![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net alsof er geen andere richtingen dan Latijn-Wiskunde meer bestaan in het ASO. Aan de andere kant staat de "A" in ASO nog altijd voor algemeen vormend. Als de bedoeling van de hervorming is om eenzijdige mensen te creëren dan is dat de grootste flater die men kan begaan. Denk jij dat een universitair die alleen maar wiskunde en techniek kent, en niets van talen en andere culturen, nog aan bod komt in de industrie? Het hoge kwaliteitsniveau van ASO is een van de grootste troeven die Vlaanderen heeft, en net dat wil de SP.A nu kapotmaken.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 3 juni 2013 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het OKAN is er voor nieuwkomers in het land. De meeste kinderen met taalachterstand worden niet als anderstalige nieuwkomer beschouwd. Ze blijven gewoon met taalachterstand door de klassen stromen en krijgen op het eind een waardeloos vodje papier in hun handen gestopt.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat was er dan mis met latijn-wiskunde of latijn-wetenschappen? Blijkbaar bestaat de hele hervorming er uit dat men nu alle leerlingen van het TSO ook nog in het ASO wil stoppen om zo het niveau van het ASO nog verder te reduceren?
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me daarbij af hoe het BSO in godsnaam bij het ASO en TSO gevoegd kan worden.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Minister-President
|
![]() Dat is nu toch ook al.
![]() |
#451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verwarde "beroeps" met "bijzonder", mijn vergissing.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Banneling
|
![]() Het bijzonder zou blijven bestaan.
Mijn voornaamste kritiek is die brede eerste graad, leerlingen die in de huidige B-stroom goed zitten, zullen opnieuw met slechte cijfers en falen geconfronteerd wordt. Daar gaat de N-VA dan wel mee akkoord... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Banneling
|
![]() Flauwekul.
Ik deed Lat-Wis en aansluitend burgerlijk ingenieur. Ik had geen behoefte aan extra technische vakken in het middelbaar om met overtuiging te kiezen voor een technisch-wetenschappelijke richting. Het ASO mag blijven zoals het is. Desondanks zit men nu in Vlaanderen met een "gat" van bijna 10.000 ingenieurs en honderden medici. Waarom ? Omdat het potverdorie véél gemakkelijker is om een infertiele psychopaat ... euh ... psycholoog, beëdigd ambtenaar of - godbetert ! - ADVOCAAT te worden. Mijn voorstel : ingangsexamen voor ALLE richtingen in hogeschool en universiteit. Met een numerus clausus op het aantal advocaten. Voor mijn part mag een loodgieter 100 EUR/u verdienen (daar heb ik tenminste iets aan). Een advocaat is voor mij hooguit 25 EUR/u waard. Overigens nutteloze kosten. Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 3 juni 2013 om 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet voor bepaalde leerlingen die van den beginne af niet passen in de maatschappij en in het systeem.
Het is afgestemd op onze maatschappij, niet op al de varianten die hier binnenwaaien en maatschappijen in de maatschappij aan het vormen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Banneling
|
![]() Ga jij hier nu beweren dat er geen lompe blanken bestaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben op Federaal niveau zelfs meer aanhang dan N-VA. Laatst gewijzigd door Henri1 : 3 juni 2013 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |