![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn al 4 jaar na elkaar gezakt. Het is daar een zooitje ongeregeld. Enkele weken geleden is er nog een protest actie van de ouders van jeugdspelers geweest. Wel lidgeld ontvangen maar van de beloofde sport kledij hebben ze nog niets gezien. Laatst gewijzigd door daiwa : 8 november 2024 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het centrum, grondgebied, inwoneraantal,... van de 2de is wel een pak hoger dan het eerste. Dat kan je toch niet gaan vergelijken...
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar met de VLdee, zit het niet mee.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elke vergelijking loopt mank natuurlijk. Bovendien is Antwerpen een degelijke havenstad. Desalniettemin is het ook een stinkstad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het marketingmanneke van de vooruit... als hij een meiskesschool binnen loopt drijven 10 minuten later de boekentassen naar buiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met de VLD zit het zeker niet mee. Alles behalve. Maar ik had het ietsjes erger verwacht. Ik hoop alleen dat ze niet in de val gaan trappen door weer te gaan meeregeren. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 november 2024 om 13:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De N-VA behoudt de 14 zetels |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Minister-President
|
![]() De bollekestrui?
![]() |
#456 |
Minister-President
|
![]() Haha, die linkse remedies hebben ons in deze crisis gebracht. Dankuwel Vivaldi.
Hoog tijd voor wat rechts hardvochtig beleid om orde op zaken te stellen.
![]() |
#457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Terwijl hoe landelijker, de mensen weten dat ze voor zichzelf zullen moeten zorgen en er zelf voor werken waardoor ze dan ook meestal traditioneel kiezen!!! Dat traditionele kan wereldwijd gezien .... dan zowel links of rechts of ten gunste van een dictator al of niet geloof gebonden zijn.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 12 november 2024 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Connard, de koning van de bruine, zwarte en marginalen.
![]() |
![]() |
#460 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |