Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 januari 2017, 15:38   #441
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht

Toppie.
Floppie.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2017, 16:24   #442
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
De vanzelfsprekendheid van het antwoord maakt de vraag voor normale mensen natuurlijk RETORISCH. Het antwoord staat trouwens geformuleerd binnen het citaat. Als het niet tot je doordringt, vraag het aan Merkel.
Ik weet ook wel dat het is omdat u die lonen te laag vindt (een louter subjectief waardeoordeel overigens, dat u blijkbaar wilt opleggen aan de rest van de samenleving).

De vraag is of u diezelfde logica ook hanteert bij andere goederen of diensten. En indien niet, waarom geldt die logica wel voor arbeid maar niet voor andere goederen of diensten?

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2017, 16:40   #443
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
Ik weet ook wel dat het is omdat u die lonen te laag vindt (een louter subjectief waardeoordeel overigens, dat u blijkbaar wilt opleggen aan de rest van de samenleving).
Jonge jonge, ik weet niets van de Duitse lonen en exploitatiesysteem. Vraag het aan Merkel. Ik weet wel alles van overleven op Belgische minimumlonen onder de armoedegrens.

Citaat:
De vraag is of u diezelfde logica ook hanteert bij andere goederen of diensten. En indien niet, waarom geldt die logica wel voor arbeid maar niet voor andere goederen of diensten?
Te onnozel voor een antwoord. Je weet dat ik niet meer discussieer met ultralibertariërs, laat staan ancap, een van de meest virulente vertakkingen. Voor jou maak ik al eens een uitzondering omdat je zo beleefd bent, een absolute uitzondering onder dat creed. Maar niet te veel en niet te uitgebreid.

Laatst gewijzigd door eno2 : 7 januari 2017 om 16:41.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2017, 17:04   #444
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Jonge jonge, ik weet niets van de Duitse lonen en exploitatiesysteem. Vraag het aan Merkel. Ik weet wel alles van overleven op Belgische minimumlonen onder de armoedegrens.
Ik heb nergens gesteld dat u er niets van zou weten. Ik wijs enkel naar het subjectieve waardeoordeel dat u wilt opleggen aan de rest van de samenleving. Ieder waardeoordeel is subjectief overigens.

Citaat:
Te onnozel voor een antwoord. Je weet dat ik niet meer discussieer met ultralibertariërs, laat staan ancap, een van de meest virulente vertakkingen. Voor jou maak ik al eens een uitzondering omdat je zo beleefd bent, een absolute uitzondering onder dat creed. Maar niet te veel en niet te uitgebreid.
Jammer. Ik vind mijn vraag nog steeds pertinent: waarin verschil arbeid van andere goederen of diensten?

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be