![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Europees Commissaris
|
![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
ga een beetje zeiken op een Frans forum! daar zitten jouw onderdanen, François, niet in Vlaanderen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar Shadowke toch. Zo ken ik er nog wel een. Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 10 februari 2013 om 20:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
|
![]() dat is jouw stelling, niet een algemene
![]() pech system. waarom volg je hollande ni naar de Franse fora? daar zitten je èchte landgenoten ![]() Laatst gewijzigd door Shadowke : 10 februari 2013 om 21:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1° Alsof Belgen wel een volk zouden zijn… 2° Bovendien gaat het mij niet om ‘volk’ maar om de belangen van de ‘taalgemeenschap’ en die belangen zijn beslist niet gediend met de huidige staatsgrenzen. Het volstaat daarbij te wijzen op de lijst van de voor de Nederlandstaligheid Geroofde Gebiedsdelen. Iets dat beslist niet waar had geweest in het VKN. 3° Het is niet omdat de Nederlanden op dit ogenblik niet politiek geïntegreerd zijn, dat het eeuwenoude concept der Nederlanden/Lage Landen niet bestaat. De Nederlanden is een verhaal dat pril begint met pakweg Jacob Van Artevelde en voorlopig “eindigt” met pakweg Joris van Severen. Enkele decennia, zegt U … De Bourgondische hertogen stichtten een pro-natiestaat die eindigde in 1648. En zoals 1830 een gelukstreffer was - de omstandigheden waren gewoon gunstig voor die putsch - had het Grootnederlandse dubbeltje zo dikwijls zo anders kunnen rollen. 4° Ras, zegt U..... Persoonlijk ga ik liever niet de rassistische toer op. http://forum.politics.be/showthread....us#post6529145
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 10 februari 2013 om 22:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En? Hebt u ooit van mijn hand gelezen dat ik naar zoiets verwijs? Nu, goed dat u stelt dat het Loonse verleden eigenlijk irrelevant is voor onze tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gij, rund.....! http://nl.wikipedia.org/wiki/Belgisch_witblauw Citaat:
![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 10 februari 2013 om 22:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Nvalid : 10 februari 2013 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
|
![]() Voor wat precies?
Ik kan me uberhaupt niet voorstellen daar meer zou moeten zijn dan tot nut van allen samenwerken of handelen. Nodig hebben lijkt me zwaar overdreven. En in geval van uw land is het eerder omgekeerd.
![]() |
#460 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat zijn eerder Belgicisten..
Wantrouwend voor alles wat La Belgique de papa kan bedreigen... Ooeii een Vlaams-Nationalist!... Aaaahhh... een Hollander!.. ![]() Jeff |
![]() |
![]() |