![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Staatssecretaris
|
![]() The notorious Betty Page
![]() Lekkere film ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Parlementslid
|
![]() Iemand Children Of Men al gezien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Gouverneur
|
![]() Perfume.
Als je het boek kent: 4/5 Als je het boek niet kent: 4.5/5 |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, ik wou die vorige week gaan zien!
![]() Helaas zag ik toen dat de Da Vinci Code nog speelde dus heb ik Perfume laten schieten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Schepen
|
![]() een propagandafim voor Trotsky
helaas, elke foto van Trotsky, echt een mottige degoutante kop heeft die, en die zijn beroemde toespraak in het Russisch, amai die kan het nu echt eens overtuigend zeggen, geen enkele intonatie, monotoom geratel. En waarschijnlijk goed dat er geen ondertiteling bijstaat, en ondanks dat mijn Russisch niet goed is hoor ik toch duidelijk dat hij naar woorden zoekt en af en toe stottert. http://video.google.nl/videoplay?doc...5182&q=trotsky Laatst gewijzigd door ridderke : 27 oktober 2006 om 21:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() "un long dimanche de fiancailles."
zeer goede film |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Gouverneur
|
![]() Laatste film: Nightmare on Elm Street 5.
Ik heb uit nostalgie de hele box (7 dvd's) gehuurd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"Maar", waneer ik deeltjes zie van de film op tv, heb ik de indruk dat "Grenouile" veel te knap is ? waneer ik de paralel trek met het boek...
![]() |
![]() |
#450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De hel van Tanger
United 93 Plop en Kwispel (jep, ik heb kids) Garfield 2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Staatssecretaris
|
![]() Daarnet, Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan gezien.
Was lachen.Enkel had ik zo goed als de hele film al via youtube, gazetten en radio vernomen. Desondanks vond ik 'm de moeite. Moet maar afleren elke recencie te lezen als ik de film sowieso wil gaan zien. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Ik vond het een hele goeie,maar je moet er op één of andere manier toch niet al te veel van verwachten.Het is vrij eenvoudig,niet spectaculair,maar dat maakt het niet minder humoristisch.Het ligt wel volledig op 1 lijn met wat Sacha Baron Cohen voor de film al deed wanneer hij in de huid van Borat kroop -de draak steken met vanalles- met als enige verschil dat er in die stukken die hij voor de film al maakte geen acteurs voor hem zaten,maar onwetende medemensen (neem ik aan),wat die stukken eigenlijk straffer maken.Niettemin zeer genietbaar en bovenal niet flauw of melig of voorzien van een moraal. (hij haalt zowat alle clichees aan over de Joden,maar Sacha is dan ook zelf een Jood).
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 2 november 2006 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Minister
|
![]() The Wicker Man... ik vond em goed, zou zo zeggen 8/10, heel ambetant einde, verloopt helemaal niet zoals je zou verwachten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Europees Commissaris
|
![]() Easy Rider... Na al die jaren nog altijd steengoed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Parlementslid
|
![]() Best wel wat goede films te bewonderen, de laatste tijd op tv. Zonet gezien op Kanaal 2:
![]() En volgende week Citade De Deus. ![]() Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 10 november 2006 om 01:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "House of 1000 Corpses". The Devil's Rejects (aka House of 2000 Corpses) viel nog wel goed mee, maar dit was echt wel crap!
En ik genieten dus!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Minister
|
![]() Immortal, een science-fictionfilm van striptekenaar Enki Bilal. Bloody weird man!
![]() |
#459 |
Burgemeester
|
![]() Borat
Heerlijke film, bijna niet gestopt met lachen tijdens de film... Kazachstan is the greatest country... |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Attack of the Atomic Zombies"
http://www.imdb.com/title/tt0080931/ Heerlijke Italiaanse horror op z'n best! ![]() |
![]() |
![]() |