![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn reputatie wordt niet in populariteit uitgedrukt; wel in trouw aan mijn eigen ideeën en principes. Ten andere, we hebben het hier over Driesje. Driesje is het Vlaams Belang niet. Hij maakt niet eens deel uit van de partij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
|
![]() U kent Jean-Paul Mbongo niet ?
Alias Dries Van Langenhove. Tja….
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 2: Hij is niet officieel onderdeel van VB. Maar laten we niet ontkennen dat water 'nat' aanvoelt he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
|
![]() Citaat:
Noch connor “bad boy” rousseau, of dries “even badder boy” vlh. Egotrippers, narcisten en psychopaten. Zelfverheerlijkende spiegelkijkers. Kijk-eens-naar-mij idioten zijn het. Bij wijze van fact-checking heb ik er vandaag eentje gezien, tijdens een fietstochtje naar Damme. Ik dacht dat het een trouw-suite was, maar het was een politieker en zijn entourage. Dus ik geef u gelijk. Het is een poseur. Maar het zijn ALLEMAAL poseurs.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 20 augustus 2022 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Welnee. Dries is er juist indirect bijgehaald, omdat ook het VB weer die richting op wil. Van civiel-nationalisme naar volksnationalisme. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 20 augustus 2022 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De praktijk. Met vrouwen en homo's in de politiek gaat het altijd mis. Zijn over-emotioneel.
Maar ze zijn daarentegen weer veel creatiever, en kunnen lekker adequaat reageren op dingen. Vooral homo's. Daarom doen ze het zo goed in de televisiewereld. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 20 augustus 2022 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De "eigen veiligheidsdienst" waar Yserwaecke voorzitter trots naar verwees blijkt op zijn beurt een neo-nazi nest te zijn, onder leiding van de,wegens terrorisme veroordeelde BBET Thomas Boutens.
Citaat:
Hoe lang gaat die De Wit eigenlijk nog kunnen blijven volhouden dat hun frontnacht geen nazi-fest is voor & door fascisten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Senielen Eyskens zou zeggen, "het land is in gevaar."
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Algehele mobilisatie vh leger dringt zich op, en al de verloven van veiligheidsdiensten dienen onmiddellijk ingetrokken.
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Excellente job verricht destijds!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 21 augustus 2022 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
|
![]() Een neo-nazi veiligheidsdienst voor een neo-nazi festival waar neo-nazis op afkomen. Het plaatje klopt volledig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was indertijd noodgedwongen aan die kanten.
Ik heb hen zien rondlummelen. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
|
![]() Hoe wil je er anders over meepraten ? En onzin vermijden zoals beweren dat Driesje holebi's zou willen beschermen ?