![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een kans op twee, zou ik zeggen. Honderd is nu eenmaal het gemiddelde, en uitgaande van een normaalverdeling is het gemiddelde hetzelfde als de mediaan.
![]() |
#442 | |
|
![]() Zoiets als dit dan:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik lees Knuppel niet meer, haar stijl is gehakt stro, met grammaticale fouten, met ingewikkelde gekunstelde fiorituren die tegen de muren aanbotsen, haar betweterigheid rijst de pan uit, ze zit zo vol innuendo als een theetante, en ze kan geen teksten correct interpreteren (maar misschien slaat ze alle begrijpende duiding moedwillig over) Aan Superstaaf moet je nog toegeven dat hij, bij al zijn gespam, gescheld en seriële bullying toch een correct Nederlands hanteert dat zonder linguïstische hordenloop te slikken valt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Banneling
|
![]() Nog een geluk dat persoonlijke aanvallen op dit forum schijnbaar teogelaten zijn...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Banneling
|
![]() In België is geen armoede, dixit een supernegationist.
Die gast is allerminst wereldvreemd (zijn argumentatiestijl is daarvoor te overduidelijk café-beoefend) Die is gewoon verslaafd aan spammen , beledigen, en aan het vertrappelen van de zwakken en armen in de samenleving. Bovendien lijdt hij aan die op forum regelmatig voorkomend extreme vorm van zware sociopathie : Ultraliberalisme. Laatst gewijzigd door eno2 : 3 juli 2013 om 12:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als je er natuurlijk eerst je twee pakjes sigaretten en tien pinten per dag moet van kopen, dan lukt het uiteraard niet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waar is de tijd van toen??? toen je Pastoor wou worden! Ik had zelf een paar eerlijke 'tips' voor je: Blijkbaar is die 'roeping' vrij vroegtijdig gesneuveld. Ge moet mij niet antwoorden zè: 'k heb zelfs liever dat ge blijft morellen!!! Zodoende zal ik ZEKER niet vervallen in vernederende 'Apathie' U betreffende. Hoe is't? kunde nog volgen? . . . . ![]()
![]() |
![]() |
#450 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
That's the difference, my 'dear' friend: Try to life white it? Allée, serieus: zou je niet van 'Nick' veranderen: Nen Aap. . . zelfs voor nen 'Homo' da gaat toch niet hé. 'k heb een voortel voor je: wat zou je zeggen van: 'OilToAle' - Zou dat echt niet beter passen dan 'Eno2' Lachen best vriend, ge moet er kunnen mee lachen. Dat is de boodschap, niet minder niet meer! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() In 't geval dat je zou instemmen: naar waar moet ik de rekening sturen?
![]() |
![]() |
#451 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat in mijn ogen wereldvreemd is: een hoop poen toegeschoven krijgen, zonder tegenprestatie. Boven hola een rits voordelen in natura genieten. En als klap op de vuurpijl schelden op diegenen die dat feest bekostigen.
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat verdienen ze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Banneling
|
![]() Zouden ze moeten vergast worden of afgeknald?
Of heeft er iemand nog een andere oplossing? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal er niet om rouwen.
![]() |
![]() |
#456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij hoeft het niet zo drastisch, maar als ge u niet kunt inhouden, kijk ik wel even de andere kant op.
![]() |
![]() |
#457 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
The other site of the mirror, hé ![]()
![]() |
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een van de twee die uit jouw brein komen volstaat toch?
![]() |
![]() |
#459 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#460 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nogal onnozel overigens om te struikelen over schelden wanneer je er zelf niet vies van bent. Neerkijken op degenen met minder geluk in het leven dan jezelf getuigt ook niet echt van fatsoen. Laatst gewijzigd door Edina : 3 juli 2013 om 16:12. |
||
![]() |
![]() |