![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daarom noem ik Vivaldi een staatsgreep door stuk voor stuk de partijen die niet verkozen werden met democratische meerderheid = de verliezers. Waar in zelfs lieden als dictators zetelen waar we nooit hebben voor of tegen kunnen stemmen, onaantastbaar uit het andere lands deel! Wat dus resulteert in een constante dictatuur! Nationale Bank ziet geen recessie in België, maar noemt toestand overheidsfinanciën «onhoudbaar» Liegen en bedriegen, zelfs de pers beschuldigen net zoals Trump alles Fake nieuws noemt. Gaan we regelrecht de afgrond in, Afrikaanse toestanden >>>>>> ik bedoel de economische slechtere en meestal corrupte Afrikaanse landen waar ze hun aangegane leningen niet kunnen terug betalen zoals hier in het sjoemel merk België. Alleen het Zwitserse Politiek systeem zou hier de oplossing brengen. Eigen kantons, steeds referendum kiezen en een kleine protocol federale toestand.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 19 december 2022 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er negen partijen nodig zijn, maken ze nog enkele staatssecretarispostjes er bij, wie maalt daar nu om? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zoals we uit die opmerkingen konden opmaken, was de inschatting van De Bleeker JUIST. Immers, de opmerkingen hadden het over "vogels in de lucht", en zelfs VERSCHILLENDE mogelijke vogels in de lucht. De Bleeker schrijft waar ondertussen wel al vaste dingen van zijn, en vult inderdaad terecht aan dat er met vogels in de lucht geen rekening werd gehouden. (hieronder verstaande: mochten die vogels in de lucht er toevallig zijn, dan kan het beter meevallen). Kortom: 1) wat De Bleeker deed was juist 2) dat de vice premiers dat punt gelezen hadden, is evident vermits ze er wat opmerkingen over maken 3) blijkbaar heeft De Bleeker juist gereageerd op die opmerkingen, want de vice premiers zetten er hun handtekening onder en het gaat naar de drukker 4) eens het uitgedeeld is, komen er lastige vragen voor De Croo 5) De Croo gaat plots liegen dat De Bleeker zich vergist zou hebben, en smijt ze buiten. De Croo gaat liegen dat hij niet op de hoogte was van die "blunder" en gaat dan vertellen dat hij daar zijn akkoord niet voor gegeven heeft. Hij zelf persoonlijk misschien niet, maar wel zijn kabinet en de vice premiers wel, dat is uit het bovenstaande gewoon een evident feit. Dat is min of meer de feitelijke situatie waar we van op de hoogte zijn. Wie daar nu dingen van tegenspreekt, is gewoon mis of is zelf aan het liegen he, en wie dat nu zo zegt, vertelt gewoon hoe het feitelijk gegaan is. De reputatie van de persoon die mis is, en de reputatie van de persoon die dat beaamt, heeft hierbij niet het minste belang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Minister
|
![]() Citaat:
of >>> waar wij niet moge of kunnen voor of tegen kiezen uit het andere landsdeel!!! vandaar het dictatoriale gehalte in dit sjoemel merk België.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Minister
|
![]() Nationale Bank ziet geen recessie in België, DUS de mensen en de bedrijven doen het goed!!!
.... maar noemt toestand overheidsfinanciën «onhoudbaar» overheidsfinanciën = de staat = Vivaldi die ondanks de veeeeeele politieke gegadigden dit sjoemel merk België de afgrond in sleurt.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 19 december 2022 om 19:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn gewoon de geijkte instanties, diegene waarachter de liegende dweil zich verschanste om zijn leugens toe te dekken.... Oei, ze zouden gewoon netto moeten betalen zonder er nog iets voor terug te krijgen, zeker? ![]()
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 19 december 2022 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 december 2022 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat gij ooit een moord begaat. Volstaat het dan dat een seriemoordenaar zou zeggen "Het Oosten heeft een moord begaan", en dan kunt gij antwoorden "van een seriemoordenaar moet ik zo een dingen niet horen he, kijk naar uzelf" en van de slag hebt gij geen moord meer begaan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() /
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 december 2022 om 19:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bega geen moord, maar anderen zouden wel meer lantaarnpalen willen hebben in de straten.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 december 2022 om 19:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan me voorstellen dat zelfs Peter De Roover de kriebels kreeg bij het moeten aanhoren van zijn minuten durende monoloog zonder enige pointe... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarna de bühne verlaten, exit, stage left.
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet waarom men zoveel moeite doet om proberen te zeggen dat Sanderke een oen is, want of die nu een oen is of niet doet niet ter zake. De feiten zijn daar gewoon, die begroting is wel degelijk naar de drukker gegaan en uitgedeeld. De vice premiers hebben daar wel degelijk hun handtekening onder gezet. En de mop is, dat door aan te geven dat ze opmerkingen hadden over de gewraakte passage, dat juist NOG VEEL MEER aangeeft dat ze met de uiteindelijke versie konden leven. Kortom, dit was een tekst waar men mee akkoord was. En trouwens, een tekst die juist is. Dat De Croo DAGEN NADIEN plots doet alsof hij er niet mee akkoord gaat, is juist het onderwerp, en daar is geen twijfel over he, iedereen heeft dat open en bloot gezien. Eens de vice premiers hun handtekening zetten, nemen ZIJ de verantwoordelijkheid over he. En het strikt enige excuus dat ze zouden kunnen gehad hebben "jamaar zo een lang document, we hebben erover gekeken", kunnen ze, ironisch genoeg, niet gebruiken OMDAT juist die opmerking gemaakt werd over die passage. Het ergste is dat er in de grond trouwens niks over te zeggen valt: wat De Bleeker deed was gewoon juist, en het is eigenaardig dat De Croo dat gewoon niet gaan verdedigen is. Hij had evengoed kunnen zeggen dat De Bleeker de begroting correct heeft ingeschat, maar wel gezegd heeft, dat het beter kan meevallen dan wat er vandaag vastligt, als de energie prijzen zakken. Meer moest hij eigenlijk niet stellen. Maar aangezien geen kat weet of die energie prijzen gaan zakken, en zo ja, wanneer, kan men daar geen enkel cijfer op zetten, en kan dat dus niet becijferd in de begroting worden ingeschreven he. Enkel verbaal gemeld, wat De Bleeker trouwens ook doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de schoot van de regering is dat al ouwe koek, enkel nog wat gefrustreerden van N-VA, en huurling Zjean-Marie zitten nog wat van hun sjokkedijzen te maken daarover in het parlement. Wééral een nutteloze frontale aanval op de regering, wééral nikske resultaat, wééral gaan bleiten in het eigen grote gelijk. Nobody cares.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 19 december 2022 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 19 december 2022 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Deze uitzonderlijke begaafdheden van iemand, die naar eigen zeggen, in de klinische zorg tewerkgesteld is, bestemmen hem tot een glorierijke politieke carrière, ware het niet dat zijn cassante uitlatingen zoals op dit forum, in het algemeen en zeker in de broze politieke porceleinwinkel minder geapprecieerd worden. Anderzijds voeden deze uitlatingen de nooit aflatende discussies op dit forum en werken daar weer gunstig uit. Pandareus is zowel een zegen als een gesel.
![]() |
![]() |
#459 | |
|
![]() Citaat:
Bovendien kost de pensioenhervorming geld, terwijl ze moest geld opbrengen. Slecht bezig, de Nationale Bank heeft gelijk om de Vivaldi regering met de vinger te wijzen.
![]() |
![]() |
#460 | |
|
![]() Citaat:
![]() |