![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom buurtbatterijen... ![]() https://www.installatiejournaal.nl/e...345.1610990536 https://www.nen.nl/elektrotechniek/w...uurtbatterijen Laatst gewijzigd door Micele : 18 januari 2021 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Europees Commissaris
|
![]() Hier net hetzelfde en op het bedrijf waar ik de manager ben komen ze evenmin binnen. I.p.v. leasewagens terug kilometervergoeding. Als ze dan ne elektrische auto willen kopen moeten ze weten, maar dat ze dan ook maar zorgen dat ze bij de klanten geraken. Hoe interesseert me niet.
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience." Laatst gewijzigd door non-conformist : 18 januari 2021 om 18:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
Over de eerste 2 jaar zeker 5000 euro extra terug van de belastingen,aftrek van de hypotheek (nu afgeschaft),gemiddeld 850 euro GSC's per jaar en 650 minder elektriciteit te betalen per jaar.Op minder dan 4 jaar tijd had ik die 13000 euro terug verdiend terwijl ik toen nog maar 5200 euro had afbetaald. 3,5 jaar terug het huis verkocht en 15000 euro gerekend voor de zonnepanelen.Een koopje want er waren potentieel nog voor een 11000 euro aan GSC's en met de gestegen prijs van elektriciteit een 10 000 euro verbruik.En dat voor de eerste 13 jaar,en die panelen zijn niet versleten na 20 jaar.
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en recenter de grote hoge windturbine (foto okt 2020) ipv de 2 kleine Laatst gewijzigd door Micele : 18 januari 2021 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In plaats van op te komen voor de 'consument'. 90% van de PV eigenenaars zij NIET tevreden, ze zouden beter een andere regeling uitwerken die wel interessanter is. Ook kan je NIET van het net afgesloten worden... dat is pure bangmakerij. Fluvius, staat blijkbaar niet te springen om al die boze "klanten" te berechten. Als de politiek het echt menens is, zouden ze nu de PV eigenaars beter naar achter schuiven, in tegenstelling tot wat ze eerst besliste, om ze zo vroeg mogelijk te bedienen van een DM. Laatst gewijzigd door De Prof : 18 januari 2021 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Staatssecretaris
|
![]() Tip: in zomermaanden voor mensen die in dag hun wasmachine en afwasmachine niet durven opzetten in dag omdat ze om een of andere reden niet thuis zijn, kunnen wel indirect zonneenergie opslagen voor die toestellen.
Koop een Eli. boiler in gamma of... Laat die opladen in dag, sluit die aan op aanvoer wasmachine en afwasmachine. Als je s'nachts die machines opzet zal weerstand zeer snel afspringenen en veel zuiniger werken op gratis zonwarmte van boiler. Dit kan tussen eind februari tot oktober, mits de zon schijnt. ![]() Laatst gewijzigd door Deo : 18 januari 2021 om 20:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Staatssecretaris
|
![]() Heb je een garage in woning, in winter altijd binnen zetten en motorkap open zetten, zijn vele thermische kwh die vrijkomen van warme motor in garage. Is meer dan 4kwh aan warmte
Laatst gewijzigd door Deo : 18 januari 2021 om 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Parlementslid
|
![]() Maak ik hier net op De Afspraak het einde van de politieke carrière van Bart Tommelein mee?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daarbij, meestal is het niet van niet durven, maar gewoon omdat men de was geen uren meer in de wasmachine wil laten zitten, als deze hun programma afgewerkt hebben. Laatst gewijzigd door De Prof : 18 januari 2021 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was 1 van de redenen van de afwijzing door het grondwettelijk hof niet een discriminatie die zou ontstaan tussen zonnepaneelhouders en anderen ?
En gaat men die discriminatie nu oplossen door zonnepaneelhouders extra cash toe te stoppen "zodat de burger zijn vertrouwen in de beloften van ministers niet zou verliezen". Ik heb geen rechten gestudeerd, zou het daarom zijn dat dit absurd lijkt ? Edit : en pas op.... ons Tine moet nog opgewarmd geraken.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 18 januari 2021 om 21:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Weet je dat ons land miljoenen boete aan Europa moet betalen, omdat men de groene energie norm niet haalt. Wie betaalt dat? Juist, iedereen, ook diegene die geen panelen hebben liggen. Dus wie geen panelen kan of wil leggen, heeft er wel belang bij dat die zonnepanelen er komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Minister-President
|
![]() Laatst gewijzigd door De Prof : 18 januari 2021 om 21:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs de oppositie die niet tegenstemde maar zich onthield wordt zwaar op de korrel genomen en mevrouw was er duidelijk niet graag bij. Zulke politici zou men bij hoofde aansprakelijk moeten stellen. Het zou rap gedaan zijn met zo met de mensen hun voeten te spelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Minister-President
|
![]() Dat de zonnepanelenmarkt nu op zen gat zit is wel duidelijk.
Ik deed gisteren voor de lol een online vraag om zonnepanelen te leggen. Vandaag kreeg ik meteen 3 telefoontjes die maar al te graag onmiddellijk een prijsofferte wilde maken. Dat was een paar maanden geleden geen waar. Laatst gewijzigd door De Prof : 18 januari 2021 om 22:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles wat men de afgelopen jaren bedacht heeft resulteerde uiteindelijk in een forse verhoging van de energiekost voor iedereen. Ik vraag me ook af waarom de VREG die klacht moest indienen. Ik vermoed niet omdat die zich zorgen maken over discriminatie van consumenten, dus er zit uiteraard een centenkwestie tussen. Waar gaat al dat energiegeld naartoe ?
![]() |