![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja, Joda P kent het reeds... nu de rest nog... ![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=196718 En volgende stond ooit bij binnenlandse politiek en werd door een behulpzame naar buitenland verplaatst http://forum.politics.be/showthread.php?t=226130 Slecht 'enkele' relevante zaken, men zou lang kunnen doorbomen... |
|
![]() |
![]() |
#443 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De reus zijn piraten hoedje op de foto en het hoedje op de tekening komen op dezelfde hoogte ongeveer, en de reus is de enige met hoedje, de baard op de foto en het masker op de tekening komen ook ongeveer overeen en dan is er de bril nog. zie de enigste gemaskerde en hoedendrager is de reus, zou het kunnen dat men gewoon een foto overgetekend heeft om een dwaalspoor te creëren, zou het kunnen dat men gewoon maar wat portretten bijeengeraapt heeft om een dwaalspoor te ontwikkelen, ik weet het niet maar de gelijkenis tussen de reus zijn carnavalsfoto en de robottekening zijn frappant. |
|
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wie weet, het is echt! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet er de Joda weeral niet bijsleuren of in de Pelikaanstraat krijgen ze een valling.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 26 oktober 2017 om 08:47. |
![]() |
![]() |
#447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.interglot.nl/woordenboek/es/nl/vertaal/joder |
|
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach, men moet het maar durven... Een rondje draaien, nog eens, ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#451 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hmmmm! Even nog een doordenkertje voor ik zwijg. Destijds; daags voor de verkiezingen was er op de BRT in het nieuws het bericht dat er in Voeren brand gesticht was door Nederlandstaligen. Achteraf niks meer van gehoord. Was het toevallig? Of was het bewuste manipulatie? Denk zelf er maar eens over na. Vanaf nu en ook vanaf vroeger zwijg ik er over. Praten is veel gevaarlijker dan zwijgen. Er is een wet of opdracht die staat boven alle anderen en dat is de "omerta". En tot mijn schade en schande heb ik dat ondervonden. Mijn weigering om een bepaald dossier op mijn naam er door te sluizen; om van een bepaalde chef slavendrijver af te geraken; maakte mij hoofdverdachte omdat het dossier nadien een gerechtsdossier geworden is. De afgevaardigde -beheerder die met moeite kon lezen of schrijven had een zwaar frauduleus faillissement veroorzaakt. Zijn straf? Peanuts. Tijdelijke bestraffing en 5 jaar ontzetting uit zijn burgerrechten. Vooral dat laatste kwam zwaar aan want mijnheer deed aan politiek. Voor de rest zwijg ik. Het heeft toch geen zin. Straks komt er hier weer iemand zagen dat mijn inbreng over gemeentepolitiek een brouwsel is voor kleine onnozelaars. Deze mijnheer houdt zich uitsluitend bezig met politiek van een hoger niveau. Vooral de kleinste partijen verwijt hij immobilisme en profiteren van het systeem. Hij weet nu al wie de volgende regering zal zijn en baseert zich op logika. En vooral de doden viseert hij. En kruipen voor de echte machthebbers doet hij nog meer en op regelmatige tijdstippen Hoe dapper toch! Hij vindt zichzelf ook een reus! In dit land zal de oorlog nooit voorbij geraken. En openheid zal er nog minder zijn. Maar waar ter wereld is er nog openheid en eerlijkheid? Te veel macht en gebrek aan echte controle veroorzaakt corruptie. Dat is wat ik geleerd heb als kleine patattenboer die "de Vloms" spreekt. Alleszins geen openheid voor de kleine man. En daarom ook interesseert politiek mij geen fluit meer. Aan het systeem zal toch niks veranderen. Men kan wel maar wil er niks aan doen. Een terechte keuze vind ik dus mijn beslissing en oordeel nog steeds. Laatst gewijzigd door werkman : 26 oktober 2017 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
#452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schitterend ! En het nu nog DOEN ook ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#453 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#456 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Rijkswachters van een elite-eenheid die bij elke opdracht sowieso gemaskerd zijn die dan ongemaskerd raids gaan uitvoeren.
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#458 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
#459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het valt imo iets teveel op, plots wordt er vanalles gevonden :
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/10...d-onderzoek--/
#460 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan het meest ongeloofwaardige: Citaat:
Hallo? Heeft er iemand wapens en munitie gevonden in het kanaal? Oh, ja, wij, een paar maand geleden...
![]() |