![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
P.S. : je vergat hierop te antwoorden (Raar, want wat jij van Giserke verwachtte gisteren, mag men blijkbaar niet van jou verwachten ![]() "Normaal verfoei ik deze methode, maar bij hardleerse mensen wil ze wel eens helpen : bewijs dat eens ! ![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". Laatst gewijzigd door abramis brama : 9 september 2004 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mijn suggestie: stop met het publiceren van cijfermateriaal, het voedt alleen maar het waanbeeld van het onveiligheidsgevoelen. Het VB kan er schoon weer mee spelen door te zeggen dat ze niet kloppen, ook als ze wel kloppen maar dat hoeven ze toch niet te bewijzen, want dat is het voordeel als je in de oppositie zit: je kan zeggen wat je wilt.
![]() |
![]() |
#446 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#447 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat FDW zich daarover hooguit eens heeft laten ontvallen dat hij nog steeds achter de oplossingen van het 70-puntenplan stond voor de problemen uit de toenmalige context, maar dat het 70-puntenplan in de huidige context niet meer van toepassing (= actueel) is. Misschien kan je dat interview eens opzoeken in je database, en er heel selectief het stukje uitknippen dat in je kraam past. ('k Zallekik er dan wel de rest van de zin - die je er zoals gezegd wel weer heel selectief zal afknippen - terug bijplakken ![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. het stoort me dat het onveiligheidsgevoel nog steeds wordt uitgedrukt in termen van 'subjectief' en 'waanbeeld'. U helpt daarmee enkel het blok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het spelen met de werkloosheidscijfers is trouwens een spelletje dat Verhofstadt maar over te nemen had van het oude CVP bewind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 9 september 2004 om 16:01. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
|
![]() Citaat:
[size=1](pfft... geloven... dat rechtsextremisme heeft meer weg van een religie dan wat anders...)[/size]
![]() |
![]() |
#455 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
2) Je durft het blijkbaar niet aan om de woorden van FDW daaromtrent letterlijk en volledig te citeren. (Ik weet nochtans zeker dat je ze ergens in je archief hebt opgeslagen) 3) 78-toeren-platen bestaan ook nog... Nagenoeg als museumstuk, maar soit... Zijn die dan ook nog actueel volgens ons aller Pianoman ? ![]() 4) Het einddoel is hetzelfde. Gelukkig maar. De methoden om dat doel te bereiken - zoals ze in het 70-punten-plan beschreven stonden - zijn echter niet langer aangepast aan de huidige noden. Pech voor Piano, en 't is duidelijk te merken dat hij dat jammer vindt. 8)
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
|
![]() Citaat:
FDW op 28 maart 2000 (en niet 1999) over het intrekken van het 70-puntenplan: "We hebben in dit verband inderdaad een bocht genomen, maar dan wel een bocht van 360 graden.". Strikvraagje: hoeveel is 360 graden? En omdat jij graag De Standaard citeert ook nog dit even meegeven: FDW op 31 maart 2004 in De Standaard in een debat met Karel De Gucht (VLD) over 'Het Plan': "Ik zweer niets af, ik bied voor niets mijn verontschuldigingen aan. Veel politici veranderen rapper van opinie dan van overhemd, ik niet. Ik heb alles gezegd in volle verantwoordelijkheid." "Het behoort definitief tot het verleden. Maar een schuldbekentenis, neen, ik ben geen lafaard!", verklaarde hij zegezeker in de RUG-kranten. (bron: vrtnieuws.net)
"Als een hond blaft als hij iets heeft gezien, blaffen alle andere honden mee, ook al hebben ze zelf niks gezien." Laatst gewijzigd door thePiano : 9 september 2004 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een religie ? Yeah right ! 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
|
![]() Citaat:
[size=1][/size] [size=1][/size] [size=1]Het grote woekergezwel, de grootste kanker van deze eeuw, is het nationalisme. In combinatie met religie, de cocaïne voor de nationalist, komt de grote moordmachine in warp-speed! [/size][font=Arial] [size=1](thePiano, 3 april 2001)[/size][/font]
"Als een hond blaft als hij iets heeft gezien, blaffen alle andere honden mee, ook al hebben ze zelf niks gezien." Laatst gewijzigd door thePiano : 9 september 2004 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |