Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Wat gelooft u van 9/11?
dat het opgezet spel was, m.a.w een inside job 47 20,70%
dat ze wisten dat er wat ging komen, maar het opzettelijk laten gebeuren hebben 30 13,22%
dat ze wel iets wisten, maar niet afdoende hebben kunnen reageren 115 50,66%
dat ze totaal bij verassing zijn aangevallen 35 15,42%
Aantal stemmers: 227. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 6 maart 2005, 17:09   #441
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp
Komaan zeg, de westerlingen die rond het Pentagon wonen zijn best wel in staat een vliegtuig te herkennen.
De meeste kunnen ook lezen, om de woorden 'American Airlines' te kunnen lezen moet je niet bepaald onfeilbaar zijn.
Het eerste of tweede studiejaar volstaat.
En de westerlingen die getuigen dat het GEEN boeing was die in het Pentagon is neergestort, wat doe je daar mee? Of tellen die ook niet omdat ze niet het officiele verhaaltje steunen?
Of dacht jij dat er geen getuigen waren die het officiele varhaal tegenspreken? Minstens evenveel.
Btw, je antwoord op het neerhalen van gebouw 7 is echt hilarisch.
Enkele dagen voordien heb je 't over een reportage op NG, die ik ook heb gezien, en waar ze wel degelijk DAGEN met de voorbereiding bezeig zijn voor een gebouw neer te halen dat 10 keer kleiner is dan de WTC torens.
En wat is nu jou oplossing om een gebouw mooi symetrisch neer te halen.
Je parkeerd gewoon een camion met explosieven en klaar is kees.
Tsongejonge.
Oud 6 maart 2005, 17:15   #442
democratsteve
Minister-President

Standaard

[quote=Firestone]Als jullie eens één argument hadden gebracht dat niet onmiddellijk nep blijkt te zijn...

QUOTE] En als jij nu eens één keer op een van m'n vragen zou antwoorden ipv steeds te zeveren dat ze in het verleden al zijn beantwoord. (wat niet zo is) en al zeker niet door jou.
100% van uw posts zijn korte bijdragen die ofwel de boodschaper in diskrediet trachten te brengen, of lullen over conspracysites.
Argumenten???? Noppes.
Oud 6 maart 2005, 17:23   #443
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
En de westerlingen die getuigen dat het GEEN boeing was die in het Pentagon is neergestort, wat doe je daar mee? Of tellen die ook niet omdat ze niet het officiele verhaaltje steunen?
Of dacht jij dat er geen getuigen waren die het officiele varhaal tegenspreken? Minstens evenveel.
Btw, je antwoord op het neerhalen van gebouw 7 is echt hilarisch.
Enkele dagen voordien heb je 't over een reportage op NG, die ik ook heb gezien, en waar ze wel degelijk DAGEN met de voorbereiding bezeig zijn voor een gebouw neer te halen dat 10 keer kleiner is dan de WTC torens.
En wat is nu jou oplossing om een gebouw mooi symetrisch neer te halen.
Je parkeerd gewoon een camion met explosieven en klaar is kees.
Tsongejonge.
geeuw

kom maar boven met je getuigen wat het pentagon betreft,
je loopt jaren achter met je versie, zelfs in het milieu van de believers is de 'no plane' theorie al achterhaald

als er dan toch 10 dagen nodig zijn om n gebouw klaar te maken voor controlled demolition, wil je dan zo vriendelijk zijn aan te tonen wanneer dat is gebeurd en hoe dat ongemerkt kon gebeuren, korrekte voorbereiding zou vermoed ik oa het boren van honderden gaten veronderstellen....

mijn 'tweedelaag'theorie van een kamion explosieven IS hilarisch, maar dan toch nog altijd MINDER hilarisch dan een komplot waar zesendertighonderd mensen inzitten

(de theorie die ik werkelijk onderschrijf, is de fema versie,
tsjongetsjonge had je dat echt niet door ?)

de instorting van wtc7 was niet symmetrisch en ziet er bij nader onderzoek helemaal niet zo controlled uit, zelfs in die mate dat praha opmerkte dat het dan wel de bedoeling zal geweest zijn wtc7 zo op te blazen dat het er niet controlled uitzag 8) waarmee de cirkel weer n keer rond is natuurlijk,
want net de verdachte symmetrie van de instorting is het belangrijkste element in de hypothese controlled demolition

Laatst gewijzigd door Knipp : 6 maart 2005 om 17:37.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2005, 17:32   #444
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Argumenten???? Noppes.
Firestone en anderen hebben natuurlijk wel een duizendtal pagina's officiële versie gebracht ... dat is zelfs veel meer dan 'argumenten', dat is n coherent verhaal dat voldoet aan de regels van wetenschappelijk onderzoek.

