![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 3 april 2015 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
|
![]() Denk dat het andersom is.
![]() |
#445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou het niet mogelijk zijn om dat kampioenschap voetbal wat te vervroegen ? Kwestie dat veel beesten hier weer wat omhanden hebben om op te brullen en te tieren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nu 500 miljoen in het rood gaan en de schuld weer op de walen (di rupo)/belgie proberen te leggen. Krijgt Vlaanderen meer fiscale autonomie, is het ook weer niet goed. Sukkelaars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |||
|
![]() Citaat:
Fout! Dat interesseert mij geen knijt. En dat heb ik hier ook al geschreven. Ik ga ervan uit dat zowel bij links als bij rechts er mannen zitten die hun pollen niet kunnen thuishouden. En ik ben een contraire Antwerpenaar. Ik heb dus een hekel aan iedereen die hetzelfde denkt als ik. Dat heb ik overigens hier ook al geschreven. Ge zit dus op alle vlakken fout. Waarvoor een dikke proficiat. Citaat:
Citaat:
Gij moet voor Story gaan schrijven! En WAT komt 'even goed uit' voor zijn fans? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Flauwe reactie zelfs, vind ik van de VUB. Vlugge reactie dat wel, maar al bijeen ondermaats. Daar had moeten bijstaan dat de bevoegde instanties zich nog bezinnen omtrent dit bericht. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de VUB zal wat meer moeten doen dan afstand nemen van zijn uitspraak ... die man kan niet aanblijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
|
![]() Citaat:
Als ze de dader niet herkende wordt ze aanzien als slachtoffer en iemand die opgepakt wordt de vermeende dader tot zijn schuld bewezen is. Wanneer ze hem kan aanwijzen wordt ze vermeend slachtoffer tot de schuld van de vermeende dader bewezen is. ![]()
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 3 april 2015 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we van de vermeende dader nu eens een Vlaams Nationalist maken... Dan zou je eens wat zien, het hek zou van de dam zijn bij de hele linkerzijde en hun media.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
trop is teveel. Laatst gewijzigd door Anna List : 3 april 2015 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het punt dat ik wilde maken is dat her en der op de onschuld wordt gewezen van SS totdat de schuld zou zijn bewezen. Kijk naar Yves Desmet op Reyers Laat gisteren. Het slachtoffer wordt in deze zaak als vermeend slachtoffer beschouwd wat in andere zaken niet het geval is.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 3 april 2015 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |