![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het hele verhaal hier neerpennen is onbegonnen werk hoor ![]() Het klopt wat je zegt. Maar dan weet je ook dat er honderdduizenden in de armoede zijn geraakt. (meer dan 1,5 miljoen mensen) Duitsland doet aan loon-dumping zoals dat heet. Ze hebben er geen minimumlonen zoals de Belgen. Een pak mensen werken er aan 2 euro per uur en kloppen werkdagen waarvan elke werkgever hier bij ons droomt. Normaal dus dat hun verkoopprijzen goed liggen en dan hun export floreerde. Maar dat is intussen ook veel minder. Deze politiek is mede oorzaak van de crisis in Europa. Moet je eens nagaan hoe de gewone Duitser zich voelt. Ze pompen miljarden in Griekenland terwijl Duitsers moeten aanschuiven bij de voedselbanken... Ik wil niet flauw doen maar je moet niet verschieten dat die een dezer dagen weer aan ons deur staan ![]() Misschien had mijn vader gelijk: " Ze moeten alles nog eens plat gooien, dan kunnen ze opnieuw beginnen" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(ik ben zeker dat je het wel begrijpt). Het voordeel is dat men in onzekere tijden veel vlugger bijkomend personeel zal aannemen. Of denk je dat ondernemers gekken zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nogmaals, wat is het voordeel voor de reeds in dienst zijnde werknemer, niet de hypotetische 'als het weer wat beter gaat' werknemer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe kan een bank een vertrouwensprobleem krijgen? Mijn fout? Ik had wel een probleem met Fortis. In volle crisis zaten hun dames en heren vrolijk te feesten en champagne te slurpen in een leuk hotel ten zuiden van waar uw zetel staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Kunnen ze mee doen wat ze willen. Na gebruik ze dumpen als oud vuil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Was er al de eersten bij ![]() Draait het beste met Windows 7 op 64 bit. Een SSD behoorlijk configureren was een heel verhaal maar het is tegenwoordig iets eenvoudiger geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Duitsers zelf verdienen minder en geven globaal minder uit. 'Lage Duitse loonkost ligt mee aan basis eurocrisis' Lees ook Stiglitz: Austerity not the way to go for Europe Krugman: When Austerity Fails Mansoori: What Really Caused the Eurozone Crisis? Laatst gewijzigd door filosoof : 27 januari 2012 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tegenwoordig is Ubuntu stabiel en de installatie verloopt vlot. Maar met Windows kan ik ALLES doen he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn laatste bevinding was dat o.a. Asus zeer goed is. Kan je 2 SSD's of harddisken in kwijt. Is ook zeer robuust en betrouwbaar. Dit laatste had ik absoluut nodig. (Kijk ook een keertje bij MSI) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een paar jaar geleden was het bijzonder droevig gesteld met de keuze. Intussen hebben HP en Dell de IPS schermen herontdekt en zijn er twee opties (zie eerdere post). Aangezien het mijn enig 'werkinstrument' is, is prijs geen probleem. Ik zou meteen nog 2000 euro meer willen betalen indien ik zo'n nieuwe HP of Dell in een 4:3 resolutie zou kunnen krijgen. Maar onze 'vrijemarkteconomie' heeft ervoor gezorgd dat ik mijn laptop wel met diamanten kan laten bedekken of in goud laten afwerken, maar LG Philips blijkbaar geen 4:3 IPS schermen meer kunnen leveren aan notebookfabrikanten. Behalve dan aan Apple natuurlijk, voor de Ipads. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Minister
|
![]() Ja die Intels zijn goed gerief. Had een eerst een 160 GB, dan een OCZ, nu weer een Intel 300 Gb. Zit om allerlei redenen nog op XP, en die OCZ had daar moeite mee. De manuele trim van Intel werkt wel behoorlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kiezen voor een laptop als je een workstation nodig hebt, is nooit een goed idee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |