![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En waarom scheer jij alle moslims over een kam? En nog een vraag, hoeveel moslims ken jij? Laatst gewijzigd door VVouter : 13 augustus 2007 om 02:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Vreemdeling
|
![]() U weet wel wat ik bedoel. En heb ik geen gelijk mss?
Laatst gewijzigd door VVouter : 13 augustus 2007 om 02:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Minister-President
|
![]() Het gaat hier niet over wat er 100 of 200 jaar geleden is gebeurd in een ander continent, maar wat er vandaag gebeurt in Europa. Het feit dat Thielemans uit schrik voor geweld de betoging verbiedt, zegt genoeg. Jullie zitten nu al met de poepers voor de reaktie uit moslim-hoek. Blijf uw kopke in 't zand steken en 't zal wel vanzelf verbeteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als je de godsdienstvrijheid wil behouden, stop dan de islam want in moslimstaten IS GEEN godsdienstvrijheid! Noch vrije meningsuiting. Hier zelfs niet meer; hier mag je ook niet meer de waarheid over de islam zeggen in het openbaar! Ik hoorde onlangs van een jonge priester dat een kort morgengebed in de klas van een katholieke school niet meer kan ... omdat er in iedere klas wel een moslim zit... Waar kunnen onze kinderen het nog leren? En dan verwonderd zijn dat er veel jongeren meeheulen (of colaboreren) met de islam?!
________________________________________ http://weeswaakzaam.punt.nl/index.ph...chief=0#266005 Ik ben het niet met alles eens van die site, vooral de letterlijke interpretatie; maar met die pagina wel Google naar "het interview met Wafa Sultan:" Ik geloof dat onverdraagzame mensen het interview hebben laten verwijderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#447 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Abdessatar Dahmane, een Tunesiër die in Brussel studeerde en één van de moordenaars was van de Afghaanse oppositieleider Ahmed Shah Massoed, liet zich in 1999 door sjeik Bassam in het CIB trouwen met de Brusselse Marokkaanse Malika El Aroud. Kort na het huwelijk vertrokken Dahmane en El Aroud naar Afghanistan om er te gaan leven in de ,,ideale moslimstaat'' die de Taliban hadden gecreëerd. Op 9 september 2001 blies Dahmane daar zichzelf en Ahmed Shah Massoed op. Vermoedelijk deed hij dat op bevel van Osama bin Laden zelf. Twee dagen na de moord op Massoed volgden de aanslagen op de WTC-torens in New York. Malika El Aroud werd op 30 september 2003 in Brussel vrijgesproken van betrokkenheid bij de moord. Volgens de veiligheidsdiensten blijft ze echter actief in de beweging rond sjeik Bassam. post 389! Probeer eens eerst gewoon met de rode letterkes te begrijpen misschien.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 augustus 2007 om 07:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het gaat niet om de vrijheid van godsdienst. Een ieder is vrij om zijn religie te belijden binnen grenzen van algemeen aanvaarde opvattingen (universele mensenrechten). Maar waar ging de demonstratie over: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die hebben veel meer te zeggen dan eenpaar nougabollen ! Binnenkort komen ze op straat, gaan de parlementen inpalmen, gaan ze de shariawetten invoeren... of heb je dat niet gehoord !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Over dat kolonialisme hieronder twee citaten. V.S. NAIPAUL, Among the Believers: An Islamic Journey, New York, 1981, ISBN 0-394-71195-5 It runs out now that the Arabs were the most successful imperialists of all time, since to be conquered by them (and then to be like them) is still, in the minds of the faithful, to be saved. Walter KRAEMER, Goetz TRENKLER, Lexicon van hardnekkige misverstanden, 500 kapitale blunders, vooroordelen en denkfouten, van avondrood tot zeppelin, Uitgeverij Bert Bakker, Amsterdam, 1997 (oorspronkelijke titel Lexikon der populären Irrtümer, 500 kapitale Missverständnisse) Kolonialisme 1
![]() |
![]() |
#454 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik raad je dan aan je beter te informeren.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Radicale volgelingen van Mohammed zullen niet deelnemen aan het democratisch proces, omdat dit des duivels is. Tenzij zij erdoor de mogelijkheid zouden krijgen de democratie uit de wereld te helpen. http://www.missionislam.com/knowledge/Democracy.htmTegengestelde meningen zullen argumenteren dat het goed kan zijn deel te nemen aan het democratische proces om het mohammedaanse ideaal (tussen haakjes: de sharia) in te voeren.
![]() |
![]() |
#457 |
Minister
|
![]() Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog niet veel heb opgezocht over wie waar verkozen is, ik vermoed dat jij dat wel hebt gedaan?
Verlicht me!
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gevaar is de radicalisering van de islam ! steeds meer hoofddoeken, sluiers, aanslagen, zelfmoordcommando's, bekijk Indonesië, Afghanistan, preken in kleinere of oncontroleerbare moskees, de dagelijkse oproepen tot dood of geweld... En niet Fatima en Mohammed met kinderen die uw buur of mijn buur is ook niet... Neen, dat dachten ze van die dokters in London en Glasgow ook niet !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is wel in het Engels... met ondertitels... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging... de mening van een Vlaming heet racisme ?!"
![]() |
![]() |