![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#441 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Man, man toch, met wat voor een wereldbeeld zit jij opgescheept? Egidius |
|
|
|
|
|
|
#442 | |
|
|
Citaat:
Egidius |
|
|
|
|
|
|
#443 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#444 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#445 | |
|
|
Citaat:
Egidius |
|
|
|
|
|
|
#446 | |
|
|
Citaat:
Het behoort tot het ABC van de forum-discussietechniek. Egidius |
|
|
|
|
|
|
#447 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#448 | |
|
|
Citaat:
Egidius |
|
|
|
|
|
|
#449 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#450 | |||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door jjohanvdb : 8 juli 2005 om 17:09. |
|||||
|
|
|
|
|
#451 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het ging om de beslissing van No Pasaran hier voortaan weg te blijven, en mijn opmerking daarop dat er inderdaad hier veel te lezen stond van bijzonder laag allooi. Tenminste naar mijn oordeel. Dat heeft met onverdraagzaamheid niets, maar dan ook niets te maken. Het heeft alles te maken met de persoonlijke beslissing of het nog de moeite loont met sommige "meningen" in discussie te treden. Dat onderscheid heeft niets met semantiek te maken. Wel met de kwalijke gewoonte andersdenkenden quasi-automatisch fascistische, autoritaire of onverdraagzame ideeën toe te schrijven.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 8 juli 2005 om 17:12. |
|||||
|
|
|
|
|
#452 |
|
|
Kunnen we dan alstublieft ophouden met zeiken òver het gezeik?
Er zijn m.i. al genoeg onderwerpen over moslims, rassenhaat, integratie enzoverder. We hebben nu eindelijk eens een onderwerp over een ander thema, zijnde de terroristische aanslagen in London, laat ons daar eens een boom over opzetten. Hoeveel aanslagen waren er precies? Waar? Hoe? Door wie zijn ze opgeëist? Zijn er aanwijzingen in een bepaalde richting? Wat kunnen hiervan de gevolgen zijn?
|
|
|
|
#453 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Egidius noemde Firestone quasi zonder argument autoritair en onverdraagzaam. Dat gaat heel dicht tegen de persoonlijke aanval die een serene discussie onmogelijk maakt. Egidius reageerde door te stellen dat hij niet dacht dat ik in serene discussie geïnteresseerd was. Gesteld dat dat zo is, wat heeft dat dan te maken met de discussie tussen Egidius en Firestone? Niets inderdaad. I rest my case. |
|
|
|
|
|
|
#454 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Egidius |
||
|
|
|
|
|
#455 |
|
|
Klep dicht daarover, zei ik.
http://www.humanist.nl/100276 In dit artikel staat een hele uitleg over het camerasysteem in Londen. Er moeten toch beelden zijn van de explosies? Beelden van de terroristen?
|
|
|
|
#456 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U heeft mij onverdraagzaam genoemd, en dat is inderdaad geen constructieve bijdrage tot enige discussie. Mijn term "racistisch gezwets" kan ik staven met vele threads over minderwaardige negers, profiterende marokkanen, comploterende joden enz... Dat verzin ik niet, het staat hier op dit forum. Wanneer de wet een verschil maakt tussen twee groepen, en men kan daar geen objectieve reden voor aangeven, dan is dat discriminatie. Dat u het woord niet graag ziet is hierbij bijkomstig. Leg veeleer uit waarom de wet dat verschil maakt in plaats van steeds op dat woord discriminatie te wijzen. Wanneer iemand beweert dat mensen met een andere huidskleur minderwaardig zijn dan is dat racisme. Het probleem hier is niet het gebruik van de term "racisme" (waar u op valt) maar het totaal gebrek aan ernstige argumenten om de stelling te onderbouwen. Enzovoort... En nu stop ik ermee. Wat ik wilde zeggen heb ik gezegd. Schrijf mij gerust onverdraagzame en fascistische meningen toe, dat is heel constructief...[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 8 juli 2005 om 17:26. |
|||||||
|
|
|
|
|
#457 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In Madrid zijn de daders heel snel op het spoor gekomen, dankzij één niet-ontplofte bom. Volgens de BBC hebben ze vooral in de bus "interessante" bewijsstukken gevonden. Beelden hebben ze uiteraard ook. Ik vrees echter dat ze de beelden niet aan onze neus zullen hangen. Bovendien kan men het Internetverkeer en telefoonverkeer van de laatste dagen gericht onderzoeken. Ook dat heeft in Madrid geholpen de daders te vatten.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 8 juli 2005 om 17:30. |
|||||
|
|
|
|
|
#458 |
|
|
Ik hoorde dat getuigen zouden verklaard hebben dat er een man van de dubbeldekker stapte luttele ogenblikken voor de explosie.
Als dat waar is, is minstens één van de verantwoordelijken nog op vrije voeten. Is men er nu al uit of de metro-explosies veroorzaakt werden door zelfmoordenaars?
|
|
|
|
#459 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ach ja... Wat baten kaars en bril...? 't zijn toch de moslim-varkens. Wat zeg je nu?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
|
|
|
|
|
#460 |
|
|
Volgens mij zijn het de belgicisten die de aandacht willen afleiden van de gebrekkige belangstelling voor 175 jaar België.
Maar nu terug on-topic graag.
|
|