![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben die daar ook geen probleem mee als een niet-moslim met een moslima trouwt? Of zijn dat ook vieze gefrustreerden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Cultuur, daar doen we het voor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet er eens op letten, in de media is het offensief al begonnen om zogezegd niemand uit te sluiten van medische zorg. Ze hebben eindelijk gezien dat moslims een disproportioneel aandeel hebben in de ziekenzorg door hun inteelt en nu moet de bevolking warm gemaakt worden voor hun verzorging. Ze beginnen natuurlijk met ouderen en terminalen, je zou de vlamingen eens moeten vragen of ze ook willen betalen voor moedwillig verwekte gehandicapte kinderen door inteelt. Laatst gewijzigd door BonBon : 21 oktober 2013 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spreek voor jezelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#449 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onrealistische droombeelden. Kijk naar de realiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Cultureel gemengde huwelijk zijn natuurlijk niet sterk, als ik me goed herinner faalt 75% binnen 10 jaar waar dit normaal maar 50% is. Maar dat is hun keuze, ze krijgen ten minste gezonde slimme kinderen, ik ga er van uit dat die automatisch minder gelovig zullen worden dan de dommekloten uit een standaard moslim inteelt huwelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Jakkes, zowel papa als zoon geven me kippevel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vertel die lerares Islam eens op een vriendelijke manier dat zij haar sjalleke thuis mag laten. Zij riskeert geen aanranding door de collegas en zal zonder dit stuk textiel ook in de hemel geraken. Indien de directie dit toelaat is ze nog achterlijker dan dan die juf.
![]() |
![]() |
#454 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#455 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die er voor zorgen dat de normale klanten, die komen om zich te amuseren niet meer opdagen ? Beetje normaal dat ze dat volkske daarna weigeren. Als klant ga ik niet uit dansen met mijn vriendin in een tent waarvan ik weet dat ze vol allochtonen zit. En als baas weiger ik ze in mijn zaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Demper : 21 oktober 2013 om 23:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op het internet circuleert er een foto die Jejoen Bontinck in gevechtsuitrusting en met een machinegeweer zou tonen aan de zijde van zijn vader Dimitri. Het beeld wordt volop verspreid om de bewering van de vermeende Syriëstrijder tegen te spreken dat hij alleen maar humanitair werk heeft verricht. Zo, dat weten we dan ook weeral. ![]() Guy zag het en vond het allemaal goed. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 22 oktober 2013 om 00:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |