![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar al begrijpend lezen volgt uit dit Citaat:
Citaat:
Citaat:
De jongeren zouden beter alle die kankerende ouderen voorzichtig maar resoluut een paar maanden opsluiten. Laatst gewijzigd door sbe4kdr : 3 december 2020 om 13:03. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wacht nog steeds op een bewijs waar ik die haar gedrag goedkeur. Probeer nog eens. Zet anders je joker in ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 december 2020 om 13:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerst was het dat ik moest laten zien waar je staat te juichen, iets waar ik geen opmerking over gemaakt had. Ik had het enkel over je opmerking Citaat:
Deze uitspraak lijkt met dan toch niet afkeurend over haar illegaal, zwart verdiend geld samen met hare premie. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus nergens heb ik geschreven dat ik haar gedrag goedkeurde .Dacht het wel. Meer wou ik niet weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En dankzij begrijpend lezen van deze uitspraak Citaat:
Dat houdt natuurlijk impliciet in dat je haar gedrag goedkeurt anders had je gemakkelijk even naar de politie kunnen bellen en dit melden want dit is toch wel een grove overtreding van de corona maatregelen. Een dertig jarige kapster die zomaar in huis van bejaarden, de groep met massaal veel doden, het haar gaat knippen. Illegaal en in het zwart. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
We zitten - aan beide zijden - met bende foempen opgescheept en dus is het geen wonder dat de bevolking verweesd aan de zijlijn staat.
![]() |
![]() |
#451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zal weten dat het van mij komt. Weer een vriendschap om zeep. Straks blijf ik nog helemaal alleen. Gelukkig heb ik hier nog enkele vrienden ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 december 2020 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een journalist die lastige vragen zou stellen wordt nooit nieuwsanker. Beter geven we die kanalen geen kijkcijfers meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En hebt u het uzelf onmogelijk gemaakt om hier ooit nog kritiek te uiten op jongeren, wat u zo graag doet. Het lijkt wel een beetje 2 maten, 2 gewichten voor u.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens die hebben het al zwaar genoeg. Hun leven staat helemaal op zijn kop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Knipper met je ogen indien je gegijzeld wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En nu zeg ik dan ook tegen mijn vrienden, begin er dan ook zelf niet over want anders ben ik weer vertrokken. ![]() |
|
![]() |
![]() |