![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er waren in Tsjechoslovakije ook mensen die de scheiding een stap te ver vonden (waaronder trouwens Havel die jaren later toegaf dat hij zich toen vergist had en dat de scheiding een heel goede zaak uiteindelijk was). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, u weet het ongetwijfeld beter. Daarom wacht ik met spanning uw gefundeerde argumentatie hierover af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zei: geenszins is de situatie van het voormalige Tsjechoslowakije vergelijkbaar met die van België. Wat moet ik dan argumenteren? Wat niet vergelijkbaar is? Deze discussie had evengoed als volgt kunnen verlopen:
- Yann: In China wonen Chinezen en die hebben spleetogen - Jan: In Japan wonen ook spleetogen, en het zijn geen Chinezen - Yann: wat heeft dit ermee te maken? - Jan: Ik wacht met spanning uw gefundeerde argumentatie af over het feit dat er in Japan geen spleetogen zouden leven!
![]() |
#447 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oppassen dus vooraleer je dingen zegt zoals hierboven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En die generatie is nu op komst! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Oppassen dus vooraleer je dingen zegt zoals hierboven...
![]() |
![]() |
#453 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#454 |
Europees Commissaris
|
![]() Yann, ben je blind ofzo? Zoiets duidt altijd aan dat er ginds iets broeide. Jouw ontkenning kan je echt wel vergelijken met negationisme hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#456 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zij Gelooft In Mij ze lag te slapen, 'k vroeg haar gisteravond, wacht op mij misschien ben ik vanavond, vroeger vrij, ze knikte wel van ja, maar zij kent mij nu sta ik voor je, ik ben weer blijven hangen in de kroeg zo'n nacht ze weet t, heb ik nooit genoeg, hoe was het, dat was alles wat ze vroeg (wat ze vroeg) want zij gelooft in mij, zij ziet toekomst in ons allebei, zij vraagt nooit maak je voor mij eens vrij, want ze weet, dit gaat voorbij, ik schrijf mijn eigen lied tot dat iemand mij ontdekt en ziet, dat een ieder van mijn songs geniet, ze vertrouwd op mij, ze gelooft in mij ik zou wachten, tot dat de tijd dat ieder mij herkent, en dat je trots kan zijn op je eigen vent, op straat zullen ze zeggen die Hazes is bekend, zolang we dromen, van geluk dat ergens op ons wacht, dan vergeet je snel weer deze nacht zij vertrouwd op mij, dat is mijn kracht, oh mijn kracht refrein. ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 9 augustus 2005 om 20:15. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zullen zien waar we met België staan binnen 25 jaar. Hoop en bid maar dat mijn vergelijking onterecht is, dat de voorspellingen van die buitenlandse professoren foutief zijn,... maar schrik vooral niet als één en ander wél zou kloppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dan is er ook niks aan de hand, want tegen de middag is België unitair.
![]() |
#460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |