![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denkt u nu werkelijk dat jongeren in dat geval denken dat ze de "enigen" op aarde zijn? Homoseksualiteit bestaat al sedert de mensheid, net als andere psychologische afwijkingen, en dus is het een beetje goedkoop hiervoor met dat argument af te komen. Nu probeert men iets dat door heel de mensheid als abnormaal werd/wordt beschouwd als normaal ons op te dringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Paulus, ik heb je eerlijk gezegd nog niets horen zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Vind u dat een pro-homoseksuele houding een zogezegde politieke correcte houding heeft? Jongen toch,als je alles wat politiek verantwoord is beschuldigd als "politieke correctheid"geraken we nooit thuis.
![]() |
![]() |
#444 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Homosexualiteit een omkering van de natuur ???
Volgens u is de 'natuurlijke sexualiteit' sexualiteit tussen man en vrouw. Omkering daarvan is sexualiteit tussen vrouw en man. |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg dit maar voor je eigen bestwil, want je bent je hier zo vreselijk belachelijk aan het maken, dat ik haast medelijden met je krijg. Je geloofwaardigheid heeft toch al niet veel meer te betekenen, sinds je ergens anders op dit forum door de mand viel. Daar wil ik je uit de goedheid van mijn hart hier voor behoeden. Zonder dank!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Nu weten we wel al een tijdje dat heel veel 'orthodoxe' katholieken met hun eigen sexualiteit geen weg weten, en daarom maar anderen gaan oordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() het beste bewijs dat je de topic niet gelezen hebt! *Ik heb de topic opgestart voor R & B * Ergens rond p 20 heb ik mijn conclusie al getrokken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Minister-President
|
![]() In een andere topic schreef Jan Vandenberghe in oktober vorig jaar het volgende nadat ik gezegd heb dat ik uit héél goede politieke bronnen gehoord had dat het homohuwelijk nog deze legislatuur zou goedgekeurd worden:
"Goed, ik zal u na afloop van dit politiek werkjaar aan uw eigen woorden herinneren. Men hoeft geen alwetende politicoloog te zijn om te zien dat het homohuwelijk niet goed ligt in deze regering; en zoals de politieke zeden het vragen spitsen de tegenstellingen zich altijd nog meer toe naarmate de verkiezingen eraan komen. Zoals de kaarten er nu voorliggen komt het er zeker niet tijdens deze legislatuur. 't Lijkt er wel op dat de strijdende homoseksuelen hier al viktorie kraaien voor de overwinning nog maar in zicht is. Dit lijkt wel op de Franse veldheer die op de Groeningekouter ook zo zeker van zijn stuk was... ................" Eind januari schreef ik het volgende na de goedkeuring van het huwelijk: Wel Jan waar wacht je op, je zou me toch aan mijn woorden herinneren. Ik zei in oktober vorig jaar dat het homohuwelijk er nog zou komen en zie nu, ik heb gelijk gekregen. De overwinning was dus al héél duidelijk in zicht. En blijkbaar moet het homohuwelijk toch goed gelegen hebben éhé bij de meerderheid en deels bij de oppositie. Mooi zo. En u zei ook zoals de kaarten er nu voorliggen komt het er zeker niet tijdens deze legislatuur: ja toevallig wel 4 maanden later goedgekeurd in DEZE legislatuur. Ik zei van in den beginnen dat ik mijn héél goede bronnen had, wel nu zal je me toch moeten geloven hé, ik wist het al eenheel tijdje. Nu halfweg april wacht ik nog steeds op die herinneringen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | ||||
Burger
|
![]() Citaat:
Iedereen heeft zijn politieke voorkeur,je bent een geestesracist als je dat verwerpt! Denk je dat het linkse kamp geen ongelooflijke domme politieke beslissingen neemt?? Denk je nu echt dat zoiets enkel voor rechts bestemd is? vind je een vlaams blokker per se dom??? Denk jij nu echt dat je met een weldenkend brein gezegend bent? Ik heb nog nooit voor het blok gestemd,zal dat nu ook niet doen,maar er zijn wel maatschappelijke raakvlakken waardoor ik het misschien wel eens kan overwegen om voor hen te stemmen.
![]() |
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |