![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Indien je werkelijk gelooft wat je hier neerpent dan heb je of het artikel niet geheel gelezen of enkel dat gedeelte dat je slachtofferrol bevestigt en dus mooi in je kraam past. Ik had niks tegen homofielen, ik heb niets tegen homofielen en ik verwacht daarin ook geen verandering. Wel heb ik iets tegen hypocrisie, tegen mensen die vinden dat openlijk onzedig gedrag normaal is en ook aan kinderen voorgeschoteld moet worden (ongeacht hun seksuele voorkeur) en vooral tegen mensen die in hun strijd voor het recht om kinderen op te voeden rekening houden met alles... behalve de rechten van weerloze kinderen. Ik verwijs u graag naar de reactie die ik in de discussie over het homoadoptierecht gaf en die nog steeds staat...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door praha : 9 juni 2012 om 21:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mooi opgelost, Jan, zoals alleen katholieken dat kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je kwam net te stellen dat homo's ( zolang ze homoseksueel blijven ) nooit tot nageslacht kunne komen. Ze hebben dus geen handeling die die vooropgestelde finaliteit hebben. Citaat:
Als menselijke seksualiteit die finaliteit heeft dan behoort homoseksueel verkeer niet tot de menselijke seksualiteit. Als ze daar wel toe behoort dan mist die menselijke seksualiteit toch een zekere finaliteit. Ófwel ligt het hier aan definities ófwel zie jij de werkelijkheid niet meer Laatst gewijzigd door praha : 9 juni 2012 om 21:43. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#448 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan een masturberende aap toch moeilijk gaan verwijten dat die zondigt tegen die finaliteitsregel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een homoseksuele man die occasioneel met een vrouw naar bed gaat, kan dus wel die finaliteit bereiken. Hopelijk hebt u het nu begrepen, want eigenlijk is het vrij eenvoudig de aard van de zaak in te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas dan zullen uw opmerkingen steek houden. Nu niet. En het ziet er naar ook naar uit dat dit nooit het geval zal zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is oorzaak en (mogelijk) gevolg hier, weet je wel. Seffens ga je nog stellen dat de finaliteit van een biljartbal botsende op een andere biljartbal is : te ruilen van relatieve snelheid ? Het zal wel weer aan de invuling van dat begrip liggen. Onder finaliteit versta ik : het doel, gericht-zijn op, eindbestemming |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
onnatuurlijk : iets doen wat niet in de natuur voorkomt of afwijkt van wat het gros doet ? tegennatuurlijk : iets dat tegen de doelmatigheid van de natuur indruist ? Laatst gewijzigd door praha : 9 juni 2012 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En wat verstaat ge onder onzedelijk gedrag ? Citaat:
In het desbetreffende topic viel me wel op dat ge begonnen zijt mat een hoop arbitraire ( vooral contra homo's) en in feite niet bestaande rechten van een kind. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() zo kennen we de ware christenen weer... zelfs hun handen niet vuimaken |
|
![]() |
![]() |