![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat er met vaste regelmaat VB-mandatarissen zijn die gore platte kwetsende racistische uitspraken doen, daar kon Daniel Termont in zijn tijd al over meespreken. Hij was genoodzaakt VB-gemeenteraadslid Mireille van Bellegem op de vingers te tikken.
“Burgemeester Daniël Termont (SP.A) is geschokt door de racistische uitlatingen die Vlaams Belang-gemeenteraadslid Mireille Van Bellegem heeft gedaan op haar Facebookpagina. Van Bellegem omschreef er bijvoorbeeld vreemdelingen als ‘bruinen die gelijk ratten uit de riool komen’. Over Adolf Hitler liet ze zich ontvallen ‘dat dienen misschien wel nen sympathieke was." (Het Nieuwsblad, 2010) Merk op dat deze VB-ster zich niet echt heeft kunnen los maken van een zeker collaborerend Vlaams-nationalisme uit het verleden en nog steeds hunkert naar de tijd van Hitler. Niet dat me dat nu erg verwondert natuurlijk. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 11 juni 2020 om 12:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 11 juni 2020 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik eis een nieuwe naam voor alle straten en pleinen die naar Nelson Mandela zijn genoemd.
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan de uitslagen van de recentste verkiezingen (zowel lokaal, regionaal als federaal) is duidelijk te zien wat de echte autochtone bevolking daar van denkt.
![]() |
#446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat hebben wij te maken met een Zuid-Amerikaanse vrijheidsstrijder van 200 jaar geleden?
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Minister-President
|
![]() schrijver onbekend,
maar een gevoel die nu bij veel Belgen leeft! Ja,ik ben Belg en blank en dan? Het leven heeft me niets gratis gegeven en al wat ik heb, daar heb ik voor gewerkt! Hoe durven jullie hier in mijn land komen zeggen dat ik racist ben en dat ik me zou moeten verontschuldigingen voor wat sommigen in Afrika hebben uitgespookt! Waar halen jullie dat lef vandaan? Laat staan dat ik mij zou moeten aanpassen aan jullie... Ik ben altijd de vriendelijkheid zelf gebleven, maar wat ik nu zie en hoor dat kan niet meer... Dus stop met jullie black life matters beweging, stop met de stigmatisering van de Belg! Ik ben het beu om jullie steeds weer te horen klagen,niets is goed genoeg voor jullie... En jullie zullen blijven klagen totdat Brussel het nieuwe Kinshasa wordt en dan .... Dan trekken jullie verder want de stad is dan te zwart en onleefbaar geworden... Als alles leeggeplunderd is dan pas zijn jullie tevreden... En voor de Belgen die een knieval maken voor deze beweging heb ik dezelfde boodschap; Ga heen naar een land waar men dit wel apprecieert! Moest even van mijn lever Massaal delen AUB. Laatst gewijzigd door wagner.666 : 11 juni 2020 om 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gemaskerde jongeren bekladden standbeelden van Leopold II en Boudewijn: “Er wordt niet naar ons geluisterd”
https://www.hln.be/in-de-buurt/bruss...terd~ad96aadf/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [
Laatst gewijzigd door Gipsy : 12 juni 2020 om 11:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [
Laatst gewijzigd door Gipsy : 12 juni 2020 om 11:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Banneling
|
![]() Ze zijn te ver aan het gaan. In London hebben ze Churchill en de Cenotaph moeten inboxen om ze te beschermen tegen vandalisme.
Laatst gewijzigd door Tavek : 12 juni 2020 om 12:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of gaat ge de boomers en uw ma ter hulp moeten roepen?
![]() |
![]() |
#455 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De hypocriet doet zélf wat hij anderen verwijt !!
Wilders vervolgt men omdat hij minder Marokkanen wil maar Termont die hetzelfde wil als Wilders maar dan minder zigeuners vind men de tweede beste Belgische burgemeester. ![]() De hypocrisie van de poco's druipt er af ! Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 12 juni 2020 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Minister-President
|
![]() Ik vind dat heel die monarchie in een museum geplaatst dient te worden.
Het vloekt langs alle kanten met de huidige 'democratie'. Als je weet dat er nog steeds arme Belgen moeten afdokken voor een koning en zijn familie die in een gigantisch duur paleis wonen Laatst gewijzigd door De Prof : 12 juni 2020 om 21:52. |
![]() |
![]() |