![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Groen! capituleert dus voor de dwingelanden. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Banneling
|
![]() De overheid kan wel proberen om een zo strikt mogelijke neutraliteit te garanderen.
Dat zal natuurlijk niet lukken met ambtenaren die het noodzakelijk vinden hun religieuse overtuiging ongevraagd te etaleren aan iedereen via de hoofddoek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 21 mei 2007 om 09:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Banneling
|
![]() Wat versta jij niet aan het woord "diegenen" Knorpotje?
Citaat:
http://www.meyremalmaci.be/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#449 | |
Banneling
|
![]() Edina betwistte onderstaande uitspraak. Zou ze Meryem Almaci voor een leugenaar durven uitschelden ?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik versta dat itt jou perfect, Knorretje. Het volledige citaat was immers:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, die betwistte ze niet. Ze gaf er een juiste interpretatie aan en jij een verkeerde, da's alles.
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat levert stemmen op ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol.
'Omdat het niet kan, moeten we niet proberen.' Laten we dan in eens politiek afschaffen, en het land zijn beloop laten, 'want een perfecte maatschappij bestaat niet'. Probeer nog eens. Waarom is strikte neutraliteit nastreven slecht? Dat citaat van Flippend Rund is dit soort van argument: ![]() Hellend vlak-redenering ftw. Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 21 mei 2007 om 09:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik versta daar alles aan, maar jij klaarblijkelijk niet. Er wordt daar gezegd dat het dragen van een hoofddoek voor sommige moslima's geen kwestie van vrije keuze is en dat een hoofddoekenverbod daarom hun kansen op de arbeidsmarkt zal verkleinen.
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De bevolking heeft nooit problemen gehad met die strikte neutraliteit ... tot ze 'verrijkt' werd met bepaalde islamitische integratieonwilligen die blijkbaar geen respect kunnen opbrengen voor die neutraliteit. Waarom zou de meerderheid van de bevolking trouwens zwichten voor de desiderata van een minderheid? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. 'Omdat het niet kan, moeten we niet in absurditeiten vervallen in een poging strikte neutraliteit te bewerkstelligen.'
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En in dat verhaal stap jij mee. Wat vindt je zo fantastisch aan die mollahmentaliteit Raf? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is niet meer dan normaal - imo, jij kan daar anders over denken - dat je in een land ook rekening houdt met de wensen van minderheden, door ernaar te luisteren en te kijken of hun wensen verenigbaar zijn met 'de wensen' van de meerderheid. Proberen zo goed mogelijk te doen voor zoveel mogelijk mensen en niet enkel voor 'de meerderheid' is een goed streven. (Waarbij de uiteindelijke beslissing wél ligt bij de meerderheid. Daar is een verschil tussen.) Om die reden vind ik het hoofddoekendebat door scholieren op een school bs in die zin dat dat gewoon toegelaten moet worden, op een strikte individuele basis. Maar voor loketbedienden is het iets anders. Bepaalde excessen van gedachtegoed kun je gerust neutraliseren. Hoofddoeken zijn daar 1 ding van. Kruistekens zijn een ander. |
|
![]() |
![]() |