![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen? | |||
Meer |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,10% |
Minder |
![]() ![]() ![]() |
86 | 78,90% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 maart 2014 om 07:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De linksen en traditionelen spreken in deze zichzelf tegen...
Jarenlang gingen ze zorgen voor integratie, Marokkanen zouden belg worden. Hopen geld en gedoe heeft dat gekost. Nu het geld op is en we weer een paar decennia verder staan blijkt plots dat al die moeite voor niets was en dat zij met hun projecten en geldverslindende dingen de bevolking hebben bedrogen. Ze zijn geen belgen geworden, integendeel, zelfs de linksen en traditionelen noemen ze nu Marokkanen... En in plaats van toe te geven dat het VB al die jaren gelijk had hebben ze maar één ding over. Hun fouten verbergen door te proberen iedereen die naar hun falen wijst een racist te noemen. En zelfs dat woordje en z'n betekenis zijn ze dusdanig blijven uithollen dat de waarde ervan nihil is geworden. Nu komen de verkiezingen er aan en ook daar zorgen ze er voor dat de aandacht enkel uitgaat naar belastingen en gasboetes, wie over andere problemen begint is een racist.
![]() |
#443 |
Partijlid
|
![]() Hoe minder economische vreemdelingen, hoe minder wij moeten betalen voor hun gratis verblijf in de gevangenissen,werkloosheiduitkeringen, ziekenkasuitkeringen,kindergeld ocmwgelden. Kortom, het hele huidige vreemdelingenbeleid afschaffen maakt meer geld vrij voor arme belgen. Die gaan dan misschien nog een stukje grond of huisje kunnen betalen en hun kinderen zonder armoede kunnen opkweken.
Wie armoede invoert zal erdoor besmet worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel de buurt rond het Koninckspleintje, de Brederodestraat kortom heel 2060 : geen antwerpenaar meer te zien. Het is gewoon "buitenland". Winkels aangepast aan "eigen volk" en vies, vuil en verloederd zoals het hoort in een derdewereldland. Over vb. ramen poetsen heeft daar nog nooit iemand gehoord. Ik was op zoek naar iets waarvan ik meende dat ik het in Afrikaanse winkels kon vinden. Ge moet niet weten w�*�*r die winkel is: ge volgt gewoon de reuk/stank. En neen, ik heb niet gevonden wat ik zocht.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 maart 2014 om 08:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wil niet noodzakelijk minder Marokkanen, ik wil wel een selectiever migratiebeleid waardoor de nieuwkomers die we in de toekomst binnenlaten beter passen bij de noden van onze economie en de waarden van onze maatschappij. Het lakse gezinsherenigingsbeleid van de laatste decennia is desastreus geweest, en laat momenteel nog steeds veel te wensen over.
Die uitspraak van Wilders is natuurlijk nog steeds debiel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat gezinshereniging momenteel zelfs de voornaamste immigratiestroom is. Niet eenvoudig om dat probleem juridisch op te lossen. Ik denk zelfs dat de Belgische wetgeving hier ondergeschikt aan internationale regels, verbonden aan het huwelijk. Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 maart 2014 om 08:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Banneling
|
![]() Ja, maar er zijn natuurlijk achterpoortjes. Interimjobs zijn ook een inkomen, en ineens werkloos of "ziek" worden achteraf blijven mogelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat de regels van huwelijk betreft. Vanaf het ogenblik dat Belgie stelt dat voor wettelijk samenwonenden dezelfde regels gelden als voor gehuwden, dan vind ik het nogal flauw van hier naar internationale regels te verwijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
0/10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Parlementslid
|
![]() Ik zou willen dat men religieuze fanatici wat harder zou aanpakken dan hele bevolkingsgroep te stigmatiseren.
![]() |
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() interimjobs zijn dacht ik niet toegelaten, het moet een vast inkomen voor minstens 6 maand zijn. Afin, ik ken de details natuurlijk niet.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Banneling
|
![]() Jij krijgt 0/10. Alweer.
Hier is de top 10 van nationaliteiten die in 2012 asiel aanvroegen, geen Marokko te bespeuren: 1.Afghanistan 2635 12,3% 2 Guinee 1808 8,4% 3 Rusland 1470 6,8% 4 Congo DR 1334 6,2% 5 Kosovo 970 4,5% 6 Irak 803 3,7% 7 Pakistan 720 3,4% 8 Syrië 577 2,7% 9 Albanië |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Akkoord. Maar niet alleen fanatici, ook criminelen en dergelijke.BTW: dit zijn lang niet alleen Marokkanen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Parlementslid
|
![]() Idd het zijn die de naam van hun gemeenschap in een negatief daglicht stellen.
![]() |
![]() |
#459 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Secretaris-Generaal VN
|