het minst met de mantel der liefde bedekken.

Vandaar mijn pertinente vraag of voor u de moord op de mooie Neda Agha-Soltan, die net als vele anderen door bovengenoemd regime omwille van een onschuldige betoging is neergeknald, ook een mythe is.

Of ik hier een concreet antwoord op krijg lijkt twijfelachtig.

Laatst gewijzigd door Antoon : 25 januari 2012 om 15:43.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2012, 15:52   #456
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
En nog steeds negeer je de vraag wat zou voor jou bewijs zijn?

En ze hebben niet enkel vermoedens ze zeggen dat ze denken dat iran eraan gewerkt heeft.

Tuurlijk hebben ze dat al beslist wat denk je dat iran is?
Ze hebben er aan gewerkt, dat klopt tot in 2003 en toen is het project stopgezet, dat is aantoonbaar en bewijsbaar.

Ik zal het u simpel maken: als er bewijs zou zijn dat ze er aan werken, overtreed Iran de NPT en moet het geschorst worden uit de IAIE. Bovendien hebben anderen dan zowaar een volmacht om eventueel militair in te grijpen.

Als er bewijs zou zijn, dat ze er aan werken, had je het wel geweten en was de oorlog al begonnen.
Oud 25 januari 2012, 15:58   #457
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
U antwoordt, niet onverwacht, totaal naast de kwestie.

Met uw onderwerp over zogezegde mythes over Iran en Ahmadinejad probeert u de moslimgruwel die er plaatsvindt en de autoritaire onderdrukking van de tulbanzotten en hun imbeciele president goed te praten, of in het minst met de mantel der liefde bedekken.

Vandaar mijn pertinente vraag of voor u de moord op de mooie Neda Agha-Soltan, die net als vele anderen door bovengenoemd regime omwille van een onschuldige betoging is neergeknald, ook een mythe is.

Of ik hier een concreet antwoord op krijg lijkt twijfelachtig.
Zolang u dat slachtoffer voor uw eigen agenda misbruikt en uit frustratie dat u de feiten niet kunt weerleggen, moet je van mij geen concreet antwoord verwachten.
Oud 25 januari 2012, 16:08   #458
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zolang u dat slachtoffer voor uw eigen agenda misbruikt en uit frustratie dat u de feiten niet kunt weerleggen, moet je van mij geen concreet antwoord verwachten.
Dat slachtoffer en haar dramatisch verhaal heb ik van dag 1 gebracht. Maar goed, dat komt uw agenda niet ten goede natuurlijk.

Feit is dat zij géén mythe is, wel een symbool voor de gruwel van uw vrienden tulbanzotten en hun imbeciele president.

Vandaar dat u nooit, never, jamais gaat antwoorden op de vraag hoe Neda Agha-Soltan dan wel een mythe is.

Betreffende het nucleair verhaal denk ik dat er reeds genoeg materiaal is, zowel door de officiële instanties van de VN als door de onafhankelijke atoom agentschappen, om alle mogelijke middelen te gebruiken Iran in ieder geval te verplichten ermee te stoppen.

En dat is uw frustratie, vandaar dat u constant rond de pot draait en op geen enkel bericht, van mij of van alle andere schrijvers in uw draad, concreet antwoordt.

Laatst gewijzigd door Antoon : 25 januari 2012 om 16:09.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2012, 16:11   #459
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat slachtoffer en haar dramatisch verhaal heb ik van dag 1 gebracht. Maar goed, dat komt uw agenda niet ten goede natuurlijk.

Feit is dat zij géén mythe is, wel een symbool voor de gruwel van uw vrienden tulbanzotten en hun imbeciele president.

Vandaar dat u nooit, never, jamais gaat antwoorden op de vraag hoe Neda Agha-Soltan dan wel een mythe is.

Betreffende het nucleair verhaal denk ik dat er reeds genoeg materiaal is, zowel door de officiële instanties van de VN als door de onafhankelijke atoom agentschappen, om alle mogelijke middelen te gebruiken Iran in ieder geval te verplichten ermee te stoppen.

En dat is uw frustratie, vandaar dat u constant rond de pot draait en op geen enkel bericht, van mij of van alle andere schrijvers in uw draad, concreet antwoordt.
De goede verstaander heeft wel door dat ik daarop wel degelijk concreet geantwoord heb.
Oud 25 januari 2012, 16:18   #460
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De goede verstaander heeft wel door dat ik daarop wel degelijk concreet geantwoord heb.
U hebt tenminste aanvaard dat ze een slachtoffer is. Dat is een begin, maar wel heel erg lief voor het gruwel-regime in Iran, vergeleken met uw overdreven agressieve aanvallen op de Westerse democratieën.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be