![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We wijken af...
Trump: ‘En wat met de koeien?’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 21 januari 2020 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Banneling
|
![]() Tsjeven kunnen dat niet verleren, het zit in hun genen.
Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 21 januari 2020 om 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klopt, en het is niet te verdedigen. Maar vertel ons nog eens hoeveel jaren jij gewerkt hebt op de normale breuk van 45 jaar ? En hoeveel jaar je cadeau hebt gekregen via 'diploma-bonificatie ' wat niet meer is en was dan pure zelfbediening op kosten van de collectiviteit ? Vraag is dan of het franse systeem wat je aanklaagt, eigenlijk afwijkt van je eigen win for life op kosten van de privé die onbeperkt mocht/mag afdragen om ambtenaren met super korte loopbanen van 36 a 37 jaar een vet pensioen te betalen. Ik vrees dat je slecht geplaatst bent om een buitenlands systeem te bekritiseren als je zelf hoort tot de groep die decennialang van zelfbediening haar raison d'être maakte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nu mag jij ons ook eens vertellen hoe het met jouw loopbaan gesteld is. En nog dit: waarom zou ik met geen woord over de toestand in La France mogen reppen? Laatst gewijzigd door quercus : 21 januari 2020 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik werk nu reeds 14 jaar, waarvan 4 als assistent (beurs) en 10 als werknemer. Ik heb ook enkele jaren als zelfstandige in bijberoep gewerkt. Van die 10 jaar zit ik 8 boven het loonplafond voor pensioen werknemers dus ik ben een van die mysterieuze netto bijdragers...zeker toen ik bijberoep deed (geen rechten opbouwen, enkel betalen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Minister
|
![]() Citaat:
80% staat er bij en kijkt er naar ...... (van schreeuwende kritiek voerende stuurlui die aan wal staan of hangmat individuen was toen nog geen sprake, al waren er toen ook al tooghangers die het wel best wisten) 20% doet iets…. Zeg niet dat wat ze doen >> goed of slecht is …. >>>Die 20% proberen wel te ploeteren tot ze boven komen!<<< Echter door steeds groter wordende eenheidsworst ter plaatse trappenlaars en NON NON aanhang word het in dit sjoemel merk België steeds moeilijker nog iets te realiseren.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Banneling
|
![]() Ze weten wel wat het hun heeft opgeleverd. Een fermette, een XC90 en een golf voor de deur en 300k op de bankrekening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel Panda wanneer gaan we nu eens vernemen hoe het zit met jouw beroep en de er aan verbonden wedde en pensioen? Of is dat een staatsgeheim?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Minister
|
![]() Er was meer dan Twee jaar werk nodig om te weten te komen hoeveel geld er pressies jaarlijks door gesluisd werd naar Franstaligen.
>>> Meer dan waarschijnlijk heeft men nog niet alles gevonden. ![]() Daarom word door sommige partijen gestreefd naar zelf beslissend Vlaanderen! Dat al dat gesjoemel door geld stromen naar Franstaligen per direct compleet en definitief stopgezet word zou pas eerlijk zijn. Dat zou in volgend regeer akkoord moeten staan!!! Zou dan zeker ook een kans bieden om dit sjoemel merk België te hervormen tot een eerlijke democratie. Waar iedereen gelijk is voor de wet. En niet de een jaar in jaar uit financieel gepluimd word om de Franstaligen te onderhouden die grotendeels verbonden zijn aan staat, stad, NMBS, intercommunales, belangengroepen, zuilen…..
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 21 januari 2020 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk niet. De maatregel is ingevoerd in een tijd dat een diploma de absolute vereiste was om in overheidsdienst te treden en niet in de private sector.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is dan altijd of er geen ander doel bestaat in het leven dan professionele arbeid. Niet dat ik het u misgun; gewoon een open vraag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |