![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() RIP Joop
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diene profeet doet me altijd denken aan Jimmy Savile.
Dat Guinnee typetje zou voor minder in de problemen geraken en niet alleen met d' er taalgebruik. ![]()
![]() |
#444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Destijds dene Savile , opgeruimd staat netjes !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ergens ten velde merkte Mike Verdrengh nog op over Walter Capiau: "Jammer dat we het nu enkel over zijn misstappen hebben"
Dat is toch meestal zo, slecht nieuws blijft langer hangen dan goed nieuws of zie ik dat verkeerd.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
net zoals bij Leopold II, dan denkt iedereen aan de Congolese genocide onder zijn bewind. en net zo bij Steve Stevaert, als die naam nu valt, denkt iedereen ook meteen aan t feit dat hij een serieverkrachter was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerder aan de pollutie van onze waterwegen!
![]() |
#448 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 oktober 2018 om 10:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koos Alberts.
https://www.youtube.com/watch?v=_EccCiTv3fg
![]() |
#451 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opgaan met twee azen geeft u in No Limit Hold'em headsup 81% kans om te winnen, maar op de ene of andere manier maakt die 19% dat je verliest een grotere en blijvende indruk.
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als klagen met de,dood wordt gestraft, dan klaag je niet...
![]() |
#453 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch bedankt dat u het met ons wilde delen hoe het allemaal in zijn werk gaat. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zie ik dat weer maar eens verkeerd? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 oktober 2018 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Joop Roelofs van de Q65 in zijn flightcase.
![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 9 oktober 2018 om 12:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#460 | ||
Secretaris-Generaal VN
|