![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb op poliitics gezegd: we hebben te lang vergaapt gekeken op onrecht dat nu de fout bij ons wou leggen. Dan hebbn miljarden dollars en euro's zich onder 1 God georganiseerd en komen deze naar voor met de HG.
En dat is dan niet dankzij de politiek, maar die artiesten die de moed door God vonden. Hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen mens die 't je gaat verbieden. ![]()
![]() |
![]() |
#444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ik had het over Justin Bieber omdat hij heel jong was toen hij benaderd werd door P Diddy. Hij is daar verslaafd geraakt en deed een trauma op. Maar is nu terug aan de betere hand en we mogen gerust de Vader daarin erkennen.
Slachtoffers vinden meer steun in geloof dan in hun politiek. En het kiesvee duwt ze dan vaak nog dieper met als gevolg dat er amper iemand durft spreken. Laatst gewijzigd door CUFI : 11 oktober 2024 om 04:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allee zou gij uw kind aan Zwangere Guy of Bokkie de Repper meegeven ? Zo van het is goed voor zijn muzikale carriere ? Komaan zeg, dat gastje is 11 jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vic Anciaux gaf zijn kleine wel af aan de pedofielen van de VRT.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij dan als hun voordoen, afspreken en doen wa ik het beste doe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |