Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 augustus 2005, 20:44   #441
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn
Kleine nieuwsflash: iedereen mag in de Library of Congress onderzoek doen. Heb het zelf meermalen gedaan.
Ja sorry,fout van mijn kant;k ben met nogal veel bezig momenteel...hij was niet de eerste die mocht....hij was de eerste die ging rondsnuffelen in de info voor handen daarover in Library of Congress.Mijn flater verandert echter niks aan de inhoud van de post dat Rothschild,Harriman,grootvader Bush,JP Morgan en co de nazi's en de nazi warmachine gefinancierd hebben.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 20:45   #442
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whoisy
Niks citereen, Groentje-18, want dat komt allemaal van proffen die in het NWO-complot zitten, gewild of ongewild. Niettemin is dit "voorgeschotelde kennis" die op scholen wordt onderwezen om de "mensen" op een dwaalspoor te brengen.
Allé, volgens /\|cazar toch.

Maar, op een of andere manier vermoed ik dat je dit wel mag citeren van hem zonder belachelijk gemaakt te worden voor "diplomastaarder", vermits dit in zijn kraam past...

Dit wordt gewoon hilarisch

Het gaat over een hiaat in de theorie van Darwin, die ook werd aangehaald door /\|cazar. Hij had het over de voet die 'te snel' is verandert in evolutionaire termen, ik over de hersenen.

Slechts door theorieën onder vuur te werpen kan je komen tot betere, waterdichte theorieën. Dat wordt trouwens toch al enkele eeuwen zo gedaan in de wetenschap, waarom zou het nu dan plots niet meer mogen?

Trouwens, ik zie u probleem niet. 'Er wordt onderwezen om de mensen op een dwaalspoor te brengen'. En ik zeg "idd, ik denk dat ik begrijp wat u bedoelt, in de theorie van Darwin bijvoorbeeld die wordt onderwezen als zijnde dè waarheid, zitten een aantal duidelijke hiaten, zoals blijkt uit wetenschappelijk onderzoek (waarin wordt gezegd dat de menselijke hersenen op 30 000 jaar zijn ontstaan)... " en dat wetenschappelijk onderzoek staat in een cursus. En als het wetenschappelijk is aangetoond, dan is het toch bewezen, niet?
Op wetenschappelijk onderzoek vertrouwen we (tenminste, als het correct is uitgevoerd) want alleen op die manier kan je dingen bewijzen, toch?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Groentje-18 on 03-08-2005 at 21:52
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Niks citereen, Groentje-18, want dat komt allemaal van proffen die in het NWO-complot zitten, gewild of ongewild. Niettemin is dit "voorgeschotelde kennis" die op scholen wordt onderwezen om de "mensen" op een dwaalspoor te brengen.

Maar, op een of andere manier vermoed ik dat je dit wel mag citeren van hem zonder belachelijk gemaakt te worden voor "diplomastaarder", vermits dit in zijn kraam past...

Het gaat over een hiaat in de theorie van Darwin, die ook werd aangehaald door /\|cazar. Hij had het over de voet die 'te snel' is verandert in evolutionaire termen, ik over de hersenen.

Slechts door theorieën onder vuur te werpen kan je komen tot betere, waterdichte theorieën. Dat wordt trouwens toch al enkele eeuwen zo gedaan in de wetenschap, waarom zou het nu dan plots niet meer mogen?

Trouwens, ik zie u probleem niet. 'Er wordt onderwezen om de mensen op een dwaalspoor te brengen'. En ik zeg "idd, ik denk dat ik begrijp wat u bedoelt, in de theorie van Darwin bijvoorbeeld die wordt onderwezen als zijnde dè waarheid, zitten een aantal duidelijke hiaten, zoals blijkt uit wetenschappelijk onderzoek (waarin wordt gezegd dat de menselijke hersenen op 30 000 jaar zijn ontstaan)... " en dat wetenschappelijk onderzoek staat in een cursus. En als het wetenschappelijk is aangetoond, dan is het toch bewezen, niet?
Op wetenschappelijk onderzoek vertrouwen we (tenminste, als het correct is uitgevoerd) want alleen op die manier kan je dingen bewijzen, toch?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Het gaat over een hiaat in de theorie van Darwin, die /\|cazar ook aanhaalde. Hij had het over de voet die te snel was verandert in evolutionaire termen, ik over de hersenen.

Slechts door theorieën onder vuur te werpen kan je komen door betere, waterdichte theorieën. Dat wordt trouwens toch al enkele eeuwen zo gedaan in de wetenschap, waarom zou het nu dan plots niet meer mogen?

Trouwens, het lijkt wel alsof u het verkeerd begrepen heeft 'er wordt onderwezen om de mensen op een dwaalspoor te brengen'. En ik zeg "idd, de theorie van Darwin wordt onderwezen als dè waarheid, terwijl daar een hiaat in zit, zoals blijkt uit wetenschappelijk onderzoek (waarin wordt gezegd dat de menselijke hersenen op 30 000 jaar zijn ontstaan)..."

Niet alles is correct wat onderwezen wordt, dat blijkt zelfs uit andere vakken die onderwezen worden nl. die gebaseerd zijn op wetenschappelijk onderzoek. En op wetenschappelijk onderzoek vertrouwen we nog altijd want alleen zo kan je dingen bewijzen, toch?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 3 augustus 2005 om 20:52.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 20:46   #443
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Ze controleren ALLES, maar moeten een wereldoorlogen ensceneren (waar ze eigenlijk beide partijen financieren) om de zwakke Volkenbond om te vormen tot de VN.
Maar ze controleren niet de mensen rechtstreeks! Als men morgen gaat zeggen , we gaan alle landen afschaffen en een wereldregering oprichten zou dit een ongezien storm van protest betekenen. Stap voor stap, met oorlogen en terroristische aanslagen, verzonnen vijanden (e.v.t een fake alien bedreiging) , moeten we overtuigd worden dat er een wereldreging moet komen waar oorlogen een ding van het verleden zijn.
Oud 3 augustus 2005, 20:56   #444
Groentje-18

Standaard

[quote=De anarchistische bankier][quote=Groentje-18]
Nochtans heb ik over geen enkel van die vondsten of merkwaardigheden ooit iets in mijn (ASO) geschiedenisboeken gezien... Dat bedoel ik. [quote]

Dat je niets gezien hebt?

Hier past een nog niet uitgevonden smiley bij.

Hier ook!

Citaat:
Je in concreto is een windmolen. Denk opnieuw.
Meer uitleg aub.

Wat is voor jou niet duidelijk?[edit]
[size=1]After edit by Groentje-18 on 03-08-2005 at 22:05
Reason:

Nochtans heb ik over geen enkel van die vondsten of merkwaardigheden ooit iets in mijn (ASO) geschiedenisboeken gezien... Dat bedoel ik. [quote]

Hier ook!

Citaat:
Meer uitleg aub.

Wat is voor jou niet duidelijk?[/size]

Hier ook!

Citaat:
Meer uitleg aub, wat is voor jou niet duidelijk?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 3 augustus 2005 om 21:05.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 20:58   #445
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

De NWO is niet de normale vorm van dictatuur waarin het volk onderdrukt wordt.Het is een vorm van dictatuur waarin het volk de bescherming vraagt van hun onderdrukkers.Zoals nu gebeurt...zie VS-Patriot Act enz. Vrijheden opgeven in ruil voor "veiligheid"...Op die manier wordt het establishment niet aangevallen elke keer het volk er de kans toe krijgt.
Oud 3 augustus 2005, 21:02   #446
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca

-En Pearl Harbor:VS had een reden nodig om ten oorlog te trekken;het volk stond niet achter inmenging in een oorlog in Europa.De codes van de Japanners waren gekraakt...
correctie: de diplomatieke code was gekraakt, de militaire code (op het moment van de aanval) nog niet. Alles vertellen!
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 21:04   #447
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Maar ze controleren niet de mensen rechtstreeks! Als men morgen gaat zeggen , we gaan alle landen afschaffen en een wereldregering oprichten zou dit een ongezien storm van protest betekenen. Stap voor stap, met oorlogen en terroristische aanslagen, verzonnen vijanden (e.v.t een fake alien bedreiging) , moeten we overtuigd worden dat er een wereldreging moet komen waar oorlogen een ding van het verleden zijn.
Als je probleemloos wereldoorlogen op verzoek kunt opstarten, heb je zestig jaar later geen aanslagen met 50 doden nodig, en al zeker niet de moord op een ex-prinses.

Dit is echt te gek om los te lopen.
Al ben ik niet perfect, zoveel zie ik wel, hoor.
Oud 3 augustus 2005, 21:08   #448
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Zijn in 11000 jaar de continenten zo verschoven?

Heb je wel enig idee aan welke "snelheid" de continenten verschuiven???
Nee, dat heeft men mij nooit geleerd in enig aardrijkskunde-achtig of geschiedenis vak ...

Dus, als dat beter in het plaatje past wil ik me graag corrigeren in 'het landschap is in 11 000 jaar zo verandert, zodat het niet meer overeenkwam met hoe Plato het in zijn dialogen beschreef'.
Oud 3 augustus 2005, 21:09   #449
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Zien ze de contradictie nu echt niet???

Nu ja, hier hebben we weer de joodse wereldlobby.
Nu is het een samenzwering tussen aliens en joden.
Eigenlijk een combinatie van oerdomheid en haat. Droevig.
Zijn de Joden het nu weer / al geweest??
Oud 3 augustus 2005, 21:11   #450
/\|cazar
Banneling

/\|cazar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Wat haalt JM Pfaff van onder de mat? Dat ge goed geld kunt verdienen met reclame te maken op TV? Dat zot zijn en dat nog laten filmen ook iemand rijk kan maken? Ik hoor niemand dat hier ontkennen hoor. Hell, sommigen laten gewoon hun tetten zien op TV en staan daarna jarenlang in "de boekskes". So f*cking what? Moet ik daar respect voor hebben? Ik bedank daar feestelijk voor.

U bedoelt bvb. de uitzondering dat de universele zwaartekracht in onze tijd-ruimte dimensie een enorm zwakke kracht is in vergelijking met andere zoals magnetisme? De veldtheorie heeft daar anders al mooie antwoorden over. Die geen reet vandoen hebben met "holle aarde" en "zwaartekracht bestaat niet" [size=3]tierlantijntjes[/size]. Het gaat niet over de uitzonderingen, het gaat over de verklaring ervan.

Laat me raden: ge hebt op een examen gevraagd of hij toevallig geen neef van Hitler was en tegelijk de grootoom van de Illuminati?

Tussen alle beroepen zitten stomkoppen en stijfkoppen. Ik ken loodgieters die pertinent weigeren nieuwe technieken en materialen toe te passen, al zijn die nog 100.000 keer beter dan de oude. Maar daarom geloof ik nog niet dat er een wereldwijd complot van teflon of PVC-buizenmakers bestaat hé...
Zeg vwoelen tuurk, hetgeen wat je zegt interesseert mij niet, maar ik zou toch graag hebben dat u mijn creatief taalgebruik niet inpikt.

Ik kan da nie tegen !

En verder: in deze wereld koop je je vrijheid, hoe meer geld, hoe vrijer.

Dat is mijn motto, die nwo kan mijn rug op, ik volg het principe van een verlicht leraar : de waarheid zal je bevreiden, maar voor de rest kunnen ze mijn rug op.
Het is niet mijn probleem, mensen die voorbereid zijn op de komende schokgolf zullen genoeg veerkracht hebben om de slag mentaal en fysisch de doorstaan, mijn naasten, familie en vrienden, als die het maar goed hebben, de rest kan met heel die nwo de spreekwoordelijke boom in.

Geen idealen, just kicking ass, geen half leven spenderen aan aminozuur x y of z dat zich bevindt in kamelenantilichaam q of d of het bestuderen van convectiegoleven in een cstr om dan na achtien jaar te concluderen dat mijn haar al uitgevallen is.

Ieder vult het maar voor zichzelf in, ik weet wat ik weet en tesamen met mij beseffen gelukkig miljoenen andere mensen op deze aardkloot dat iets niet klopt.
Iemand overtuigen: interesseert mij totaal niet.
Ieder doet wat hij/zij het beste vindt.

Maar niet komen janken achteraf
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 21:13   #451
/\|cazar
Banneling

/\|cazar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Zijn de Joden het nu weer / al geweest??
firestone is als joodse begiftigd met hun grootste erfgoed: achtervolgingswaanzin.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 21:15   #452
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, dat heeft men mij nooit geleerd in enig aardrijkskunde-achtig of geschiedenis vak ...

Dus, als dat beter in het plaatje past wil ik me graag corrigeren in 'het landschap is in 11 000 jaar zo verandert, zodat het niet meer overeenkwam met hoe Plato het in zijn dialogen beschreef'.
Om een idee te geven.

Africa en Zuid-Amerika gaan uit elkaar aan een geschatte snelheid van 3cm/jaar.

Op 11000 jaar geeft dat dus 33000 cm, zijnde 330 meter!

Algemeen wordt geschat dat de snelheid (die geval per geval varieert) ligt tussen 1cm/jaar en 10cm/jaar.

Zelfs aan dit laatste helse tempo haalt men in 11000 jaar maar een goede kilometer!
Oud 3 augustus 2005, 21:15   #453
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
welk hiaat in de evolutie van de hersenen?
Oud 3 augustus 2005, 21:16   #454
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
achtervolgingswaanzin.
de pot en de ketel...
Oud 3 augustus 2005, 21:17   #455
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aangebrande Phönix
Godverdomme, hierzie:

アナルセックス
出典: フリー百科事典『ウィキペディア(Wikipedia)』

画像:Icon-not-under18.png 注意: この項目は性風俗関連について扱っています。未成年の方や不快感を覚える方は閲覧を控えてくだ さい。

アナルセックス、肛門性交(こうもんせいこう)とは人間の性行動の一種で男性器(陰茎)を女性または男性の 肛門、直腸へ挿入する行為のこと。ソドミーともいう(旧約聖書のソドムから)。広義には玩具などを使うなど して肛門、直腸に関わる性行為全てを含む。

欧米のポルノでは定番となっている性行為のひとつで、日本でもアダルトビデオ等で一つのジャンルとして確立 している。日本でも過去に、男性同士の間で行われており、(僧侶と稚児、衆道、陰間茶屋など)、近年におい ては、男女間でも一般的になりつつある。

しかし、その際の体位が動物的であること、排泄を行う所を性交に使うことへの抵抗など、文化や習俗と合わせ て、こうした体位に不快感を抱く人も少なくない。こうした行為を、世界の幾つかの地域、文化圏ではタブー視 したり、法により禁止しているところもある。その例として、アメリカ合衆国で施行されていた「ソドミー法」 がある。この法律は同性愛を禁じるための法律であるが、頭の中を規制することは出来ないためその行為である アナルセックスを禁じるものである(異性同士のアナルセックスも含まれる)。かつては50州に存在していた が、2004年現在で13州にまでなっている。テキサス州の法律は、2003年6月26日にアメリカ最高裁 により違憲との判決を下された。

異性愛者間のアナルセックスにおいて、時には避妊や、結婚するまで処女を守る目的で行われることもある。月 経の際、膣性交を避けるということで、肛門性交をすることもある。

ゲイの間では広く行われるものとされるが、それに反論する人もいる(性的指向#ゲイはアナル・セックスをす るを参照。)。ただし、いずれの場合にも注意しなければならないのは、出血しやすいこと、感染症を引き起こ す恐れがあるということである。合わせて、この行為に伴って、器具を使用する際には裂傷などを引き起こさな いように、注意する必要がある。
[編集]

関連項目

Waarom vindt je in dit forum zoveel reacties als deze (zoals die over de uien, en dan nog heel veel off-topic posts maar wat minder extreem als dit ...) vraagt een mens zoals ik zich af ...

Bang om ernstig te argumenteren? Bang om na te denken?

Dit is de ultieme topic die ons misschien een tipje van de sluier die over de waarheid hangt kan doen oplichten ...
waarom willen jullie dat zo graag tegenhouden?
Misschien is die nieuwe wereld orde wel symbolisch bedoelt om mensen zoals jij aan te duiden ...
Oud 3 augustus 2005, 21:18   #456
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
firestone is als joodse begiftigd met hun grootste erfgoed: achtervolgingswaanzin.
Heb ik de post van ggolsteyn verzonnen? En die van Lex Blanca? (Om van deze laatste zoveelste racistische opmerking uwentwege maar te zwijgen.)
U zou zich moeten schamen hoe u de zaken steeds op hun kop zet.

Jullie mogen dan allerlei anti-joodse roddels brengen, maar als ik erop reageer lijdt ik aan vervolgingswaanzin!

Neen, /\lcazar, deze truc pakt niet, hoor. Mij zult u niet doen zwijgen, hoe goed u ook uw best doet om mij te decredibiliseren.[edit]
[size=1]After edit by Firestone on 03-08-2005 at 22:19
Reason:

Citaat:
Heb ik de post van ggolsteyn verzonnen? En die van Lex Blanca? (Om van deze laatste zoveelste racistische opmerking uwentwege maar te zwijgen.)
U zou zich moeten schamen hoe u de zaken steeds op hun kop zet.

Jullie mogen dan allerlei anti-joodse roddels brengen, maar als ik erop reageer lijdt ik aan vervolgingswaanzin!

Neen, /\lcazar, deze truc pakt niet, hoor. Mij zult u niet doen zwijgen, hoe goed u ook uw best doet om mij te decredibiliseren.[/size]

Citaat:
Heb ik de post van ggolsteyn verzonnen? En die van Lex Blanca? U zou zich moeten schamen hoe u de zaken steeds op hun kop zet.

Neen, /\lcazar, deze truc pakt niet, hoor. Mij zult u niet doen zwijgen, hoe goed u ook uw best doet om mij te decredibiliseren.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Firestone : 3 augustus 2005 om 21:19.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 21:19   #457
exodus

Standaard

Citaat:
Waarom vindt je in dit forum zoveel reacties als deze (zoals die over de uien, en dan nog heel veel off-topic posts maar wat minder extreem als dit ...) vraagt een mens zoals ik zich af ...

Bang om ernstig te argumenteren? Bang om na te denken?

Dit is de ultieme topic die ons misschien een tipje van de sluier die over de waarheid hangt kan doen oplichten ...
waarom willen jullie dat zo graag tegenhouden?
Misschien is die nieuwe wereld orde wel symbolisch bedoelt om mensen zoals jij aan te duiden ...
Zeer juist. Ze hebben niet graag informatie die het wereldbeeld vanonder hun voeten haalt. Echte slaves of the Matrix.
Oud 3 augustus 2005, 21:19   #458
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
11000 jaar geleden, liepen de voorlopers van de oude Belgen gewoonweg over de Atlantische oceaan en Stille Oceaan tot vlakbij Japan, allemaal dankzij de ijstijden (ook een NWO-uitvindsel natuurlijk: die hadden hun mega-vriezer te lang laten openstaan).
Aha, voil?*.
Oud 3 augustus 2005, 21:23   #459
exodus

Standaard

Citaat:

Je spreekt weer over jullie. Ik heb hier NOG NOOIT over een joods complot gepraat. En ik vind Joden ook niet belangrijker dan negers , aziaten etc om er zo op in te gaan.[edit]
[size=1]After edit by exodus on 03-08-2005 at 22:24
Reason:

Citaat:

Je spreekt weer over jullie. Ik heb hier NOG NOOIT over een joods complot gepraat. En ik vind Joden ook niet belangrijker dan negers , aziaten etc om er zo op in te gaan.[/size]

Citaat:

Je spreekt weer over jullie. Ik heb hier NOG NOOIT over een anti-joods complot gepraat. En ik vind Joden ook niet belangrijker dan negers , aziaten etc om er zo op in te gaan.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door exodus : 3 augustus 2005 om 21:24.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 21:25   #460
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Hitler-Rothschild(niet zomaar uit de lucht gegrepen-info afkomstig van mensen die erbij waren)
Walter Langer schreef een boek genoemd:The Mind of Hitler.
Langer's information came from the high level Gestapo officer, Hansjurgen Koehler, published in 1940, under the title "Inside the Gestapo". He writes about the investigations into Hitler's background carried out by the Austrian Chancellor, Dolfuss, in the family files of Hitler.

Koehler actually viewed a copy of the Dolfuss documents which were given to him by Heydrich, the overlord of the Nazi Secret Service. The file, he wrote, "caused such havoc as no file in the world ever caused before" (Inside the Gestapo, p 143). He also revealed that:

"..The second bundle in the blue file contained the documents collected by Dolfuss. The small statured, but big-hearted Austrian Chancellor must have known by such a personal file he might be able to check Hitler…His task was not difficult; as ruler of Austria he could easily find out about the personal data and family of Adolf Hitler, who had been born on Austrian soil...Through the original birth certificates, police registration cards, protocols, etc., all contained in the original file, the Austrian Chancellor succeeded in piecing together the disjointed parts of the puzzle, creating a more or less logical entity..

A little servant girl… (Hitler's grandmother)…came to Vienna and became a domestic servant, mostly working for rather rich families. But she was unlucky; having been seduced, she was about to bear a child. She went home to her village for her confinement…Where was the little maid serving in Vienna? This was not a very difficult problem. Very early Vienna had instituted the system of compulsory police registration. Both servants and the employers were exposed to heavy fines if they neglected this duty. Chancellor Dolfuss managed to discover the registration card. The little, innocent maid had been a servant at the…Rothschild mansion. ..and Hitler's unknown grandfather must be probably looked for in this magnificent house. The Dolfuss file stopped at this statement."
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be