![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En wat je argument betreft dat moslim-mannen niet verkrachten: http://www.paklinks.com/gs/archive/i...p/t-53319.html http://www.chroniclesmagazine.org/Ne...sST091304.html Slechts een kleine greep uit het aanbod na een simpele zoekopdracht op google. Ik heb ooit eens gehoord dat de islam toelaat dat een man sex heeft met een slavin, en dat ze ongelovige vrouwen gewoon als slavin beschouwen. Handig he. In een pakistaanse stam werd onlangs een vrouw verkracht door haar schoonvader, de islamitische stamoversten oordeelden dat de vrouw met haar schoonvader moest trouwen en haar man voortaan als haar zoon moest beschouwen. Gelukkig gebruikte een hogere moslimraad wél hun gezond verstand en werd de schoonvader gestraft voor de verkrachting. Moslims zijn dus op z'n minst geen haar beter dan iemand anders, maar spijtig is wel dat ze hun godsdienst als excuus (kunnen) gebruiken voor onmenselijke wandaden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | ||||||||||||||||||||||||||||
Burger
|
![]() Citaat:
ik zeg het je nog maar 1 keer. Je moet kijken naar de situatie van deze gebeurtenis. Dit gebeurtenis was overigens maar eenmalig. En het is een bijregel. Want de Hoofdregel is: [font=Verdana][size=2]"Wie het wil, die moet dan geloven en wie het wil, die moet maar ongelovig zijn." (Koran 18:29) (er worden in meerdere Soera's duidelijk gemaakt dat er geen verplichting is.).[/size][/font] Ik heb over dit een hele uitleg gegeven, ga die eerst lezen wat ik ben het spuugzat om het tientallen keren te gaan herhalen. Citaat:
Ik had het over in de tijd van Mohammed- dat de moslims de dupe waren van die Conflicten(zie verder in mijn citaat een aantal voorbeelden). dat zij toen massaal werden uitgemoord. Citaat:
Mohammed en zijn onderdanen zijn niet voor niets geemigreerd. Ze zijn geemigreerd omdat de Qoraish zo extreem werden, dat ze de moslims wouden uitroeien. Nooit gehoord van de Boycot? En van de Moslims die uit elkaar waren getrokken(letterlijk!) omdat zij werden gedwongen -door de Qoraish- om de islaam te verlaten en te geloven in de Afgodsbeelden- met name de afgodsbeeld Hobal. ? Nee, dat weet jij niet he. Ja dat komt ervan als je zonder kennis van zaken praat. Dat was de reden dat Mohammed en zijn onderdanen gingen emigreren: omdat de Qoraish grote beloningen gaf, wie de moslims vermoorden. En zelfs toen zelfs Mohammed en zijn onderdaan onderweg naar Medina was, achtervolgden de Qoraish hen. De Qoraish gingen naar de ChristelijkeKoning van Medina, om de Moslims zwart te maken. Zij zeiden(De Qoraish): "O Koning, die moslims zeggen dit en dat over Jezus. U kunt ze toch geen onderdak geven? Lever ze terug aan ons" De koning vroeg aan de Moslims: "Wat zegt u over Jezus?". De moslims antwoorden, de Soera die zij kenden over Jezus. De koning was tevreden over de mooie Soera die helemaal niets slechts over Jezus sprak. en de Moslims kregen onderdak. Citaat:
Citaat:
Zoals jij al zei: zodat ze herkenbaar zijn, ja. Dat ze onderscheid kunnen maken tussen een Islamitische vrouw en een niet-islamitische vrouw. En door die onderscheid werden moslimsvrouwen met rust gelaten. Mhh, ik dacht echt dat ik dit eerder had aangegeven. Lees jij mijn citaten wel? of moet ik speciaal voor jou alles nog een keer herhalen? Heeft het te maken met achterstand? Citaat:
Daarom zei ik "Want je mag in de Islam niet met een andere vrouw trouwen, voordat je (eerste vrouw. Of de 1e en 2e vrouw als je met een 3e vrouw huwt) daar toestemming voor geeft." Tenzij je (in dit geval: eerste) vrouw overleden is geldt dat natuurlijk niet(toestemming vragen voor in het huwelijk treden van een 2e vrouw). Is toch wel logisch?? ohja.. ik moet jou alles precies- tot de puntjes op de i - uitleggen, want anders snap je het niet? Overigens een grote misverstand, dat men denkt dat Mohammed met Aisha trouwde toen ze 9 jaar was. Omdat het Aïsha, nog maar een kind van een jaar of negen was, duurde het zeker nog vijf jaar vóórdat zij bij hem introk. Citaat:
TheBrains.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door TheBrains : 16 juni 2005 om 13:43. |
||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | ||||||||||||||||
Burger
|
![]() Citaat:
En wat je argument betreft dat moslim-mannen niet verkrachten: http://www.paklinks.com/gs/archive/i...p/t-53319.html http://www.chroniclesmagazine.org/Ne...sST091304.html Een goede voorbeeld, dat die mensen duidelijk niet handelen volgens de Islamitische shari3a. Sterker nog, niet islamitisch. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door TheBrains : 16 juni 2005 om 13:56. |
||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Broodroof?? ahaha, wat ironisch. Citaat:
Mister_Me. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | ||||||||||||||||
Burger
|
![]() Citaat:
Je weet wat electriciteit allemaal doet. Je weet waarvoor je het gebruikt. Maar je kunt zelf bepalen welke energie je gebruikt, Essent of een andere energie. Citaat:
Sterker nog, je bent een Atheist. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door TheBrains : 16 juni 2005 om 14:23. |
||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Burger
|
![]() Citaat:
theBrains. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
It's time for your wake-up call zou ik zeggen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ooit gehoord van de "afvallige" Salmon Rushdie? Die mens leeft al sinds 14/21989 angstvallig ondergedoken omdat ene ayathollah Kohmeiny hem een doodvonnis naar het hoofd heeft gesmeten wegens "beledigen van de profeet". In de Duivelsverzen, wat een FICTIE boek is, stond er amper een verwijzing naar de echte Duivelsverzen die Mohammed "per ongeluk" doorkreeg, maar dat verhaal ken je wel zeker? Bovendien mag je dan ook eens een paar petities gaan opstarten voor mensen die op dit ogenblik in Pakistan op hun doodstraf wachten, een ervan omdat hij durfde te opperen dat de ouders van Mohammed geen moslims waren... iets wat voor elke normale mens een logische gevolgtrekking is, vermits Mohammed zijn berichten pas doorkreeg als beiden ouders allang potdood waren. Maar voor de moslims is dat blijkbaar profeet(?)lastering, met zelfs dan de doodstraf als gevolg. Citaat:
Op de vraag van een moslim wat te doen mijn zijn vrouw die het geloof de rug had toegkeerd kreeg hij volgend antwoord: Citaat:
Ter info hier de hadith (of één ervan): Bukhari schrijft: Volume 9, Book 83, Number 17: Narrated 'Abdullah: Citaat:
Maar op een bepaald ogenblik verstoorde hij de heilige maanden van de toenmalige polytheistische pelgrims en dan is hij naar Medina moeten vertrekken. Maar kom, dit is van ondergeschikt belang. Ik vind het veel belangrijker dat hij in Medina met open armen werd ontvangen en een paar jaar later de autochtone bewoners heeft verjaagd (uiteraard mits achterlating van hun bezittingen) of een ganse stam van 700 mannen vermoord en hun vrouwen als slaven heeft ingenomen (uiteraard ook hun bezittingen). Nog een derde stam werd verjaagd naar Kaybar, maar ook daar werden ze door de troepen van Mohammed belegerd. Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, er liggen ook nog hopen meteoren her en der verspreid over heel de wereld, kunnen we lekker een paar bommetjes op de Ka'aba laten vallen zeker? kan helemaal geen kwaad, en het zal de files ginder in Mekka vast oplossen. kunnen ze zelfs stukjes meteoor mee naar huis nemen. En kunnen ze hun verplichte bedevaart gelijk waar gaan uitvoeren. Meteoor is meteoor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De ka3ba is en heilige plaats die abraham s.a.s had gebouwd voor het aanbidden van één god, Wat mo7amed s.a.s deed is gewoon de ka3ba in eer hersteld en de heilige plaats gezuiverd van afgodsbeelden.
P.S: Wat u zei over het executeren van afvallige moslims is geldig in oorlogstijden , dat is dus ook begrijpelijk als een soldaat deserteert dat hij de doodstraf op hem te wachten staat , Wat mo7amed eigenlijk deed is gewoon de internationale wet toepassen, zou er in die tijd een andere middel zijn om de deserteurs te bestraffen dan had mo7amed s.a.s die toegepast, niks mis dus. Een wat u zei dat de joden afgeslacht zijn , zeg ik ; niet allen de joden waren het slachtoffer van de oorlog de moslims zelf lijden aan dit geweld, en dat is ook een gewoon feit die plaats vond niets aan de doen dus. Jammer dat de joden er tussen de twisten kwamen ( door de qorashieten aan te moedigen om mo7amed aan te vallen bij '3azwat-u-l-a7zab ), en natuurlijk verraad een bedrog wordt altijd met de prijs terug betaald. Jammer voor de joden in die tijd.
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In feite hebben we dus gewoon pure chance gehad dat Abraham geen pyramiden heeft gebouwd, of we mochten daar ook niet meer komen?
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Vreemdeling
|
![]() Voor niet islamieten is de Islam niks dan rottigheid.
![]() Voor Islamieten is het fantastisch voor mannen met weinig scrupules, die kunnen zich zowat alles veroorloven, Mohammed heeft er wel voor gezorgd dat zowat elke misdaad goed te praten is met een of ander verzonnen vers. Boodschap van de Islam ![]() Iemand die de Hadith grondig en onbevooroordeeld leest, kan mijn inziens niet blijven geloven dat Mohammed een profeet was. Zijn levenswandel is er meer een van een doortrapte psychopatische crimineel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#455 | |||||
|
![]() Citaat:
On-topic: Wat je hier zegt beschrijft gewoon uw wijze van redenering iedere mens kan op de islam een caricatuur bij tekenen , gelukkig maar want zou de islam zijn zoals men dat hier omschrijft dan zou er geen enkele mens maar dan ook geen enkele die de islam zal aannemen als religie.[edit] [size=1]Edit:[/size]
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 17 juni 2005 om 17:27. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | ||||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Waar haal jij de ongelooflijke pretentie vandaan om te beslissen wie een dergelijke site, die open en bloot op het internet staat, mag bezoeken. Van een botheid gesproken. Is dat de zo hoog geprezen verdraagzaamheid van jou godsdienst? En nee ik weet niet wat een hoofdregel en wat een bijregel is. Maar als op het einde van een redenering staat dat de ongelovigen (kafir) apen en zwijnen zijn dan heb ik geen behoefte aan hoofdregel en bijregel om te begrijpen dat die moslims ons beschouwen als apen en zwijnen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zal niet op mijn knieën kruipen en zal jet niet dwingen hiernaar te linken. In heel die tekst staan 0 citaten die verwijzen naar de koran en 0 citaten die verwijzen naar de hadiths. O=nul moest je het niet begrepen hebben. Dus als niet moslim moet ik niet proberen die citaten te begrijpen, er zijn er geen. Het is een eenvoudige opsomming van de straffen voorzien in de Islam. Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik geloof echter wel dat er vrijzinnige mohammedanen zijn, zoals een Irshad Manji en een Nahed Selim, die daadwerkelijk een zeer vredelievende en vrije levensovertuiging hebben, maar helaas zijn deze lieden niet de gezagdragende groep binnen de mohammedaanse godsdienst. Er is dus nog een hoop te verlichten en hervormen, wil het mohammedanisme echt een degelijke godsdienst van de 21e eeuw worden. Voor de mohammedanen op deze webstek raad ik dan ook de boeken 'Het Islam Dilemma' en 'De Vrouwen van de Profeet' aan, boeken van de twee dames die ik in dit bericht noemde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Parlementslid
|
![]() Mijn vader is voorganger in een evangelische kerk (pinksterkerk voor de kenners), en hij bekloeg zich onlangs over een koppel dat graag terug wil naar de oud-testamentische tijden. Het zijn christelijke joden of joodse christenen, kies zelf maar.
In elk geval, als het aan die mensen lag voerden ze de steniging van overspelige vrouwen en zulks meer terug in, gewoon omdat dat in een boekje staat geschreven. Verder stellen ze zich geen vragen. Het probleem ligt dus niet bij de islam, wel bij mensen die hun geschriften tot op de letter willen volgen zonder na te denken of te relativeren. En het is ook niet eigen aan moslims, in alle lagen van de bevolking en in alle levensovertuigingen vind je mensen die letters en ideeën belangrijker vinden dan een mensenleven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk is dit ook bij "Lincoln" het geval, ver in zijn stamboom zou kunnen gebeurd zijn wat met veel "bekeerlingen" gebeurde: Vredig volk wordt door Islamitische raid overvallen. Mannen worden afgemaakt, vrouwen verkracht, overblijvenden worden voor de keuze gesteld: eigen religie verwerpen en overgaan naar Islam of kop eraf.(dit is helemaal volgens het voorbeeld van de 'profeet' - je hoeft mij niet te geloven, lees het zelf in de Hadith) In Indië kan men over deze "vreedzame" Islamitische bekeringen meespreken:[size=3]Islam Exposed[/size] En eens Islamiet, altijd Islamiet want anders... kop eraf. En natuurlijk is dit een leugen voor de geïndoctrineerde Islamiet die tot de domste mensen op aarde behoort wanwege nooit iets anders gelezen dan het haatboek dat Koran heet. In Saudie Arabië wordt het internet geblokkeerd voor alle andere religies, Islam-kritische sites en nog veel meer dat een geïndoctrineerde zijn oogkleppen kan doen afvallen:[size=+1]Documentation of Internet Filtering in Saudi Arabia[/size] Ik betwijfel dat "Lincoln" ooit al eens de moeite heeft gedaan om de Hadith te lezen of geschiedkundige werken over de terreur van de 'vreedzame' Islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik denk dat omdat er in die streek voornamelijk stammen leefden (die meer met mekaar vochten dan wat anders) er geen georganiseerd verzet op poten gezet kon worden en na een tijd waren ze het gewend om moslim te moeten zijn. Er was ook geen NAVO om hen te redden he. ![]() Je kan daar achteraf over palaveren zoveel je wilt, veranderen zal je het toch niet meer doen. Maar je moet de islam van vandaag niet vergelijken met die van vroeger, want dan ben je even slecht bezig als die taliban-boys. |
|
![]() |
![]() |