![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#442 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#443 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#444 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#445 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#447 |
Parlementslid
|
![]() Een hete brei hé, zo'n VB'er op bezoek bij een Waalse SS'er? In uw plaats zou ik er ook zo blijven ronddraaien...8)
|
![]() |
![]() |
#448 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat men de mensen welke privé op bezoek gingen hier op een rijtje wou zetten. Wat die Dillen Privé doet intereseerd mij gene rotte bal. Al was hij het graf van Himler gaan kussen! Wat mijn vertegenwoordigers doen heden ten dagen, in hoedanigheid van MIJN vertegenwoordiging, dat intereseert mij. Al gaat stevaert 10000 keer bij castro op de thee, privé. Dat interseert mij gene rotte bal. Het kan wel zijn schoonbroer zijn. Maar wat hij doet in naam van mijn land, dat intereseert mij inorm. Al gaat Dillen bij de paus van Rome, als Dillen, en niet als afgevaardigde van mij! U moet eens het verschil leren zien tussen PRIVé en in hoedanigheid van! |
|
![]() |
![]() |
#449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#450 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() http://lvb.net/item/608 |
|
![]() |
![]() |
#451 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#452 |
Europees Commissaris
|
![]() Want daarvandaan komt dat fotoke van Dillen!
|
![]() |
![]() |
#453 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#454 |
Parlementslid
|
![]() Maar ik begrijp het hoor: VB'ers zonder tegenargumenten proberen nu eenmaal om hun gelijk te halen via intellectueel oneerlijke weg
|
![]() |
![]() |
#455 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nergens zie ik hier Dillen staan. Of U alleen mag er iets anders met de haren bijsleuren! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#457 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U sleept er alles met de haren bij. Wanneer het U te heet wordt, speelt u de man. U bent intelectueel oneerlijk. U verandert van naar Dillen, om aan te tonen dat de Winter een fachist is. Wat is het nu eigelijk. Fasist en nazi, is niet hetzelfde zulle. En DEGRELLE heeft verschillende malen in België geweest. MAAR MEN HEEFT HEM NOOIT AANGEHOUDEN! zou de aardappel te heet zijn geweest? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#458 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De meesten weten zelfs de betekenis niet meer van die synoniemen. Als men gescholden wordt voor mestkevern nazizwijn, facist enz van die andere mooie koosnaampjes, dan is men fier om rasist te zijn! |
|
![]() |
![]() |
#459 |
Europees Commissaris
|
![]() en tot wat later he! nu ga ik wat werken zulle!
|
![]() |
![]() |
#460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ken je Godwin's Law, over hoe snel een internetdiscussie uitloopt in gescheld over nazi's? http://www.faqs.org/faqs/usenet/legends/godwin/
o If someone brings up Nazis in general conversation when it wasn't necessary or germane without it necessarily being an insult, it's probably about time for the thread to end. o If someone brings up Nazis in general conversation when it was vaguely related but is basically being used as an insult, the speaker can be considered to be flaming and not debating. o If someone brings up Nazis in any conversation that has been going on too long for one of the parties, it can be used as a fair excuse to end the thread and declare victory for the other side. Een andere omschrijving: Godwin's Law (also Godwin's Rule of Nazi Analogies) is an adage in Internet culture that was originated by Mike Godwin in 1990. The law states that: As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one. There is a tradition in manyUsenetnewsgroups that once such a comparison is made, the thread is over, and whoever mentioned the Nazis has automatically lost whatever argument was in progress. In addition, whoever points out that Godwin's Law applies to the thread is considered to have lost the battle, as it is considered poor form to invoke the law explicitly.