![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Vaarwel Wolf/Welkom Wolf. | |||
1. Vaarwel Wolf. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 33,33% |
2. Welkom Wolf. |
![]() ![]() ![]() |
18 | 50,00% |
3. Prins Laurent for president. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 33,33% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De klimaatcrisis is echt en ons natuurbeleid doet alsof er niets aan de hand is. Waanzin. Ik weet niet wat soort groen ik ben maar ik sta lijnrecht tegenover het 'groene' beleid van Natuurpunt, Natuur en Bos en de Vlaamse overheid. In Vlaanderen blijft bos verdwijnen in plaats van bijkomen. Bos vertraagt en houdt water vast, neemt CO2 op en verkoelt. Fok al die verschraalde cultuurgebieden omwille van de 'diversiteit'. Men wil gewoon overal een Afrikagevoel creëren, licht en leuk. K3 natuur.
![]() |
![]() |
#442 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ja, de pest is dat ge veel natuurnostalgiekers hebt, die de natuur zoals die bestond rond 1900 toen iedereen hout stookte, niet zo dichtbevolkt. Die natuur gaat vanzelfsprekend verdwijnen omdat de toestand volledig veranderd is (de natuur als iets statisch beschouwen doet haar trouwens onrecht aan) Nu toch zo een natuur willen van weleer doet ons tussen twee stoelen vallen gevolg geen bos maar enorme vergraste zeer brandbare natuur waar niemand in wil/mag wandelen in de zomer. Die schrale natuur verliest steeds meer soorten terwijl in bossen steeds meer soorten opduiken, de spontane tendens is meer bos, natuur die aangepast is aan de HUIDIGE maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie niet welk item bij kan primeren om zeer veel passie voor het Europees achteruitgangsproject te koesteren.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : Gisteren om 09:04. |
|
![]() |
![]() |