![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wat gelooft u van 9/11? | |||
dat het opgezet spel was, m.a.w een inside job |
![]() ![]() ![]() |
47 | 20,70% |
dat ze wisten dat er wat ging komen, maar het opzettelijk laten gebeuren hebben |
![]() ![]() ![]() |
30 | 13,22% |
dat ze wel iets wisten, maar niet afdoende hebben kunnen reageren |
![]() ![]() ![]() |
115 | 50,66% |
dat ze totaal bij verassing zijn aangevallen |
![]() ![]() ![]() |
35 | 15,42% |
Aantal stemmers: 227. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of dacht jij dat er geen getuigen waren die het officiele varhaal tegenspreken? Minstens evenveel. Btw, je antwoord op het neerhalen van gebouw 7 is echt hilarisch. Enkele dagen voordien heb je 't over een reportage op NG, die ik ook heb gezien, en waar ze wel degelijk DAGEN met de voorbereiding bezeig zijn voor een gebouw neer te halen dat 10 keer kleiner is dan de WTC torens. En wat is nu jou oplossing om een gebouw mooi symetrisch neer te halen. Je parkeerd gewoon een camion met explosieven en klaar is kees. Tsongejonge.
![]() |
![]() |
#442 |
Minister-President
|
![]() [quote=Firestone]Als jullie eens één argument hadden gebracht dat niet onmiddellijk nep blijkt te zijn...
QUOTE] En als jij nu eens één keer op een van m'n vragen zou antwoorden ipv steeds te zeveren dat ze in het verleden al zijn beantwoord. (wat niet zo is) en al zeker niet door jou. 100% van uw posts zijn korte bijdragen die ofwel de boodschaper in diskrediet trachten te brengen, of lullen over conspracysites. Argumenten???? Noppes.
![]() |
#443 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
kom maar boven met je getuigen wat het pentagon betreft, je loopt jaren achter met je versie, zelfs in het milieu van de believers is de 'no plane' theorie al achterhaald als er dan toch 10 dagen nodig zijn om n gebouw klaar te maken voor controlled demolition, wil je dan zo vriendelijk zijn aan te tonen wanneer dat is gebeurd en hoe dat ongemerkt kon gebeuren, korrekte voorbereiding zou vermoed ik oa het boren van honderden gaten veronderstellen.... mijn 'tweedelaag'theorie van een kamion explosieven IS hilarisch, maar dan toch nog altijd MINDER hilarisch dan een komplot waar zesendertighonderd mensen inzitten (de theorie die ik werkelijk onderschrijf, is de fema versie, tsjongetsjonge ![]() de instorting van wtc7 was niet symmetrisch en ziet er bij nader onderzoek helemaal niet zo controlled uit, zelfs in die mate dat praha opmerkte dat het dan wel de bedoeling zal geweest zijn wtc7 zo op te blazen dat het er niet controlled uitzag 8) waarmee de cirkel weer n keer rond is natuurlijk, want net de verdachte symmetrie van de instorting is het belangrijkste element in de hypothese controlled demolition Laatst gewijzigd door Knipp : 6 maart 2005 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarnaast hebben we al tientallen argumenten aangebracht die niet terugwijzen naar de officiële rapporten en waarop nauwelijks weerwerk komt. Jouw koppigheid grenst aan het onwaarschijnlijke. Naarmate je terrein verliest, klink je ook alsmaar bozer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 6 maart 2005 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
er circuleerden wel wat geruchten en n paar rapporten de maanden voordien maar dat er vier vliegtuigen tegelijk zouden worden gekaapt en met sukses wtc en pentagan zouden raken, lijkt me wel een verrassing van formaat iemand kan tien keer dreigen n keer flink op m'n gezicht te slaan, de dag dat hij het ook daadwerkelijk doet, kan ik nog altijd totaal verrast zijn dus met enige nuance : ze waren 'totaal' verrast ( ook altijd bereid naar (nieuwe) argumenten te luisteren voor opties 1, 2 en 3 ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de discussie ging over wat gelooft u van 9/11 dacht ik |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een vraag stellen waarop ik ofwel: geen antwoord op kan geven omdat ik er uiteraard niet bij was toen die explosieven zijn geplaatst ofwel wél een antwoord geven, maar dat ik dan uiteraard niet kan bewijzen. Ik gebruik logica. 4 uur is te kort om die explosieven daar te hebben geplaatst. Jouw logica; je zet gewoon een truck met explosieven aan het gebouw en klaar is kees. En dat terwijl je niet zo lang geleden ZELF hebt bevestigd dat een docu op NG toont dat er wel degelijk enkele dagen voorbereiding nodig zijn om een gebouw neer te halen. Nog een ander vraagje voor u. Weet u hoe ver gebouw 7 van de ZuiderToren stond? Maw, weet u hoever die brokstukken zogezegd zouden moeten 'gevlogen' zijn, terwijl volgens de officiele theorie toch maar gewoon zwaartekracht z'n werk deed. Ik durf te wedden dat u niet eens de afstand tussen Zuidertoren en gebouw 7 weet.(Tip: je moet niet gaan zoeken in het Officieel Rapport, want daar staat het niet in)
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 6 maart 2005 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=democratsteve]
Citaat:
Over 'in diskrediet brengen' en 'lullen' mag jij meespreken. ![]() Je bent gewoon 'in denial'. Daar kan ik niets aan doen.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 6 maart 2005 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is nu een staatsgeheim! ![]()
![]() |
![]() |
#451 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
al in het eerste hoofstuk zie je de debris area ; je moet zelfs niet eens lezen, naar de prentjes kijken volstaat http://www.fema.gov/pdf/library/fema403_ch1.pdf ok kijk gewoon even naar figure 5-15 : http://www.fema.gov/pdf/library/fema403_ch5.pdf Laatst gewijzigd door Knipp : 6 maart 2005 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Banneling
|
![]() voor de documentatiefreaks :
http://www.humanistischvredesberaad....ikel-john.html zo te zien is 9/11 een leuke hobby voor universiteitsprofessoren op pensioen ![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 6 maart 2005 om 19:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Banneling
|
![]() ook interessant :
What led you to be most suspicious of the official story? Lack of air defense response 2338 (19.77)% Building 7 collapse 960 (8.12)% Pentagon hole 2018 (17.07)% Bush's response 1349 (11.41)% Insider Trading 576 (4.87)% FBI and CIA coverups 578 (4.89)% Demolition-like collapse of WTC 1 & 2 2011 (17.01)% Gut intuition 1380 (11.67)% Other 614 (5.19)% 11824 votes http://www.911truth.org/pollbooth.php Laatst gewijzigd door Knipp : 6 maart 2005 om 19:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als Knipp honderden getuigen aanvoert, blijken er ineens allerlei bezwaren te zijn tegen het gebruik van echt bestaande getuigen. Als maar een tiende van de kritische instelling die men heeft tegenover officiële bronnen zou worden toegepast op de alternatieve 'bewijzen', dan blijft er van de alternatieve theorieën bijna niets over. Dat mocht ook eens gezegd worden, al stoort het misschien.
![]() |
![]() |
#456 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
10:28 a.m.: The World Trade Center's north tower collapses from the top down as if it were being peeled apart, releasing a tremendous cloud of debris and smoke. 4:10 p.m.: Building 7 of the World Trade Center complex is reported on fire. 5:20 p.m.: The 47-story Building 7 of the World Trade Center complex collapses. The evacuated building is damaged when the twin towers across the street collapse earlier in the day. Other nearby buildings in the area remain ablaze. Nu zou ik wel eens willen weten waar jij jouw 4 uur vandaan haalt. Laten we nu eens mijn logica gebruiken ![]() Als er een "gecontroleerde" explosie is gebruikt om wtc 7 neer te halen, en als die gebruikt is om, zoals Silverstein beweert, van daaruit te kunnen beginnen aan de wederopbouw, dan heeft men wel meer dan 4 uur de tijd gehad. Nl. vanaf het moment dat de eerste toren instort, vanaf dan beseft men dat het "monument" verloren is en een nieuw projekt aan de orde is. Dus 17u20 - 10u05 = 7u15. 7 uur is misschien niet genoeg om een volledige gecontroleerde explosie uit te voeren, zonder dat ander gebouwen worden geraakt, maar aangezien de helft reeds verwoest is, moet men daar niet zoveel rekening mee houden. Op de beelden van wtc 7 is duidelijk te zien dat het gebouw niet perfect "collapsed". Is dit geen plausibele uitleg?
"A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort." Laatst gewijzigd door Monocle : 6 maart 2005 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1. NIEMAND had ooit verwacht dat die Torens zouden instorten. Het was immers nog nooit voordien gebeurd. Of denk je dat ze anders die brandweermannen nog naar boven hadden gestuurd. 2; Er was een chaos die het NYFD nog NOOIT had meegemaakt. 2 Torens in brand.Kijk naar de Naudet video. Het was alle hens aan dek om zoveel mogelijk mensen te redden. Volgens u zijn die mannen op dat moment al bezig met gebouw 7 vol explosieven te plaatsen. Volgens mij hadden die gasten andere dingen aan het hoofd. 3. Hoe rijmt u het feit dat maar pas laat in de middag wordt gerapporteerd dat het gebouw in brand staat, terwijl ze volgens u toch al van 's morgens an het werk zijn om hun explosieven te plaatsen? 4. het staat u natuurlijk vrij om mij niet te geloven, maar ik geloof dus dat die explosieven al aanwezig waren voor de attack begon. 5. Van de 4 omliggende gebouwen (3, 4, 5 en 6), allmaal veel kleiner dan gebouw 7 en allemaal veel korter bij de Torens, gaat er geen eentje neer ten gevolge van de schade van het neerkomend puin. En gebouw 7 stort wel volledig in. ![]() 6. De beelden suggereren volgens u GEEN controlled demolition. Weeral uw goed recht om dat te denken. maar volgens mij suggereren ze dat wel. Tot slot wil ik U en praha bedanken. U stelt beiden tenminste vragen, en discussieert zonder meteen alles in het belachelijke te willen trekken. Niet dat ik me daar nog aan stoor hoor. Ik ben trouwens in goed gezelschap. Want ik geloof niet dat de desbelievers enig idee hebben hoe lang het lijstje vooraanstaande Amerikanen die overtuigd zijn van een insidejob, ondertussen is geworden. En weet je, al wat zij en ik vragen is een RE-INVESTIGATION.
![]() |
![]() |
#459 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
KNIPPERDEKNIPPERDEKNIP, Ik heb een hele leuke voor jou én Vuursteentje! Ik ben gaan graven in jouw weblink waarvan je vriendelijk vraagt eerst te lezen en dán te oordelen en waar vuursteentje ook enkele keren naar refereerde. Bij deze een streepje voor Praha, DAMN RIGHT YOU ARE to neglect the witnesses at first! Eén van de 151 personen die een getuigenis hebben afgelegd was Cook, Scott P. Dit is wat terug te vinden is op jouw witness-site: Citaat:
Correct? Cook, Scott P. heeft zelf ook een web-site van meer dan aanvaardbaar niveau en dit zijn een aantal fragmenten van wat terug te vinden is op zijn site waar hij zijn Pentagon-verhaal gedetailleerd uit de doeken doet: http://www.clothmonkey.com/91101.htm Citaat:
[size=3]Heel betrouwbare witness-site![/size] Andere resultaten volgen later
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 7 maart 2005 om 03:53. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 7 maart 2005 om 03:49. |