![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar of jij gelijk hebt, durf ik te betwijfelen. Er zullen zeker wel zo'n besmettingen geweest zijn, maar hoeveel ???
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bovendien heeft men in Oostenrijk (?) een soort van lockdown opgelegd aan ongevaccineerden en heeft dat 4 of 5 dagen (?) geduurd. Het is wsl niet evident om zo iets te organiseren. Neen , ik denk eerder dat men naar een soort van corona pas gaan evolueren met gebruik van veelvuldige testen - gevaccineerd of niet. Testen brengt ook veel geld op aan farmaceuten.
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De moeite om even te checken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afzonderen of niet, voorzichtig zijn of niet, besmettingen kan je niet tegenhouden. Wie aanleg heeft om besmet te zijn en ziek te worden wordt vroeg of laat ziek. Dat voorzichtig zijn is een non-argument. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Burger
|
![]() Quarantaine voor de ongevaccineerden misschien maar verplichte vaccinatie denk ik niet, er zijn nog te veel kindjes die hun vaccin moeten krijgen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk verschil gaat dat maken. In Vlaanderen is omzeggens iedereen vanaf 18 jaar volledig gevaccineerd (90%). En die paar marginalen illegalen die hards of mensen die zich echt niet willen vaccineren zullen ook na een verplichting voet bij stuk houden net als mensen die zich om medische redenen niet mogen vaccineren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijkomend werk voor de politie? Burgerwachten? Dichtgemetselde woningen? Kliklijnen? Vrijwillige kampbewakers? Hoewel ik zélf gevaccineerd ben, vind ik toch dat mensen die zich niet laten vaccineren niet 'gepest' noch 'gestraft' dienen te worden. Daarvoor zijn de vaccins m.i. nog lang niet afdoende getest op mogelijke bijwerkingen op langere termijn.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 4 december 2021 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 4 december 2021 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kinderen hebben geen last van Corona, ouderen wel. Wat wou Frank Vandenbroucke? De scholen sluiten, de jeugdbeweging dicht, hun sport afnemen, speeltuinen dicht en een mondmasker vanaf 6 jaar. 65 plussers mogen echter nog al hun activiteiten doen van ervoor. De jeugd is dus echt zijn target, terwijl die geen last hebben van het virus. Dat is dus straffen want hij ziet kinderen als de schuldige van de overbevolking van de IC.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn misschien teveel naar school gegaan ? Of zijn ze bij elkaar gekomen ? Of zijn ze hun gevaarlijke kleinkinderen gaan ontmoeten ? In elk geval zijn ze besmet, dus waren ze onvoorzichtig. Het is niet omdat je weesgegroetjes opzegt, dat je "voorzichtig" bent he. Idem met gevaccineerd zijn. Het is mensen ontmoeten dat onvoorzichtig is. Laatst gewijzigd door patrickve : 4 december 2021 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In deze crisis zijn dat de gepensioneerden en hun staatskundige lakeien. Laatst gewijzigd door patrickve : 4 december 2021 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij maakt dezelfde fout die Panda een ganse tijd geleden beweerde te maken, namelijk dat eens iedereen gevaccineerd is, met dwang, het "gezaag zal stoppen want meer kunnen we toch niet doen". Nee, integendeel (hihi): vaccinatie dwang is gewoon een extra steun aan een totalitair regime dat nadien, gesterkt door deze verdere stap, uiteraard nog meer de handen zal vrij voelen om volop allerlei zotte dwangmaatregelen af te persen, "nu men het hoe langer hoe meer gewoon is" en nu er "geen enkele politicus vermoord werd". Laatst gewijzigd door patrickve : 4 december 2021 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
alhoewel , dan ontstaat er weer een nieuw probleem .... Ik hou van deftige regels , geen gejojo (geen geklojo) !! ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- Verder , algemeen nog dit: Je afspraak voor een vaccinatie tegen het coronavirus Covid-19 is bevestigd. We zijn blij dat je komt. Hoe meer mensen zich laten vaccineren, hoe meer groepsimmuniteit we opbouwen en hoe sneller we dit virus onder controle krijgen. In bijlage je eTicket. Je hebt een afspraak op maandag 13/12/2021 om 12:22 Dit zal gebeuren in het vaccinatiecentrum Vergeet niet: wat moet je doen op de dag van je vaccinatie? Breng je uitnodiging, e-ticket en identiteitskaart mee. Draag een mondmasker: een chirurgisch of een stoffen masker, geen bandana of sjaal. Je krijgt een vaccinatie in je bovenarm. Draag hiervoor makkelijke kleding. Kom alleen, behalve als je hulp nodig hebt. Als je symptomen van een infectie hebt (zoals koorts boven 38°), annuleer dan de afspraak en reserveer opnieuw wanneer je genezen bent. Heb je nog vragen? Surf naar www.laatjevaccineren.be. Met vriendelijke groeten
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 4 december 2021 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, schoofken denkt dat als hij "de maatregelen volgt" (als hij gaat bidden) dat dat wil zeggen dat hij "voorzichtig is". Pure zever natuurlijk, die maatregelen zijn daar enkel maar om zijn soort geen belemmeringen te geven, da's al. Dat heeft niks met "voorzichtigheid" te maken. Er is maar 1 vorm van voorzichtigheid: U thuis opsluiten en geen enkele andere mens op minder dan 100 meter laten naderen gedurende een 10-tal jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder , ik ben wel voorzichtig , maar ge weet nooit waar & wanneer !! Letterlijk ivm bidden: Met bidden bedoelde ik , bidden helpt totaal geen zak bij eender wat !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk het gaat me niet om pesten of straffen maar ik wil zo rap mogelijk mijn leven van vroeger terug. Ik heb meer en meer problemen met mensen die dwars liggen. De Croo heeft gelijk met zijn heilige huisjes. Kinderen kunnen geen uitzondering zijn en dat is nu één van de grootste zwakke schakels. Net zoals verzorgers die anti-vaxxers zijn. Dan moeten ze een job zoeken als vuilnisman, als men hen daar nog wil. |
|
![]() |
![]() |