![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil van die zere keel af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Ik wou dat bij de volgende betoging het waterkanon nu eens echt in actie kwam ipv enkel maar te dreigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat ik hier snel een hoestsiroop ga hebben ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik wens mezelf een zestal knappe en schaars geklede body-guards.
"Iedereen weet dat de druppel opgaat in de oceaan, slechts weinigen weten dat de oceaan opgaat in de druppel." Kabir (1450-1510) Laatst gewijzigd door SethMoN : 10 december 2004 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Ik wil een terasje gaan doen in een warm land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
|
![]() Je droogt uit voor je je cola'tje kunnen brengen.
Ik wil zo'n bril die door kleren kan kijken, maar enkel werkt op mooie meisjes/vrouwen.
![]() |
#447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil dat het gaat sneeuwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
|
![]() Citaat:
Ik wil dat het week-end sneller begint en langer duurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
|
![]() Citaat:
Het sneeuwt zo erg, dat je huis ondergesneeuwd geraakt en je niet meer naar buiten kan of nog maar naar buiten kan zien. Je zit opgescheept met 35 jehova die even kwamen schuilen, 3 neo-nazi's, 8 moslimfundamentalisten, 6 groene fanatici en je schoonmoeder. Ik wil dat het week-end sneller begint en langer duurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Minister-President
|
![]() Het weekend duurt langer, althans in gedachten. Je gehate schoonmoeder(of moeder of neef of nicht) komt immers op bezoek voor het weekend, en gaat pas zondagavond terug naar huis. Je wou opeens, dat het weekend wat sneller was afgelopen.
![]() Ik wou dat ik niet constant zonder geld zat.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil van die snotvalling af.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 11 december 2004 om 12:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Gouverneur
|
![]() je was weer eens onhandig bij het komkommer snijden. Je snijdt je vinger eraf. Je verschiet dat het geen naam heeft en glijd uit en komt op je zij terecht. Het mooie glanzende - net nieuwe- titaniummes dat je vast had valt nog steeds en door een ongelukkig toeval net voor je neus. Of net niet. Je neus is afgesneden. Hoe dan ook, het meest irritante symptoom van een snotvalling ben je kwijt.
ik wens dat ik me nu met mijn lief in Schotland bevond. Met een tent en op tocht in de mooie godverlaten natuur alginder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wou dat het morgen nog steeds weekend was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik wens dat ik de macht van Paus Johannes Paulus II had in nomine patri et filii et spiritus sancti.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 12 december 2004 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
|
![]() Citaat:
Ik wou dat we eens een leider hadden met een visionair toekomstbeeld |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Gouverneur
|
![]() waarop die leider het volledige inkomen van de staat uitgeeft aan wapens om aliens met te bestrijden en we in de grootste crisis der mensheid verzeilen sinds het ontstaan van het heelal.
Ik had graag gehad dat we al in februari 2005 waren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
|
![]() Citaat:
Ik wou dat ik geen buikpijn had van die chocolade te eten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik wens een absolute verzoening van de wereldreligies.
![]() |
![]() |
#460 |
Gouverneur
|
![]() God daalt neer uit de hemel en iedereen legt zich neer bij zijn verschijnen. Hij heeft echter nog een paar opmerkingen. Zo vond hij die recente ontwikkelingen als het afschaffen van mensenoffers, vergevingsgezindheid en verlichting maar een hoop zever. "Hoe meer jullie vechten" Klonk het Goddelijk, " Hoe leuker het hier wordt. Anders zijn jullie toch maar een van mijn saaiste creaties hoor en ik moet er vast niet bij zeggen wat er gebeurd met teleurstellende soorten." Alle religies komen overeen omtrent de betekenis van de verschijning, en de aarde vernietigd zichzelf al oorlog voerend.
Ik wenste dat dit de laatste wens in dit topic was |
![]() |
![]() |