![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Banneling
|
![]() In Durbuy zou dat inderdaad wel eens het geval kunnen zijn; maar ik heb nooit gezegd dat ik in Durbuy, maar wel in de omgeving van Durbuy woon...
Als jullie daar wat anders van maken is dat voor jullie eigen rekening... |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zouden ze weten hoe jij echt over hun denkt ? Vertel je hun alles wat je hier over hun schrijft ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
|
![]() Durbuy kent 12 gemeentes. Niemand kent u daar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zitten hier op dit forum dan veel Franstalige dikke nekken te posten ? Misschien hier of daar een tweetalige die niet direct uw mening deelt maar franskiljons ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze spraken niet alleen voor zichzelf maar ook voor hun tiener-(vooral) dochters... Waarom zou ik hen niet geloven, want ik ken ze en ik ken jou niet en ik weet dan ook niet in hoeverre jij of een ander forumlid hier geloofwaardig zijn... Ik heb mijn eigen ervaringen en de ervaringen van vele mensen rondom mij en met die achtergrond kan ik onderzoeken of iets dat hier verteld wordt wel of niet overeenkomt met die ervaringen en/of ze totaal tegenspreken... Feit is dat er vroeger heel wat minder films in Bruxelles ondertiteld werden en dat het nu bijna de gewoonte is geworden. Laatst gewijzigd door marie daenen : 31 december 2017 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar van meer dan de heft bestaat nog altijd een VF....toch alleszins bij de programmatie deze week. https://kinepolis.be/fr/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() belgië is het probleem, mijn beste.
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ook zij weten dat het niet gemakkelijk is om mij mijn mond te snoeren als ik het over mijn gelijk heb... Maar, ook als Vlaming, zal ik de familievrede niet in gevaar brengen voor dwaze idiotie als de grote francofonie... Zij weten verdomd goed dat ze vroeger zullen moeten opstaan om mij in die dwaze achterlijke idiotie te doen geloven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlaams probleem of Belgisch probleem??? Het is niet omdat ze u en zovele anderen proberen wijs te maken dat het niet de Belgen maar alleen maar de Vlamingen zouden zijn die problemen hebben met la Belgique dat dat de waarheid is... Maar ja een opgedraaide en onwetende bevolking is heel gemakkelijk dwaas en lomp... en arm... te houden... De rest zal wel betalen... Laatst gewijzigd door marie daenen : 1 januari 2018 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daar is een eenvoudige oplossing voor hoor. Als er mij iemand in Brussel de weg vraagt in de taal van Voltaire is het normalerwijze geen Brusselaar. Ik ook niet. Dus als ik die weg zelf ken dat krijgt hij van mij uitleg; ook in de taal van Voltaire. Waarom niet? Maar als ik de weg vraag in het Nederlands; niet wetende of het aan een Brusselaar is; en ik krijg direct een antwoord van "Comprend pas ! " of helemaal niks dan kan het ook een vreemdeling zijn natuurlijk. In het beste geval vraag ik dan de weg in het Engels of in het Duits. Als er dan een negatieve reactie komt dan heb ik zekerheid dat mijn gesprekspartner een domme Waal is ofwel een vreemdeling die uitsluitend een taaltje spreekt uit zijn zandbak. Dan kras ik wel zelf op. Stel mij dan wel de vraag over hoeveel talen ik zou moeten kennen om in Brussel te kunnen praten. En dan wordt het "foert!" |
|
![]() |
![]() |