![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Banneling
|
![]() Ik vond Carlos zijn interventie anders wel grappig, hoor.
![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 15 oktober 2004 om 22:09. |
![]() |
![]() |
#442 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raar toch wat een verschil van (humor) cultuur er bestaat tussen één en hetzelfde volk, hé?
![]() |
#444 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, daar gaat uw mythe van een één en ondeelbaar Vlaemsch volk !
![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 16 oktober 2004 om 13:07. |
![]() |
![]() |
#445 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
#446 |
Banneling
|
![]() Wat heeft dien Hollander hier te maken !
|
![]() |
![]() |
#447 |
Minister-President
|
![]() Meer dan je denkt! Zijn jullie Belgicisten allemaal zo'n verdoken racisten dat jullie nog maar beginnen steigeren vanaf het moment dat jullie nog maar denken een Nederlander te zien? Voor de goede orde (en de elvendertigste keer): ik ben een uitgeweken Vlaming, nu goed?
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
#448 |
Banneling
|
![]() U hebt er goed aangedaan uit te wijken naar Nederland ! Wij hebben in princiepe het gedacht dat iedereen zich met zijn eigen zaken dient te bemoeien.
Verder, hebben niets tegen Hollanders of aldaar uitgeweken Belgen, eerder Vlaams nationalisten, als zij hun mond houden ! Het is echter in Nederland niet zoveel beter dan bij ons beter nog wat slechter ! |
![]() |
![]() |
#449 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2. 'Iedereen moet zich met zijn eigen zaken bemoeien'? Waar blijft u dan met de EU, de Navo, de Verenigde Naties? 3. '... als zij hun monden houden'? Dus, iedereen mag denken wat hij of zij wil, zolang hij of zij maar zijn of haar gore bek houdt? Mooie democraat bent u me daar!
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. Laatst gewijzigd door ossaert : 16 oktober 2004 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
#450 |
Partijlid
|
![]() Goed zo Carlos! Ollanders, zwijg!
![]() |
#451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Leve BELGIË, Vrij, onafhankelijk en bovenal verenigd!
|
![]() |
![]() |
#452 |
Staatssecretaris
|
![]() en al de rest is zever
#453 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Straks duwen ze hem weer in een dwangbuis - Is hij weer even rustig.
Regenbuien schrobben straten, spoelen land en steden nat. 't Vuil en stof der democraten heeft zijn laatste kans gehad. Tot de misten weer verdwijnen, uit het Dietse vergezicht. Tot de zon ook hier zal schijnen, en ons land weer straalt in 't licht. |
|
![]() |
![]() |
#454 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#455 |
Banneling
|
![]() Allen voor een onverdeelbaar België !
|
![]() |
![]() |
#456 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
Regenbuien schrobben straten, spoelen land en steden nat. 't Vuil en stof der democraten heeft zijn laatste kans gehad. Tot de misten weer verdwijnen, uit het Dietse vergezicht. Tot de zon ook hier zal schijnen, en ons land weer straalt in 't licht. |
|
![]() |
![]() |
#457 |
Banneling
|
![]() Were Di. TAK, VMO, Vlaams Blok, wij kennen uw geliefde kleuren : bruin, zwart en feldgrau !
Weg met die zwarten ! |
![]() |
![]() |
#458 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Regenbuien schrobben straten, spoelen land en steden nat. 't Vuil en stof der democraten heeft zijn laatste kans gehad. Tot de misten weer verdwijnen, uit het Dietse vergezicht. Tot de zon ook hier zal schijnen, en ons land weer straalt in 't licht. Laatst gewijzigd door MaaslandLuc : 16 oktober 2004 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
#459 |
Staatssecretaris
|
![]() moedige en stoere taal. Roep dat ook eens in borgerhout?
#460 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens, ben je een slechte verliezer, is het daarom dat je zo begint te schelden? Ik heb steeds geen reactie op mijn 'bewijs' elders dat er wel degelijk een wettelijke bepaling was tegen een eventuele opvolging door de Oranjes. Wel, ik heb mijn bewijs geleverd, waar zit jij nu?
|
![]() |