![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#442 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#443 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de gelovigen daar tegen beschermen. https://www.youtube.com/watch?v=B-vvoRwJSPc Na de vraag doordraaien naar 4m04 om het in perspectief te zien. Laatst gewijzigd door Peche : 28 juli 2016 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat de grootste hoop geen aanslagen pleegt ga jij er vanuit dat islam geen bedreiging vormt voor onze verworven rechten & vrijheden?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, da's allemaal taqiyya zeker? |
|
![]() |
![]() |
#446 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doet dat ertoe? IS houdt zich aan een welbepaalde interpretatie en maakt daarmee de hele wereld het leven zuur.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
#448 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ha. Ha. Erdogan: Beringen staat in brand. Cartoons: Gans de wereld staat in brand. Islam terrorisme, de "wil" is er. |
|
![]() |
![]() |
#449 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En ik heb een betoging gezien tegen cartoons wegens belediging van de Islam, maar tot zover nog niks tegen de IS moordpartijen. Moorden in naam van de Islam is blijkbaar minder beledigend voor de Islam dan een prentje tekenen. Dat is dan de conclusie die ik trek.
![]() |
#450 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=ZlHOWnYN7J4 |
|
![]() |
![]() |
#451 |
Minister-President
|
![]() Aangezien sommigen hier de rechten van moslims willen afnemen omdat IS volgens hen de juiste interpretatie maakt, doet dat er jammer genoeg wel toe.
#452 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bovendien is uw auteur ook geen onbeschreven blad, hij lag bijvoorbeeld mee aan de basis van de antiblasfemiewetten in Pakistan. Hier is uw "gematigde" held aan het woord : https://www.youtube.com/watch?v=gv7NnbgDDAM En hier zien we de gematigde visie van uw held in de praktijk : http://www.aljazeera.com/news/2016/0...022556488.html ![]() |
|
![]() |
![]() |
#454 | |
Minister-President
|
![]() Het recht op vrije meningsuiting en overtuiging. Door volgende subjecten werd gepleit om die vrijheid af te schaffen:
Houzee: Skobelev: Citaat:
![]() |
#455 |
Banneling
|
![]() En waarom doen die meningen er toe?
Politici moeten alle meningen serieus nemen en daar een midden uit generen. Maar hier moet ge dat niet zo serieus nemen. |
![]() |
![]() |
#456 |
Minister-President
|
![]() Ik neem het pleiten tegen vrijheid altijd serieus.
#457 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat de grootste hoop geen aanslagen pleegt ga jij er vanuit dat islam geen bedreiging vormt voor onze verworven rechten & vrijheden?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#459 |
Minister-President
|
![]() Ik ga echt geen honderd keer hetzelfde herhalen. Zie de vorige pagina's.
#460 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus u vindt dat overtuigingen (hoe radicaal ook) voor op de wet staan? Begrijp ik dat goed? Laatst gewijzigd door Peche : 28 juli 2016 om 20:11. |
|
![]() |