Daarnaast hebben we al tientallen argumenten aangebracht die niet terugwijzen naar de officiële rapporten en waarop nauwelijks weerwerk komt.

Jouw koppigheid grenst aan het onwaarschijnlijke.
Naarmate je terrein verliest, klink je ook alsmaar bozer.
Oud 6 maart 2005, 17:35   #445
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[ of lullen over conspracysites.
Onze conspiracy en onze loge beslissen bij deze het voortaan lulsites te noemen Nu tevreden ?

Laatst gewijzigd door Knipp : 6 maart 2005 om 17:52.
Oud 6 maart 2005, 17:51   #446
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Ik denk dat discussie met knipp verloren moeite is, hij/zij gelooft nog altijd dat ze totaal per verrassing zijn aangevallen (stem in de poll)...
tja, 'totaal' klinkt sterk natuurlijk

er circuleerden wel wat geruchten en n paar rapporten de maanden voordien

maar dat er vier vliegtuigen tegelijk zouden worden gekaapt en met sukses wtc en pentagan zouden raken, lijkt me wel een verrassing van formaat

iemand kan tien keer dreigen n keer flink op m'n gezicht te slaan, de dag dat hij het ook daadwerkelijk doet, kan ik nog altijd totaal verrast zijn

dus met enige nuance : ze waren 'totaal' verrast

( ook altijd bereid naar (nieuwe) argumenten te luisteren voor opties 1, 2 en 3 )
Oud 6 maart 2005, 18:26   #447
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
@Praha

Je moet eens op de lijst van de 'argumenten' van de believers alle 'getuigenissen', arbitraire timelines, arbitraire analogieën en geloofsbelijdenissen schrappen, en alléén hun wetenschappelijk gefundeerde 'argumenten' overhouden.

Waar blijf je dan mee zitten? Niets.

Waar gaat deze discussie dan nog over?
zover wist ik het ook nog Vuursteentje

de discussie ging over wat gelooft u van 9/11 dacht ik
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2005, 18:28   #448
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:
geeuw

als er dan toch 10 dagen nodig zijn om n gebouw klaar te maken voor controlled demolition, wil je dan zo vriendelijk zijn aan te tonen wanneer dat is gebeurd en hoe dat ongemerkt kon gebeuren, korrekte voorbereiding zou vermoed ik oa het boren van honderden gaten veronderstellen....
dit is steds de strategie die de believers hanteren.
Een vraag stellen waarop ik ofwel:
geen antwoord op kan geven omdat ik er uiteraard niet bij was toen die explosieven zijn geplaatst
ofwel wél een antwoord geven, maar dat ik dan uiteraard niet kan bewijzen.

Ik gebruik logica. 4 uur is te kort om die explosieven daar te hebben geplaatst.
Jouw logica; je zet gewoon een truck met explosieven aan het gebouw en klaar is kees.
En dat terwijl je niet zo lang geleden ZELF hebt bevestigd dat een docu op NG toont dat er wel degelijk enkele dagen voorbereiding nodig zijn om een gebouw neer te halen.
Nog een ander vraagje voor u.
Weet u hoe ver gebouw 7 van de ZuiderToren stond?
Maw, weet u hoever die brokstukken zogezegd zouden moeten 'gevlogen' zijn, terwijl volgens de officiele theorie toch maar gewoon zwaartekracht z'n werk deed.
Ik durf te wedden dat u niet eens de afstand tussen Zuidertoren en gebouw 7 weet.(Tip: je moet niet gaan zoeken in het Officieel Rapport, want daar staat het niet in)

Laatst gewijzigd door democratsteve : 6 maart 2005 om 18:29.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2005, 18:30   #449
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

[quote=democratsteve]
Citaat:
Als jullie eens één argument hadden gebracht dat niet onmiddellijk nep blijkt te zijn...

QUOTE] En als jij nu eens één keer op een van m'n vragen zou antwoorden ipv steeds te zeveren dat ze in het verleden al zijn beantwoord. (wat niet zo is) en al zeker niet door jou.
100% van uw posts zijn korte bijdragen die ofwel de boodschaper in diskrediet trachten te brengen, of lullen over conspracysites.
Argumenten???? Noppes.
Dat hebben ik en vooral anderen meer dan genoeg gedaan, zelfs in deze thread. Leer lezen, man!
Over 'in diskrediet brengen' en 'lullen' mag jij meespreken.

