![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Zouden scholen beter af zijn ZONDER religie? | |||
Ja, GEEN religie in ons onderwijs. |
![]() ![]() ![]() |
38 | 64,41% |
Nee, alle officieel erkende religies in ons onderwijs, zoals nu het geval is. |
![]() ![]() ![]() |
19 | 32,20% |
Geen idee, ik heb hier nog nooit deftig over nagedacht. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,39% |
Aantal stemmers: 59. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer genoeg nog steeds geen antwoord...
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=325 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En Napoleon, Hitler en Stalin waren dat ook... Alvast wat lectuur: http://www.prophetofdoom.net/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik heb een poosje gedacht dat jij, Circe en Dutch één en dezelfde persoon waren, maar van dat idee ben ik afgestapt. Er zijn genoeg van dat soort haatgeobsedeerden. Niemand ontzegt iemand het recht om dom te zijn, maar het voortbestaan van de mensheid is wel bedreigd door de dwaasheid van diezelfde mens. De islam is het beste beschavingsproject dat er bestaat. Als je dat niet wil begrijpen, dan ben je in regressie, je bent teruggevallen in een minder ontwikkelde fase van de menselijke ontwikkeling. Hier neemt Dutch dus de naam *knip* aan. Als moslims een probleem hebben met Dutch, en ik heb hetzelfde probleem, dan is dat omdat ze op een extreme manier haat predikt tegen moslims. Dat mens lijkt mij gek. Dat vrouwenrechten een centrale rol spelen in de haat tegen de moslims, komt door de aard van de vrouwen zelf. Veel vrouwen onderwerpen zich op een ziekelijke wijze aan mannen, maken zichzelf ongelukkig, en wreken dat dan op onschuldige slachtoffers. Veel vrouwen zijn zwak. Ik hoorde gisteren nog een klacht van een invalide weduwe. Ze viel de gescheiden vrouwen met kinderen aan. Dat is zwak. Gescheiden vrouwen met kinderen hebben het ook heel moeilijk. Veel vrouwen hebben een probleem omdat ze geen verantwoordelijkheid durven, of willen nemen, en omdat ze niet opkomen voor zichzelf. De problemen die veel vrouwen zichzelf aandoen, wreken ze op onschuldigen, van hun eigen kinderen tot moslims, en Joden. Ook zwakke mannen keren zich tegen zichzelf. De neiging om zich tegen zichzelf te keren is het meest uitgesproken bij zwakke mannen, bejaarden, vrouwen, en jongeren. Racisme is de meest voorkomende vorm van het tegen zichzelf keren van zwakke mensen. Zie ook mijn onderschrift.
Wij, alle mensen op aarde hebben een gemeenschappelijk probleem met onze menselijkheid. Als we niet bereid zijn dat gezamenlijk, hand in hand, en met wederzijds begrip, respect, en barmhartigheid voor mekaar, op te lossen, dan kunnen we niet overleven. Laatst gewijzigd door Eva123 : 19 juni 2007 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bedankt voor het compliment trouwens: nooit gedacht dat iemand mij met Dutch zou verwarren.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 juni 2007 om 10:27. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Hitler was een kind van zijn cultuur, wat een extreem destructieve cultuur was. Op dat moment was onze cultuur in één van zijn meest extreem destructieve fases. Hitler was als kind fysiek, psychisch, en sociaal mishandeld geweest. Dat was eerder de regel in die tijd, dan de uitzondering. Zijn persoonlijkheid was afgebroken door zijn vader, en waarschijnlijk ook door zijn moeder. Toen hij 25 was heeft het vaticaan nog eens een virulente haatpropaganda tegen de Joden gelanceerd waarbij beweerd werd dat de Joden christelijke kindjes vermoorden, en ze daarbij op de meest gruwelijke wijze ombrachten. In die context kreeg Hitler te maken met een bevolking met een hoog megalomaan gehalte en een hoge bloeddorstigheid. Het uitroeien van de Joden was voor hem geen optie, het was 'ungermanisch', deportatie naar Madagascar was wel een optie. Maar hij kreeg Madagascar niet vast, en in Rusland viel alles tegen. Om toch te beantwoorden aan de eisen van de bloeddorstige Duitse bevolking, heeft hij eerst een groep Joden in moerassen gejaagd. Inplaats van te verdrinken, kwamen ze er terug uit. Ten einde raad is hij op een verlaten plek in het Oosten begonnen met Joden industrieel te vermoorden. Zo kon hij beantwoorden aan de wensen van het volk. Sommige racistische historici werpen dan op dat de democratie was afgeschaft. Maar Hitler was enorm bang om zijn populariteit bij het volk te verliezen. Hij was bang dat het volk bij zijn publieke optredens Boeh!!!!! zou geroepen hebben. Daarom heeft hij die Joden op die manier doen verdwijnen. Het is de verantwoordelijkheid van het hele Duitse volk, en bij uitbreiding van alle Jodenhaters, en van iedereen die het haten cultiveert.
Wij, alle mensen op aarde hebben een gemeenschappelijk probleem met onze menselijkheid. Als we niet bereid zijn dat gezamenlijk, hand in hand, en met wederzijds begrip, respect, en barmhartigheid voor mekaar, op te lossen, dan kunnen we niet overleven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wij, alle mensen op aarde hebben een gemeenschappelijk probleem met onze menselijkheid. Als we niet bereid zijn dat gezamenlijk, hand in hand, en met wederzijds begrip, respect, en barmhartigheid voor mekaar, op te lossen, dan kunnen we niet overleven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Dutch" is de oprichtster van FFI Nederland en Vlaanderen. Jij kent iemand die van "artistiek tuinieren" houdt en dat is jouw hobby! leuk voor je. Waarom plaats je de naam van de andere artistieke tuinierster hier op dit forum? WAT HEEFT DIE PERSOON IN FEITE MET FFI TE MAKEN?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ten derde vind ik dat zij er gelijk hebben als ze hun financiële middelen niet verspillen aan het vertalen van de Westerse haatliteratuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien u meent dat het kolonialisme heel veel verwoest heeft, dan kent u hoegenaamd niets van de geschiedenis van de Arabische landen. In heel veel landen bracht de kolonisatie juist onderwijs, wetenschap... die er al eeuwen niet meer was. De opmerking ging niet over de vertaling, maar over de eigen literaire productie. En als er dan eens een grote literator opstaat, dan is dat een seculiere Arabier. Geen belijdend moslim. Integendeel zelfs. Maar goed, ik zie niet goed in wat er zo haatdragend is aan de meeste westerse literatuur. U wel? Leg het mij dan even uit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
zulk simplisme kan toch enkel uit geïndoctrineerde religieuze hoek komen. Hoe komt het toch dat religieuzen zo weinig zelfreflectie bezitten?
![]() |
![]() |
#454 |
Partijlid
|
![]() dit is projectie. Zinloos dus om te reageren.
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik betwijfel of Eva uit geïndoctrineerde religieuze hoek komt. Ik vrees dat er wel iets meer aan de hand is dan enkel een gebrek aan zelfreflectie...
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik ben helemaal niet geïndoctrineerd. Lang geleden hebben brave, goedmenende, een beetje onnozele nonnen en pastoors wel geprobeerd om mij te indoctrineren met het katholicisme. Dat is niet gelukt. Ik was teveel vrijdenker. Ik heb de kerk achter mij gelaten, maar de waarden waarvan ik dacht dat ze van Jezus waren, maar ze waren van Hillel, met mij meegenomen. Ruim vijf jaar geleden heb ik de moslims voor het eerst opgemerkt, en ze hebben onmiddellijk mijn sympathie gewonnen. Mijn pogingen om hen beter te begrijpen, hebben mij ook bij de islam gebracht. Het punt waar het jodendom en de islam samenkomen, dat is het punt waar men uitkomt als men vrij denkt, vrij van haat, vrij van angst voor de mainstream propaganda, vrij van angst voor de meest destructieve macht op dit ogenblik op deze planeet: de VS-administratie. Ik zie niet in waarom mijn denken aan banden zou laten leggen. De VS-administratie is toch bezig de planeet binnen de korste keren zo dor als de maan te maken. Als ik toch dood moet gaan, dan liever als een vrij mens, dan als een slaaf. Bovendien, de planeet zal mijn tijd nog wel uitdoen, denk ik. Maar voor mijn kinderen en kleinkinderen maak ik mij grote zorgen. Ik heb geen behoefte aan haten. Ik haat zelfs jou niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Partijlid
|
![]() Nee, ongeveer 8%, maar daarnaast veel mensen die niet weten wat ze doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens: heeft god u nu al een teken gegeven? Ik daag hem iedere avond uit om zichzelf kenbaar te maken, maar nog geen succes... Laatst gewijzigd door Zyp : 19 juni 2007 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |