![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er lopen blijkbaar heel wat naïeve artiesten rond in dit land. Een week voor de verkiezingen een concert tegen "racisme en onverdraagzaamheid"? Nu ja, van de aanpassingen van de censuurwetten en de vele voorstellen omtrent partijdotaties zijn er ook nog die denken dat ze niet speciaal voor het VB bedoeld zijn...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Minister
|
![]() Eigenlijk raar; het gaat om een concert tegen racisme en onverdraagzaamheid, maar er treden alléén maar blanken op. Waar zijn de allochtonen, Barman?
Riekt een beetje naar racisme niet? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Wouters willen niet tegen de schenen stampen van 30% van hun clientèle.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou Barman dit ook een concert tegen het islamofascisme noemen? Of tegen andere extreem-rechtse islamitische uitwassen?
Voor wie is Barman verdraagzaam? Voor de modale hardwerkende vlaming? Het lijkt er anders op dat net deze geen verdraagzaamheid mag krijgen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Minister-President
|
![]() idd overdraagzaam tegenover al wie niet blind de multiculprofeten volgt...
Laatst gewijzigd door ilfalco : 6 juli 2006 om 11:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Moeten die mensen dan op donderdag een pak friet halen, op vrijdag vis eten en zondag biefstuk met frietjes? Is het nu echt noodzakelijk voor 'nieuwe' Belgen om te weten hoe witte saus voor de bloemkool wordt gemaakt (want dat is een vraag voor het inburgerings-examen)?
![]() |
![]() |
#447 |
Europees Commissaris
|
![]() Een typisch "hoe blaas ik warm en koud tegelijkertijd" mededeling. Wie niet doorheeft dat de reeks concerten in eerste instantie niet de verdraagzaamheid en de strijd tegen racisme op het oog hebben, dan wel één bepaalde partij, is een oen. Wat me van onze Vlaamse en Belgische "artiestenwereld" helemaal niet verwondert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
duidelijk niet dus. wat een bedroevend niveau ![]()
![]() |
![]() |
#449 |
Parlementslid
|
![]() Topic bestaat reeds: http://forum.politics.be/showthread.php?t=53288
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat Koen en Kris het juist zeer goed begrepen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De 1ste generatie spreekt nog steeds geen Nederlands of Frans in hun nieuwe thuisland, de 3de generatie wil het zelf niet leren als moedertaal. 80 % van de moslims trouwt nog steeds met een importpartner omdat ze hun neus op halen voor de te verwesterde exemplaren van hier. Trouwen met niet-moslims is al helemaal uit ten boze, tenzij men bereid is verstoten te worden door zijn familie en gemeenschap. Toch zo verdraagzaam hé Twanne. De voorbeelden van de bechamelsaus enz die je aanhaalt zijn belachelijk: het is onzin en je weet dat zelf maar al te best. Je gebruikt die onzin om je progressieve malaise mee te camoufleren omdat je weet dat het overal in Europa steeds weer dezelfde allochtone groepen zijn die schitteren door hun integratie-onwil, hun overproportionele aanwezigheid in de criminaliteitsgegevens, hun achterstand op de schoolbanken, hun hoofddoekfundamentalisme waarmee ze eigen niets anders dan hun weerzin uiten voor de geseculariseerde maatschappij, etc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is een leugen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men heeft gewoon het "wij/zij" gevoel gecreëerd en verschoven Paulus.
Het is nu "wij(de verdraagzamen)" tegen "zij(VB)". Wel grappig om eens te zien hoe verdraagzaam de verdraagzamen onder mekaar zijn! Mijn dochter had ooit haar les zeer snel geleerd: eerst op een mars tegen racisme een klop gekregen van een skinhead en de week nadien mes op de keel op de tram door een groepje andere verdraagzamen. Ze is nooit meer gaan betogen hoor! - "dit was de laatste keer dat ik me voor marokkanen nog eens ga laten op de kop slaan"! Laatst gewijzigd door circe : 6 juli 2006 om 12:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Banneling
|
![]() VB verdraagt de Verdraagzaamheids-campagne 01/10 van dEUS niet
‘t Vlaams Blok voelt zich de gebeten hond : Tom Barman bezorgt hen een affront. “Clouseau en Tura Lotti en Laura smeedden een dom, simplistich verbond”. Met hun intelligent 1-Mei-antecedent creëerde het VB met succes nieuwe jobs in knelpuntberoepen. Vraag dat maar aan Hans Van Temsche ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() da's een goeie...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vond Twannes voorstel dat ze op donderdag een pak friet zouden halen, op vrijdag vis eten en zondag biefstuk met frietjes, toch redelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
|
![]() Die biefstuk friet mag van mij ook op zaterdag... of ben ik nu onredelijk...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
|
![]() Hej Bazilfunk, ge hebt der misschien over gezien maar geef eens vlug de "verborgen agenda" want ik ben ne curieuzeneuzemosterdpot..
|
![]() |
![]() |