Je bent gewoon 'in denial'. Daar kan ik niets aan doen.

Laatst gewijzigd door Firestone : 6 maart 2005 om 18:36.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2005, 18:35   #450
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik durf te wedden dat u niet eens de afstand tussen Zuidertoren en gebouw 7 weet.(Tip: je moet niet gaan zoeken in het Officieel Rapport, want daar staat het niet in)
Neen, het plan van de hele zone is door de FBI ontvoerd!
Het is nu een staatsgeheim!
Oud 6 maart 2005, 18:55   #451
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

terwijl volgens de officiele theorie toch maar gewoon zwaartekracht z'n werk deed
msschn de officiële theorie eerst n keer lezen ?

al in het eerste hoofstuk zie je de debris area ; je moet zelfs niet eens lezen, naar de prentjes kijken volstaat

http://www.fema.gov/pdf/library/fema403_ch1.pdf

ok kijk gewoon even naar figure 5-15 :
http://www.fema.gov/pdf/library/fema403_ch5.pdf

Laatst gewijzigd door Knipp : 6 maart 2005 om 19:18.
Oud 6 maart 2005, 19:00   #452
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

voor de documentatiefreaks :
http://www.humanistischvredesberaad....ikel-john.html

zo te zien is 9/11 een leuke hobby voor universiteitsprofessoren op pensioen

Laatst gewijzigd door Knipp : 6 maart 2005 om 19:25.
Oud 6 maart 2005, 19:32   #453
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Je bent gewoon 'in denial'. Daar kan ik niets aan doen.
en wat komt er na 'denial' ?
Oud 6 maart 2005, 19:42   #454
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

ook interessant :

What led you to be most suspicious of the official story?

Lack of air defense response 2338 (19.77)%
Building 7 collapse 960 (8.12)%
Pentagon hole 2018 (17.07)%
Bush's response 1349 (11.41)%
Insider Trading 576 (4.87)%
FBI and CIA coverups 578 (4.89)%
Demolition-like collapse of WTC 1 & 2 2011 (17.01)%
Gut intuition 1380 (11.67)%
Other 614 (5.19)%

11824 votes

http://www.911truth.org/pollbooth.php

Laatst gewijzigd door Knipp : 6 maart 2005 om 19:42.
Oud 6 maart 2005, 20:43   #455
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
zover wist ik het ook nog Vuursteentje

de discussie ging over wat gelooft u van 9/11 dacht ik
Ik had de indruk dat wij in deze en andere threads vooral overstelpt worden door 'bewijzen' die steeds nep blijken te zijn.

Maar als Knipp honderden getuigen aanvoert, blijken er ineens allerlei bezwaren te zijn tegen het gebruik van echt bestaande getuigen.

Als maar een tiende van de kritische instelling die men heeft tegenover officiële bronnen zou worden toegepast op de alternatieve 'bewijzen', dan blijft er van de alternatieve theorieën bijna niets over. Dat mocht ook eens gezegd worden, al stoort het misschien.
Oud 6 maart 2005, 20:47   #456
Monocle
Minister-President

Monocle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik gebruik logica. 4 uur is te kort om die explosieven daar te hebben geplaatst.
10:05 a.m.: The south tower of the World Trade Center collapses, plummeting into the streets below. A massive cloud of dust and debris forms and slowly drifts away from the building.
10:28 a.m.: The World Trade Center's north tower collapses from the top down as if it were being peeled apart, releasing a tremendous cloud of debris and smoke.
4:10 p.m.: Building 7 of the World Trade Center complex is reported on fire.
5:20 p.m.: The 47-story Building 7 of the World Trade Center complex collapses. The evacuated building is damaged when the twin towers across the street collapse earlier in the day. Other nearby buildings in the area remain ablaze.

Nu zou ik wel eens willen weten waar jij jouw 4 uur vandaan haalt.
Laten we nu eens mijn logica gebruiken
Als er een "gecontroleerde" explosie is gebruikt om wtc 7 neer te halen, en als die gebruikt is om, zoals Silverstein beweert, van daaruit te kunnen beginnen aan de wederopbouw, dan heeft men wel meer dan 4 uur de tijd gehad. Nl. vanaf het moment dat de eerste toren instort, vanaf dan beseft men dat het "monument" verloren is en een nieuw projekt aan de orde is.
Dus 17u20 - 10u05 = 7u15.
7 uur is misschien niet genoeg om een volledige gecontroleerde explosie uit te voeren, zonder dat ander gebouwen worden geraakt, maar aangezien de helft reeds verwoest is, moet men daar niet zoveel rekening mee houden.
Op de beelden van wtc 7 is duidelijk te zien dat het gebouw niet perfect "collapsed".
Is dit geen plausibele uitleg?

Laatst gewijzigd door Monocle : 6 maart 2005 om 20:47.
Monocle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2005, 21:08   #457
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik had de indruk dat wij in deze en andere threads vooral overstelpt worden door 'bewijzen' die steeds nep blijken te zijn.

Maar als Knipp honderden getuigen aanvoert, blijken er ineens allerlei bezwaren te zijn tegen het gebruik van echt bestaande getuigen.

Als maar een tiende van de kritische instelling die men heeft tegenover officiële bronnen zou worden toegepast op de alternatieve 'bewijzen', dan blijft er van de alternatieve theorieën bijna niets over. Dat mocht ook eens gezegd worden, al stoort het misschien.
neen hoor mij stoort dat niet, integendeel
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2005, 00:45   #458
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Monocle
10:05 a.m.: The south tower of the World Trade Center collapses, plummeting into the streets below. A massive cloud of dust and debris forms and slowly drifts away from the building.
10:28 a.m.: The World Trade Center's north tower collapses from the top down as if it were being peeled apart, releasing a tremendous cloud of debris and smoke.
4:10 p.m.: Building 7 of the World Trade Center complex is reported on fire.
5:20 p.m.: The 47-story Building 7 of the World Trade Center complex collapses. The evacuated building is damaged when the twin towers across the street collapse earlier in the day. Other nearby buildings in the area remain ablaze.

Nu zou ik wel eens willen weten waar jij jouw 4 uur vandaan haalt.
Laten we nu eens mijn logica gebruiken
Als er een "gecontroleerde" explosie is gebruikt om wtc 7 neer te halen, en als die gebruikt is om, zoals Silverstein beweert, van daaruit te kunnen beginnen aan de wederopbouw, dan heeft men wel meer dan 4 uur de tijd gehad. Nl. vanaf het moment dat de eerste toren instort, vanaf dan beseft men dat het "monument" verloren is en een nieuw projekt aan de orde is.
Dus 17u20 - 10u05 = 7u15.
7 uur is misschien niet genoeg om een volledige gecontroleerde explosie uit te voeren, zonder dat ander gebouwen worden geraakt, maar aangezien de helft reeds verwoest is, moet men daar niet zoveel rekening mee houden.
Op de beelden van wtc 7 is duidelijk te zien dat het gebouw niet perfect "collapsed".
Is dit geen plausibele uitleg?
Sorry, maar neen, dit is voor mij geen plausibele uitleg.
1. NIEMAND had ooit verwacht dat die Torens zouden instorten. Het was immers nog nooit voordien gebeurd. Of denk je dat ze anders die brandweermannen nog naar boven hadden gestuurd.
2; Er was een chaos die het NYFD nog NOOIT had meegemaakt. 2 Torens in brand.Kijk naar de Naudet video. Het was alle hens aan dek om zoveel mogelijk mensen te redden. Volgens u zijn die mannen op dat moment al bezig met gebouw 7 vol explosieven te plaatsen. Volgens mij hadden die gasten andere dingen aan het hoofd.
3. Hoe rijmt u het feit dat maar pas laat in de middag wordt gerapporteerd dat het gebouw in brand staat, terwijl ze volgens u toch al van 's morgens an het werk zijn om hun explosieven te plaatsen?
4. het staat u natuurlijk vrij om mij niet te geloven, maar ik geloof dus dat die explosieven al aanwezig waren voor de attack begon.
5. Van de 4 omliggende gebouwen (3, 4, 5 en 6), allmaal veel kleiner dan gebouw 7 en allemaal veel korter bij de Torens, gaat er geen eentje neer ten gevolge van de schade van het neerkomend puin. En gebouw 7 stort wel volledig in.
6. De beelden suggereren volgens u GEEN controlled demolition. Weeral uw goed recht om dat te denken. maar volgens mij suggereren ze dat wel.

Tot slot wil ik U en praha bedanken.
U stelt beiden tenminste vragen, en discussieert zonder meteen alles in het belachelijke te willen trekken.
Niet dat ik me daar nog aan stoor hoor.
Ik ben trouwens in goed gezelschap. Want ik geloof niet dat de desbelievers enig idee hebben hoe lang het lijstje vooraanstaande Amerikanen die overtuigd zijn van een insidejob, ondertussen is geworden.
En weet je, al wat zij en ik vragen is een RE-INVESTIGATION.
Oud 7 maart 2005, 03:44   #459
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
- msschn de ooggetuigenverslagen lezen en dan oordelen ?
http://911research.wtc7.net/pentagon...sses/bart.html
BREAKING NEWS

KNIPPERDEKNIPPERDEKNIP,

Ik heb een hele leuke voor jou én Vuursteentje!

Ik ben gaan graven in jouw weblink waarvan je vriendelijk vraagt eerst te lezen en dán te oordelen en waar vuursteentje ook enkele keren naar refereerde.

Bij deze een streepje voor Praha, DAMN RIGHT YOU ARE to neglect the witnesses at first!

Eén van de 151 personen die een getuigenis hebben afgelegd was Cook, Scott P.

Dit is wat terug te vinden is op jouw witness-site:
Citaat:
"It was a 757 out of Dulles, which had come up the river in back of our building, turned sharply over the Capitol, ran past the White House and the Washington Monument, up the river to Rosslyn, then dropped to treetop level and ran down Washington Boulevard to the Pentagon (...) As we watched the black plume gather strength, less than a minute after the explosion, we saw an odd sight that no one else has yet commented on. Directly in back of the plume, which would place it almost due west from our office, a four-engine propeller plane, which Ray later said resembled a C-130, started a steep decent towards the Pentagon. It was coming from an odd direction (planes don't go east-west in the area), and it was descending at a much steeper angle than most aircraft. Trailing a thin, diffuse black trail from its engines, the plane reached the Pentagon at a low altitude and made a sharp left turn, passing just north of the plume, and headed straight for the White House. All the while, I was sort of talking at it: "Who the hell are you? Where are you going? You're not headed for downtown!" Ray and Verle watched it with me, and I was convinced it was another attack. But right over the tidal basin, at an altitude of less than 1000 feet, it made another sharp left turn to the north and climbed rapidly. Soon it was gone, leaving only the thin black trail.
Een evaluatie leert dat Cook, Scott P. een Boeiing 757 heeft zien overvliegen én dat bewijst hij door in detail de route te beschrijven.

Correct?

Cook, Scott P. heeft zelf ook een web-site van meer dan aanvaardbaar niveau en dit zijn een aantal fragmenten van wat terug te vinden is op zijn site waar hij zijn Pentagon-verhaal gedetailleerd uit de doeken doet:
http://www.clothmonkey.com/91101.htm
Citaat:
...
"They just hit the Pentagon!"
I turned. Rising up from the right center of the Pentagon’s mass was a gigantic spherical orange mass, the flames oddly bright and vivid in the clear direct sunlight. I stepped to the window, and instinctively put my hand to the glass. Verle and Ray were quickly on either side of me. A few seconds after the explosion, the glass rattled and a dull boom shook the room.
...
We didn’t know what kind of plane had hit the Pentagon, or where it had hit. Later, we were told that it was a 757 out of Dulles, which had come up the river in back of our building, turned sharply over the Capitol, ran past the White House and the Washington Monument, up the river to Rosslyn, then dropped to treetop level and ran down Washington Boulevard to the Pentagon. I cannot fathom why neither myself nor Ray, a former Air Force officer, missed a big 757, going 400 miles an hour, as it crossed in front of our window in its last 10 seconds of flight.
...
As we watched the black plume gather strength, less than a minute after the explosion, we saw an odd sight that no one else has yet commented on. Directly in back of the plume, which would place it almost due west from our office, a four-engine propeller plane, which Ray later said resembled a C-130, started a steep decent towards the Pentagon. It was coming from an odd direction (planes don’t go east-west in the area), and it was descending at a much steeper angle than most aircraft. Trailing a thin, diffuse black trail from its engines, the plane reached the Pentagon at a low altitude and made a sharp left turn, passing just north of the plume, and headed straight for the White House.
...
Een evaluatie leert dat Cook, Scott P. GEEN Boeiing 757 heeft zien overvliegen, laat staan dat hij kan getuigen welk projectiel het Pentagon binnen vloog.

[size=3]Heel betrouwbare witness-site![/size]

Andere resultaten volgen later

Laatst gewijzigd door Gun : 7 maart 2005 om 03:53.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2005, 03:48   #460
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Komaan zeg, de westerlingen die rond het Pentagon wonen zijn best wel in staat een vliegtuig te herkennen.
De meeste kunnen ook lezen, om de woorden 'American Airlines' te kunnen lezen moet je niet bepaald onfeilbaar zijn.
Het eerste of tweede studiejaar volstaat.
Er zijn er die de komende dagen nog versteld gaan staan van hun eigen schrijfsels!!

Laatst gewijzigd door Gun : 7 maart 2005 om 03:49.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be