![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Parlementslid
|
![]() Zoals ik zeg, je vindt je eigen wiskunde uit om je flaters te verdoezelen, zo is het gemakkelijk he harrie.
|
![]() |
![]() |
#443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ware wiskunde komt van den Heer, dus van harriechristus en wel met de oneindigheid en eeuwigheid als grondslag.... ![]() ![]() ![]() Hoeveel microwezentjes zijn er in het eeuwige en oneindige heelal? Antwoord: oneindig veel. Heel goed..... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() TIJDSBEREKENING
Een electron draait ongeveer in een seconde 7 x 10^15 keer om de kern heen. Zeg dat een zo'n draai ongeveer een jaar duurt, dus een microjaar voor de microwezens. Dus gelijk aan de draai van de aarde om de zon voor ons. Nu zitten er in een jaar ongeveer 30 miljoen seconden. Dus de tijd in de microkosmos gaat dan : 7 x 10^15 x 30 x 10^6 = 210 x 10^21 = ongeveer 10^23 x zo snel als bij ons. Onze hele evolutie van ongeveer 14 miljard jaar heeft dus voor de microwezens: 14 x 10^9 x 10^23 = 10^33 jaar geduurd en zo lang zal het voor ons dan ook ongeveer duren voor wij samen met 10^57 andere heelal-eilanden de macrokosmos hebben omgebouwd tot een volledige ruimtevaartcultuur, (met daar tussenin nog een macro-oerknal), geschikt voor een evolutie van levende macrowezens, dwz macro-planten en –dieren en –mensen. Daarbij moet dus wel toegevoegd worden dat er aan de Big Bang een evolutie vooraf gegaan is, waarin de ruimteschepen gevormd zijn door de microwezens, die dan zijn samengetrokken tot de super-zon waaruit de oerexplosie is ontstaan. Maar omdat ik niet weet hoe lang die tijd is geweest die aan de Oerknal is vooraf gegaan kan ik ook niet zeggen hoe lang het zal duren dat wij ons heelal tot een ruimtevaartcultuur gebouwd zullen hebben, noch hoelang het zal duren voor we met 10^57 andere heelal-eilanden zullen zijn samengetrokken tot een super zwart gat van de oerknal. |
![]() |
![]() |
#446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De hemelse ark is verschenen: Jezus in een ruimteschip.
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 25 maart 2012 om 11:06. |
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is beter?
Wat is beter: een heelal dat straks sterft in een oneindige leegte of een heelal dat eeuwig is en een eindeloze evolutie bezit? En wat is logischer: een tijdelijk heelal of een eeuwig heelal? Want als er een logische reden voor het bestaan van het heelal is, zou die Logica dan niet eeuwig geldig moeten zijn en ook het heelal dus eeuwig. ![]() Maar leer ze vooral dat atomen uit ruimteschepen bestaan en Jezus echt niet de eerst Aliën was: de microwezentjes zijn Hem voor gegaan. |
![]() |
![]() |
#448 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() God is geen Higgsdeeltje, maar een microwezentje......
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Banneling
|
![]() Arme man.
|
![]() |
![]() |
#450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() arme wetenschappers....
![]() Het heelal is veel meer dan slechts een mechanisch systeem, laat staan dat God een deeltje zou zijn. GOD is zelfs geen robot, maar een microwezentje. Deze bezit intelligentie en is een levend wezen en heeft alle deeltjes gemaakt, die ruimteschepen zijn. Laatst gewijzigd door harriechristus : 5 juli 2012 om 14:20. |
![]() |
![]() |
#451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kunnen dode dingen (atomen), die op zichzelf niks weten, het levende lichaam vormen en deze zo subliem doen functioneren?
|
![]() |
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk heelal ?
|
![]() |
![]() |
#453 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste Henri2
Ik heb van jou een privé bericht ontvangen, maar kan die helaas niet beantwoorden, want ik krijg als mededeling dat je geen privéberichten wil ontvangen. Ik zou zeggen: wil je verder iets vragen over mijzelf of mijn atoomtheorie, doe het dan gewoon hier (en niet op mijn emailadres), dan kan iedereen mee genieten. |
![]() |
![]() |
#455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Smilies: allemaal microwezentjes. Het godsbegrip. Het godsidee van mijn atoomtheorie is niet die van het geloof, maar berust op filosofisch denken. God is daarin niet slechts één persoon, want hoe zou één persoon alles kunnen weten en absolute macht kunnen bezitten? Maar God is de eenheid of totaliteit van een oneindig aantal levende wezens, waaruit het heelal bestaat. God bestaat dus ook niet buiten het heelal, maar valt met het heelal samen. Maar daarmede bedoel ik niet zozeer het heelal uit levenloze dingen, maar voor zover deze uit levende wezens bestaat. http://home.kpn.nl/wegge168/Frame-nederlands.html |
![]() |
![]() |
#456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt heelal-eilanden.
Heelal en heelal-eiland. Er is eigenlijk maar één oneindig en eeuwig heelal, maar heelal wordt ook wel in het meervoud gebruikt, dus heelallen. Zelf doe ik dat ook, maar in die zin dat ons heelal van ongeveer 10 miljard lichtjaar in doorsnede een heelal-eiland is. ONS heelal en HET heelal. Dit noem ik dan ook ONS heelal in tegenstelling tot HET heelal. Het eerste is eindig en het tweede oneindig. Zoals men vroeger dacht dat de Melkweg het enige was en men later ontdekte dat er nog veel meer melkwegen waren, zo zal men vroeg of laat ontdekken dat er nog veel meer heelal-eilanden zijn als die van ons. Dat wil overigens niet zeggen dat ik andere mogelijkheden uitsluit, met name dat ons heelal werkelijk een gesloten systeem zou zijn in een hogere dimensie. Dat heeft wel zo zijn charme, maar ik ga daar niet vanuit. Maar ook in dat geval zal volgens mij blijken dat er meerdere, zelfs oneindig veel van zulke gesloten heelalsystemen zijn. Ik ga dus uit van de oneindigheid als basis. ![]() Hier wordt het heelal voorgesteld in de vorm van een geschiedenis sinds de zogenaamde Oerknal, waarover ik een andere mening heb, namelijk als een groeiproces vanuit de inwendige oneindigheid van de microkosmos, met een inwendige eeuwigheid van tijd en tevens als slechts één groeiproces in een verders oneindig heelal met oneindig vele van zulke groeiprocessen. Laatst gewijzigd door harriechristus : 11 augustus 2012 om 19:55. |
![]() |
![]() |
#459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: