Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 april 2009, 00:05   #441
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met het serienummer van die FDR vrij te geven verraadt men heus géén cruciale geheimen en heeft géén enkele invloed op het verder onderzoek aangezien zowel de daders als slachtoffers volgens U allemaal omgekomen zijn....
volgens u niet dan ?
Hoe weet u overigens zo zeker dat de serie nummers niet gewoon zijn vrijgegeven ?
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2009, 00:07   #442
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Nee meneer ,de brand in philadelphia heeft destijds het tegendeel van wat U beweerd bewezen....
De brand waarbij er ook sprake was van een zwaar beschadigde staal constructie ????
Citaat:
Nee meneer toch niet wat U in Uw laatste zin beweerd.....

Daar was die brand niet lang en heet genoeg voor...

Bewijs dus maar de mate waarin staal kan uitzetten tijdens een koolwaterstofbrand..
U heeft duidelijk het NIST rapport niet gelezen , en heeft zo wie zo al geen kennis van staal .

Velen wetenschappers hebben zich over deze issue gebogen (, ook al voor 9/11 trouwens)

http://fire-research.group.shef.ac.u..._Baltimore.pdf

Laatst gewijzigd door atmosphere : 3 april 2009 om 00:13.
Oud 3 april 2009, 00:12   #443
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
volgens u niet dan ?
Hoe weet u overigens zo zeker dat de serie nummers niet gewoon zijn vrijgegeven ?
Ze zijn niet vrijgegeven mijn beste.....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2009, 00:17   #444
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De brand waarbij er ook sprake was van een zwaar beschadigde staal constructie ????
Ja die,de experts stonden er zelf versteld van ....

Citaat:
U heeft duidelijk het NIST rapport niet gelezen , en heeft zo wie zo al geen kennis van staal .
Psst moet ik een graduaat hebben wat betreft de kennis van staal?????

Wat het nistrapport betreft,waarom niet mijn beste....

En mijn vraag wat betreft de verbinden der kolommen met Uw steeds weerkerende conclusie dat de bouten het begaven....

Even herhalen ,hoe denkt U dat die kolommen werden bevestigd....

Beschrijf het eens.....

Eens zien of U iets van torengebouwen kent....
Oud 3 april 2009, 00:40   #445
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De volgende organisaties hadden mensen op de crash site aan het werk:

Alexandria VA Fire & Rescue, American Airlines, American Red Cross, Arlington County Emergency Medical Services, Arlington County Fire Department, Arlington County Sheriff's Department, Arlington VA Police Department, Armed Forces Institute of Pathology, Bureau of Alcohol Tobacco and Firearms, DiLorenzo TRICARE Health Clinic staff, DeWitt Army Community Hospital staff, District of Columbia Fire & Rescue, DOD Honor Guard, Environmental Protection Agency Hazmat Teams, Fairfax County Fire & Rescue, FBI Evidence Recovery Teams, FBI Hazmat Teams, Federal Aviation Administration, Federal Disaster Medical Assistance Teams, FEMA 68-Person Urban Search and Rescue Teams Maryland Task Force 1, New Mexico Task Force 1, Tennessee Task Force 1, Virginia Task Force 1, Virginia Task Force 2, FEMA Emergency Response Team, Fort Myer Fire Department, Four U.S. Army Chaplains, Metropolitan Airport Authority Fire Unit, Military District of Washington Engineers Search & Rescue Team, Montgomery County Fire & Rescue, U.S. National Guard units, National Naval Medical Center CCRF, National Transportation Safety Board, Pentagon Defense Protective Service, Pentagon Helicopter Crash Response Team, Pentagon Medical Staff, Rader Army Health Clinic Staff, SACE Structural Safety Engineers and Debris Planning and Response Teams, Salvation Army Disaster Services, U.S. Army Corps of Engineers, US Army Reserves of Virginia Beach Fairfax County and Montgomery County, Virginia Beach Fire Department, Virginia Department of Emergency Management, Virginia State Police

Zij helpen allemaal mee met het verbergen van de waarheid .

Laatst gewijzigd door atmosphere : 3 april 2009 om 00:40.
Oud 3 april 2009, 00:46   #446
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
=Svennies;4046221]Ja die,de experts stonden er zelf versteld van ....
Dat zijn alleen de experts die u wilt zien, en bovendien wat zegt het als je ergens versteld van staat ? Dat is een reactie direct op de gebeurtenis nog zonder enige vorm van evaluatie of relativering.
In mijn schoolboeken staat zelfs beschreven dat staal sterkte verliest boven een bepaalde waarde voo rd etemperatuur.
Sterker nog ik heb er in mijn werk mee te maken, ik mag het niet negeren zelfs .

wel eens van koudgetrokken staal gehoord?

Citaat:
Psst moet ik een graduaat hebben wat betreft de kennis van staal?????

Wat het nistrapport betreft,waarom niet mijn beste....

En mijn vraag wat betreft de verbinden der kolommen met Uw steeds weerkerende conclusie dat de bouten het begaven....

Even herhalen ,hoe denkt U dat die kolommen werden bevestigd....
welke kolommen ? perimeter ? core? floortrusses?

Laatst gewijzigd door atmosphere : 3 april 2009 om 00:50.
Oud 3 april 2009, 23:42   #447
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
wel eens van koudgetrokken staal gehoord?

welke kolommen ? perimeter ? core? floortrusses?
Begin hier maar mee....

U wéét toch dat de vloeren hun dragende functie uitsluitend beperkt was tot het verdiep waaraan zij bevestigd waren....

Zij hadden géén enkele dragende functie om de bovenliggende vloerdelen te ondersteunen....
Oud 4 april 2009, 12:31   #448
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Vandaar ook dat ze op instorten stonden toen ze opeens wel extra last te verduren kregen door het wegvallen van core en perimeter collumns .
Oud 4 april 2009, 12:37   #449
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ze zijn niet vrijgegeven mijn beste.....
Dit is voor mij voldoende :

http://www.911myths.com/AAL77_fdr.pdf
Oud 4 april 2009, 21:58   #450
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vandaar ook dat ze op instorten stonden toen ze opeens wel extra last te verduren kregen door het wegvallen van core en perimeter collumns .
Ik geef U een hint ,en U begrijpt het niet,nou ja...
En denkt U écht dat die niet méér aankonden dan het gewicht van één verdieping....

Ik vraag hier aan U op welke wijze die floortrusts zijn bevestigd aan zowel het corecollumgedeelte als aan de buitenste perimetercollums....

Laatst gewijzigd door Svennies : 4 april 2009 om 22:05.
Oud 4 april 2009, 22:01   #451
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit is voor mij voldoende :

http://www.911myths.com/AAL77_fdr.pdf

Voor mij niet aangezien er duizenden van diezelfde reeks zijn...

Net hetzelfde of de politie een oproep zou doen om een opel vectra op te sporen zonder verdere identificatiegegevens...
Daar zijn er namelijk ook duizenden van...
Oud 4 april 2009, 23:07   #452
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Terwijl de slachtoffers op de crash site na identificatie de eigenaars van die specifieke Opel Vectra blijken te zijn . en daarbij zijn het toevallig ook precies die mensen en die Opel Vectra die als vermist zijn opgegeven .

Vliegtuigen verdwijnen niet in het niets, mijn beste

En zoals ik al aangaf , de FBI heeft het volledig voor het zeggen wat betreft dat onderzoek . Het NTSB werkt in opdracht van de FBI .

Ook de vluchtgegevens maakten deel uit van het totale onderzoek , een moordonderzoek met als crimescene het US militaire hoofdkwartier. Om deze reden is het niet met een gewone aircrash investigation te vergelijken. De vraag was immers ook niet "waarom stortte vlucht 77 neer ?"

Laatst gewijzigd door atmosphere : 4 april 2009 om 23:17.
Oud 4 april 2009, 23:13   #453
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Terwijl de slachtoffers op de crash site na identificatie de eigenaars van die specifieke Opel Vectra blijken te zijn . en daarbij zijn het toevallig ook precies die mensen en die Opel Vectra die als vermist zijn opgegeven .
Dat kan niet, ze hebben alleen gezegd dat het "om een opel vectra" ging,één van de velen overigens...

En niét om over welke opel vectra het precies ging...
Oud 4 april 2009, 23:27   #454
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ook de vluchtgegevens maakten deel uit van het totale onderzoek , een moordonderzoek met als crimescene het US militaire hoofdkwartier. Om deze reden is het niet met een gewone aircrash investigation te vergelijken. De vraag was immers ook niet "waarom stortte vlucht 77 neer ?"
Hier hebt U een beetje gelijk aangezien hier eerder de vraag zou gelden"hoe is het mogelijk gezien de beschikbare gegevens dat vlucht 77 zijn doel heeft geraakt volgens de officiële theorie" .....
Kan niet mijn beste, en nét dat hebben de pilots voor truth bewezen op basis van nét dezelfde gegevens gecombineerd met ooggetuigen...

En hoe zit het wat de bevestiging van die floortrusts betreft...Al een antwoord daarop gevonden...

Laatst gewijzigd door Svennies : 4 april 2009 om 23:28.
Oud 4 april 2009, 23:32   #455
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het barst van de bewijzen dat het om vlucht 77 ging . U legt de focus weer op een onvolledigheid zodat de aandacht voor het werkelijke bewijs naar de achtergrond word gedrukt .

Steeds alleen maar commentaar en kritiek leveren op alles dat over de crash bekend is ,van zowel officiele als niet officiële bronnen.

Wat er dan wel is gecrasht, is blijkbaar totaal geen interessante vraag. Nooit hoor ik daar iets over. Dat is overigens niet zo vreemdomdat daarvoor totaal geen concrete aanwijzingen zijn,en al helemaal geen bewijsmateriaal .
Oud 4 april 2009, 23:37   #456
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En hoe zit het wat de bevestiging van die floortrusts betreft...Al een antwoord daarop gevonden...
al lang , maar ik zie niet in waarom dat antwoord van belang zou zijn. Er is immers bewijs op foto en film van het steeds verder doorhangen van de vloeren.
Oud 4 april 2009, 23:38   #457
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het barst van de bewijzen dat het om vlucht 77 ging . U legt de focus weer op een onvolledigheid zodat de aandacht voor het werkelijke bewijs naar de achtergrond word gedrukt .

Steeds alleen maar commentaar en kritiek leveren op alles dat over de crash bekend is ,van zowel officiele als niet officiële bronnen.

Wat er dan wel is gecrasht, is blijkbaar totaal geen interessante vraag. Nooit hoor ik daar iets over. Dat is overigens niet zo vreemdomdat daarvoor totaal geen concrete aanwijzingen zijn,en al helemaal geen bewijsmateriaal .
Mooi zo ,dan hadden ze de serienummer van die FDR nét zogoed kunnen vrijgeven...

Tot zolang kan er daar eerder wat gecrasht zijn mijn beste...de serienummer van die FDR maakt nu eenmaal déél uit van de identiteit van het desbetreffende vliegtuig....

En hoe zit het met Uw antwoord wat de bevestiging van die floortrusts betreft...
Oud 4 april 2009, 23:40   #458
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
al lang , maar ik zie niet in waarom dat antwoord van belang zou zijn. Er is immers bewijs op foto en film van het steeds verder doorhangen van de vloeren.
Geef dan maar eens antwoord op wat die vraag betreft....of wéét U het niet...

En mijn vraag,waar ergens op film ziet U die vloeren doorhangen.....

Laatst gewijzigd door Svennies : 4 april 2009 om 23:45.
Oud 5 april 2009, 00:02   #459
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

U vind de connecties van de vloeren van belang , dus dan moet u dat zelf ook onderbouwen .

De frames van beelden met doorhangede vloeren zijn in het NIST rapport online te bekijken, evenals de naar binne toe buigende perimeter collumns .

Terug naar het Pentagon :

De schade komt precies overeen met de officiële aanvliegroute. de Pilots voor de truth route komt daar totaal niet mee overeen :

en hoe graag u dat ook zou willen de serienummers van de FDR van groot belang zijn , ze kunnen er nooit voor zorgen dat er opeens duidelijk wordt dat het vlucht 77 niet was . Dat weegt nooit op tegen bijvoorbeeld alleen al het feit dat de gevonden stoffelijke resten afkomstig waren van mensen die op de vlucht 77 passagiers lijst stonden ( en bovendien nooit meer levend zijn gesignaleerd)
Oud 5 april 2009, 00:05   #460
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U vind de connecties van de vloeren van belang , dus dan moet u dat zelf ook onderbouwen .
Luister eens uit meneer ,ik vraag U of U wéét hoe die vloeren juist zijn bevestigd,antwoordt daar nu eindelijk eens een keer op in plaats van rond de pot te draaien....

Laatst gewijzigd door Svennies : 5 april 2009 om 00:06.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be