Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juni 2005, 09:52   #441
james
Provinciaal Gedeputeerde

james's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
Een kind met twee papa's zal zeker gepest worden op school, zal meer geneigd worden om zelf homo te worden en zal zich minderwaardig voelen (de meeste homo's voelen zich minderwaardig, want homosexualiteit wordt in het algemeen niet aanvaart door de maatschappij
meer dan 500 wetenschappelijke studies wereldwijd hebben deze feiten weerlegd.

het is niet omdat de maatschappij in het algemeen homoseksuelaiteit niet zou aanvaarden dat we holebis moeten discrimineren. we moeten dan iets doen aan de maatschappij!

You're only as old as the boys you feel
james is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 09:53   #442
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
Inderdaad, laten we teruggaan naar een land met dagelijkse zelfmoordaanslagen, stenigingen, gesluierde vrouwen zonder rechten etc
Je kan moeilijk ontkennen dat men zo denkt over het Westen. Deze mening is populair vanaf Turkije tot China, Vanaf andalusië tot Praetoria.
Oud 2 juni 2005, 09:54   #443
stephen-
Gouverneur

stephen-'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar stephen-
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door james
tuurlijk niet, de natuur heeft er voor gezorgd dat dat koppel geen kinderen kan krijgen, dus moet de domme mens zich daar niet mee moeien en die geen kinderen laten adopteren.
Nee, het gaat dan over een afwijking, een uitzondering waardoor net dat (en ook vele andere) heterokoppel(s) geen kinderen kan/kunnen krijgen. Die 5% (schatting) mag je dus wel helpen door hen een kind toe te wijzen.
Bij homokoppels kan namelijk 100% geen kinderen kan krijgen. Ze hebben geen afwijking. Dus ga je hen ook geen kinderen toewijzen. Lijkt me logisch.
stephen- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 09:55   #444
james
Provinciaal Gedeputeerde

james's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stephen-
Die natuurlijke afkeer van kinderen begrijp ik niet helemaal. Tot op welke leeftijd (van het kind) zou een homo dan een afkeer hebben? Aangezien je daar geen leeftijd op kunt plakken kan de natuur dat ook niet voorzien hebben, want dan zouden homo's tegen alle mensen iets hebben, zelfs homo's.
als de natuur er enkel in zou voorzien hebben dat heterokoppels kinderen konden opvoeden dan zouden holebis geen moeder of vader gevoel kunnen hebben. wat dus wel degelijk het geval heeft.
ik wist niet dat "kind zijn van" verviel op een bepaalde leeftijd? ik ben allang officieel "volwassen" en hou van mijn ouders en zij van mij, ik ben hun kind namelijk...

Oud 2 juni 2005, 09:56   #445
james
Provinciaal Gedeputeerde

james's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Je kan moeilijk ontkennen dat men zo denkt over het Westen. Deze mening is populair vanaf Turkije tot China, Vanaf andalusië tot Praetoria.
u wil zich spiegelen aan turkije, china of zuid afrika? goed bezig... iedere dag zijn er vluchten vanop zaventem, laat u vooral niet tegenhouden

Oud 2 juni 2005, 09:59   #446
stephen-
Gouverneur

Standaard

Citaat:
als de natuur er enkel in zou voorzien hebben dat heterokoppels kinderen konden opvoeden dan zouden holebis geen moeder of vader gevoel kunnen hebben. wat dus wel degelijk het geval heeft.
ik wist niet dat "kind zijn van" verviel op een bepaalde leeftijd? ik ben allang officieel "volwassen" en hou van mijn ouders en zij van mij, ik ben hun kind namelijk...
Dat zeg ik net! Dat je geen leeftijd kunt plakken op wanneer een kind nog een kind is.
Jij had het over een eventuele afkeer van kinderen die ingebouwd zou zijn, dus vroeg ik tot op welke leeftijd een homo daar een afkeer van zou hebben.
Oud 2 juni 2005, 09:59   #447
james
Provinciaal Gedeputeerde

james's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, het gaat dan over een afwijking, een uitzondering waardoor net dat (en ook vele andere) heterokoppel(s) geen kinderen kan/kunnen krijgen. Die 5% (schatting) mag je dus wel helpen door hen een kind toe te wijzen.
Bij homokoppels kan namelijk 100% geen kinderen kan krijgen. Ze hebben geen afwijking. Dus ga je hen ook geen kinderen toewijzen. Lijkt me logisch.
ahja want we wijzen liever kinderen toe aan mensen met "afwijkingen"
zo een verschrikkelijk woord.

mensen die zich kandidaat stellen om een kind te adopteren en bereid zijn een lange zware selectieprocedure te doorstaan, doen dit enkel in het belang van het kind. of ze nu hetero of holebi zijn. en aangezien honderden studies hebben uitgewezen dat er geen verschil is in de gevolgen van de opvoeding, dus ook geen natuurlijk, zie ik geen reden om het niet toe te laten.

zeker niet omdat het volgens het gevoel en traditie niet kan

Oud 2 juni 2005, 10:01   #448
james
Provinciaal Gedeputeerde

james's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zeg ik net! Dat je geen leeftijd kunt plakken op wanneer een kind nog een kind is.
Jij had het over een eventuele afkeer van kinderen die ingebouwd zou zijn, dus vroeg ik tot op welke leeftijd een homo daar een afkeer van zou hebben.
ik heb het over kind in de zin van "kind zijn van" daar staat geen leeftijd op, dat komt u net te beamen, dus hoe kan je er dan voor holebis wel een leeftijd op plakken??

Oud 2 juni 2005, 10:01   #449
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Als je jezelf beter voelt in 1 van die landen, voel je vrij om te vertrekken ...

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 10:06   #450
stephen-
Gouverneur

Standaard

Citaat:
ahja want we wijzen liever kinderen toe aan mensen met "afwijkingen"
zo een verschrikkelijk woord.

mensen die zich kandidaat stellen om een kind te adopteren en bereid zijn een lange zware selectieprocedure te doorstaan, doen dit enkel in het belang van het kind. of ze nu hetero of holebi zijn. en aangezien honderden studies hebben uitgewezen dat er geen verschil is in de gevolgen van de opvoeding, dus ook geen natuurlijk, zie ik geen reden om het niet toe te laten.

zeker niet omdat het volgens het gevoel en traditie niet kan
Met die 'afwijking' bedoel ik maar de onvruchtbaarheid, je moet daar zo zwaar niet aan tillen.

Nu, die lange en zware selectieprocedure is ook geen argument om homokoppels wél een kind te laten adopteren. Soit.

Ik heb het ook helemaal niet over de gevolgen in de opvoeding. Ik heb het louter over het feit dat het onnatuurlijk is. Reden genoeg om het niet toe te laten.
Oud 2 juni 2005, 10:07   #451
stephen-
Gouverneur

Standaard

Citaat:
ik heb het over kind in de zin van "kind zijn van" daar staat geen leeftijd op, dat komt u net te beamen, dus hoe kan je er dan voor holebis wel een leeftijd op plakken??
Je hebt me verkeerd verstaan. Je kan op zowel "kind zijn van" als "kind" geen leeftijd plakken. Terwijl jij zei dat homo's een afkeer zouden hebben van kinderen. Daarom dat ik benieuwd was tot op welke leeftijd (van het kind) een homo daar een afkeer van zou hebben.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by stephen- on 02-06-2005 at 11:09
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Je hebt me verkeerd verstaan. Je kan op zowel "kind zijn van" als "kind" geen leeftijd plakken. Terwijl jij zei dat homo's een afkeer zouden hebben van kinderen. Daarom dat ik benieuwd was tot op welke leeftijd (van het kind) een homo daar een afkeer van zou hebben.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Je hebt me verkeerd verstaan. Je kan op zowel "kind zijn van" als "kind" geen leeftijd plakken. Voila[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door stephen- : 2 juni 2005 om 10:09.
Oud 2 juni 2005, 10:09   #452
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met die 'afwijking' bedoel ik maar de onvruchtbaarheid, je moet daar zo zwaar niet aan tillen.
Nu, die lange en zware selectieprocedure is ook geen argument om homokoppels wél een kind te laten adopteren. Soit.
Ik heb het ook helemaal niet over de gevolgen in de opvoeding. Ik heb het louter over het feit dat het onnatuurlijk is. Reden genoeg om het niet toe te laten.
En zo komen we op het ondertussen weerlegde punt dat het niet natuurlijk is.
Iedereen heeft recht op een opinie, u ook, alleen spijtig dat u zich daarbij niet aan feiten stoort.

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 10:11   #453
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een kind met twee papa's zal zeker gepest worden op school,

dan moeten die pesters worden aangepakt. Hebben zij een probleem.

Citaat:
zal meer geneigd worden om zelf homo te worden
bewijs?

Citaat:
en zal zich minderwaardig voelen (de meeste homo's voelen zich minderwaardig,
bewijs? Ik heb hier op dit forum, noch in het echte leven ondervonden dat Raf of James of Andromeda of welke homo ook zich minderwaardig zou voelen. (buiten Stephen- dan, maar da's dan ook een Vlaams Blokker)

Citaat:
want homosexualiteit wordt in het algemeen niet aanvaart door de maatschappij
dan moet de maatschappij daar maar mee leren omgaan.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 10:13   #454
stephen-
Gouverneur

Standaard

Tot vanavond. Hou et kot een beeke overeind eh.
Oud 2 juni 2005, 10:45   #455
james
Provinciaal Gedeputeerde

james's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

onnatuurlijk...
zoals een keizersnede? liever het risico lopen dat zowel kind als moeder sterven tijdens de geboorte?

zoals om het even welke operatie? liever mensen laten afzien met gebroken heupen of ontplofte appendix?

of chemotherapie? liever mensen met tumoren en borstkanker laten afzien?

of opvang tehuizen voor gehandicapten? liever de ouders hun plan laten trekken?

als je alles wil verbieden met de enige argumentatie dat het onnatuurlijk is,gooi dan je pc, je kleren en alles anders wat je hebt maar weg (ik veronderstel dat je niet zoals sommigen hier alleen op natuurlijke producten leeft) en ga ergens in een bos wonen.

de dag van vandaag is onze maatschappij bijna niks natuurlijk meer... tot zover de sterkte van uw argumentatie...

Oud 2 juni 2005, 10:48   #456
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En ja hoor, na 455 posts zijn we terug bij af.... wat een vermoeinde thread pffff.
Oud 2 juni 2005, 10:50   #457
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
dan moeten die pesters worden aangepakt. Hebben zij een probleem.

Ik heb hier op dit forum, noch in het echte leven ondervonden dat Raf of James of Andromeda of welke homo ook zich minderwaardig zou voelen. (buiten Stephen- dan, maar da's dan ook een Vlaams Blokker)

dan moet de maatschappij daar maar mee leren omgaan.
Wanneer worden de pesters aangepakt ? Bijna nooit... En het kind zal zich vrij snel minderwaardig en anders beginnen te voelen.

Hier op dit forum voelen de meeste homos zich inderdaad vrij (wat goed is), maar ik betwijfel dat het ook zo is in real life, bij ons op het werk (waar vooral bedienden werken!! in arbeidersmileu zou het nog erger zijn denk ik) zou homo vrij snel weggepest worden.
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 10:50   #458
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
En ja hoor, na 455 posts zijn we terug bij af.... wat een vermoeinde thread pffff.
als we nu eens gewoon de vorige 23 bladzijden integraal in 23 nieuwe bladzijden copy-pasten?
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2005, 10:55   #459
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
als we nu eens gewoon de vorige 23 bladzijden integraal in 23 nieuwe bladzijden copy-pasten?
Lol, zouden we The Bold and the Beautiful die al haast 20 jaar bezig... kunnen overstijgen?
Oud 2 juni 2005, 10:56   #460
james
Provinciaal Gedeputeerde

james's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wanneer worden de pesters aangepakt ? Bijna nooit... En het kind zal zich vrij snel minderwaardig en anders beginnen te voelen.
dan nog moeten de pesters en niet de gepesten aangepakt worden.
Citaat:
Hier op dit forum voelen de meeste homos zich inderdaad vrij (wat goed is), maar ik betwijfel dat het ook zo is in real life, bij ons op het werk (waar vooral bedienden werken!! in arbeidersmileu zou het nog erger zijn denk ik) zou homo vrij snel weggepest worden.
ik ken veel homos die werken als arbeider (in staalsector, autosector, houtsector, bouwsector) en geen van hen wordt gepest...

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be