![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Banneling
|
![]() De natte droom van De Witte.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O... O... O... de winnaar....
Dan ben ik gerustgesteld! Bedankt Ana! ????
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helaas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, bekijk zelfs bij de Westerse landen hoe het gesteld is met de mensenrechten... zelfs op individueel vlak... zelfs hier op P.be
![]() |
![]() |
#446 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en alle bezittingen van hem of familie, in beslag genomen.
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan. Marie Daenen babbelt er al jaren over dat de vlaamse 'mensenrechten' met de voeten getreden worden. Zuiver racisme volgens haar, en fascisme !!! (ze gebruikt graag 3 uitroeptekens)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof die partijen enigszins een visie hebben op "ernstige" onderwerpen. Dat zijn flipfloppers die enkel interesse hebben om "beleid" te voeren (lees: postjes pakken). Dat hebben de CD&V krokodillen al duidelijk gemaakt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan niet in de voormiddag zeggen dat we best wat chauvinistischer mogen zijn, en fier op ons onderwijs, op onze werkende klassen enz. en dan 's namiddags zeggen dat dat maar voor te lachen was. Wat mij persoonlijk betreft: ik hou niet van dat bombastisch gedoe. Maar ik ben op meerdere gelijkaardige vlakken emotie-loos. Ik kan niet supporteren voor een sportploeg of voor een individuele atleet. Ik waardeer wel mooi spel en prachtige prestaties.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanzelfsprekend is die startnota straffe communautaire kost.
Of heb je deze passage overgeslagen? Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het moet ook maar eens gedaan zijn met het feit dat partijvoorzitters meer macht hebben dan de koning. http://www.unionbelge.be/?p=12931
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 16 augustus 2019 om 09:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker niet ! die passage was bijzonder grappig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Misschien kunnen gebeurtenissen in de geschiedenis dit in de canon voor iedereen duidelijk maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het vrt-programma terzake (van gisteren of eergisteren, je kan op nog bekijken op vrt.nu of zoiets https://www.vrt.be/vrtnu/ ) zei een van de top-wetstraatjournalisten dat die passage hem zeer straf leek,
vooral in licht van de wetenschap dat de andere Zweedse partijen deze tekst al meerdere malen gekregen en besproken hadden, en er dus toch hun goedkeuring aan gaven om hem vrij te geven als "startnota". Die man vond dat dus niet bepaald grappig.
![]() |
![]() |