Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 29 augustus 2007, 09:23   #441
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Helaas is dat onderscheid niet duidelijk (genoeg) gemaakt.
welk onderscheid? de uitleg op de officiele site lijkt me duidelijk. Dat jouw linkiewinkie poco vriendjes en rode media geen engels begrijpen en er iets anders van maken is JULLIE probleem, niet dat van de organizatoren.
Raar genoeg mocht zelfs op kifkif (je weetwel, de Interculturele site, gesponsored door de VLAAMSE gemeenschap) geen link naar de SIOE geplaatst worden: zonder te lezen wist de moderator namelijk al dat het anti-islamitische propaganda was! Over helderziendheid en glazen bollen gesproken!
Dus als er iémand onderscheid moet maken is het jouw troep, niet de organizatoren!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2007, 09:28   #442
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
welk onderscheid? de uitleg op de officiele site lijkt me duidelijk. Dat jouw linkiewinkie poco vriendjes en rode media geen engels begrijpen en er iets anders van maken is JULLIE probleem, niet dat van de organizatoren.
Met jou normaal discussieren gaat ook niet goed. Stop eens met te zeggen wie mijn vrienden zijn en wie ze niet zijn.

Verder is het achterlijk om - alweer - met 'poco' af te komen. Ik ben maar aan het uitleggen waarom de betoging een vrij redelijk risico inhoudt en waarom het logisch is dat er zeker geen moslims gaan meebetogen.

Zie ook Basy voor dat tweede.

Citaat:
Raar genoeg mocht zelfs op kifkif (je weetwel, de Interculturele site, gesponsored door de VLAAMSE gemeenschap) geen link naar de SIOE geplaatst worden: zonder te lezen wist de moderator namelijk al dat het anti-islamitische propaganda was! Over helderziendheid en glazen bollen gesproken!
Hun naam is 'stop islamisaton'. Echt leuk zullen ze de islam iig niet vinden.

Citaat:
Dus als er iémand onderscheid moet maken is het jouw troep, niet de organizatoren!
Dat is niet mijn troep.
Ik heb ook niets anders beweert.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2007, 09:30   #443
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De naam suggereert gewoon dat men geen verdere islamisering van Europa wil, het staat de o zo grote groep (ik verwijs naar Online) van GEMATIGDE moslims VRIJ om mee te betogen tegen een verdere islamisering van de Europese Unie.
Hoe uitnodigend naar de gematigde moslims...
Die gaan daar echt samen betogen met Wilders, die de Koran gelijkstelt aan Merin Kampf. Echt een tof iemand voor moslim om daarmee samen te betogen.
En met Filip Dewinter uiteraard, die stelt dat iedereen met een hoofddoek automatisch een terugkeercontract tekent. De doorsnee moslima zal zich hierdoor zeker op haar gemak voelen, als ze hoofdoekgewijs FDW ziet opdoemen.
Komt Filip Deman naar de betoging? Hopelijk wel. Dat zal dé publiekstrekker bij uitstek zijn, hij die beweert dat een moslim onmogelijk een democraat kan zijn.
Uiteraard moet het voor de doorsnee moslim ook een geruststellende gedachte zijn dat On line er zal zijn. Kan hij onmiddellijk door de alwetende On line laten uitmaken -once and for all- of hij een goede moslim is. Als ze On line niet treffen dan zal smiley wel even de oordeelkudige van dienst zijn. Echt uitnodigend om te horen dat je onmogelijk een goede mens en een goede moslim tegelijkertijd kan zijn. Dat zet echt aan om mee op te stappen op 11-09.

Nog iemand die zo uitnodigend is: Collargo. Die systematische het woord islam laat volgen met het predikaat fascisme.

En wil iemand als Eddy B wel dat de gematigde moslim mee komt betogen, moslim die door Eddy B reeds als bezettings macht, groter dan de Duiste bezetter tijdens WO II wordt genoemd?

etc etc, ik zou hier het quasi volledige Politics-bestiarium kunnen opnoemen, maar mijn punt is duidelijk.

En tegen wat zullen die nu betogen die gematigde moslims? Mogen er volgens de betogers moskeeën worden gebouwd, of zal Pro-Köln er ook zijn? Mogen er moslimscholen komen zoals het initatief in Molenbeek (waar ik fel tegen ben, maar da's een andere kwestie)? Of zal de gematigde moslim daar de facto grondwettelijke rechten laten afnemen? Mogen moslims nog kandidaat zijn bij verkiezingen of is dat ook de 'islamisering van Europa'? Zullen er voortaan dagelijks mohammedcartoons verschijnen? Echt iets waar de gematigde moslim vor zijn huis zal uitkomen!
Door de vele verwarring, door de aanwezigheid van nottoire racisten en door de polarisatie zal je er zeker van kunnen zijn dater geen enkele gematigde moslim zal afkomen. En op 12-09 zullen alle SIOE-racisten kunnen mekkeren dat er geen gematigde moslims zijn, en dat de islmaisering dus een nog groter gevaar is dan ze voorspeld hadden.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2007, 11:54   #444
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
- Mag ik erop wijzen dat de scheiding van Kerk en Staat kennelijk niet gerespecteerd wordt door de joodse staat Israël ....
Onzin, zeker weten!

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2007, 11:57   #445
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voor de volledigheid nog even een aantal dingen op een rijtje zetten:

- Ik vertrek inderdaad van een bepaalde premisse over de intentie van de organisatoren. Dat doen de aanhangers ook: zij geloven in de goede intenties van de organisatoren, of weten wel beter; ik geloof er dus geen snars van.
U weet het beter dan de organisatoren waarom er betoogd wordt?

Tjah?! Zo kunnen we nog lang discuteren uiteraard.

Paulus.
Oud 29 augustus 2007, 12:04   #446
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met jou normaal discussieren gaat ook niet goed. Stop eens met te zeggen wie mijn vrienden zijn en wie ze niet zijn.

Verder is het achterlijk om - alweer - met 'poco' af te komen. Ik ben maar aan het uitleggen waarom de betoging een vrij redelijk risico inhoudt en waarom het logisch is dat er zeker geen moslims gaan meebetogen.
het lijkt me normaal dat iemand die zich niet achter de boodschap van een betoging kan scharen ook niet aan dit betoging meedoet. Sinds wanneer is betogen een plicht? Sinds het verboten is?

Citaat:
Hun naam is 'stop islamisaton'. Echt leuk zullen ze de islam iig niet vinden.
Ik blijf me afvragen waarom ik voor een site moet betalen waar kritiek op Israel, antisemitische teksten en kritiek op het christendom dan wel gedoogd wordt.

Citaat:
Dat is niet mijn troep.
Ik heb ook niets anders beweert.
dat heb ik dan gemist.

Voorbeeld: de OTBT (organizatie tegen ballekes in tomatensoep) organizeert een betoging.

Thielemans weigert omdat hij vreest dat de italianen geschoffeerd zullen zijn wegens een betoging tegen Spaghetti Bolognaise.

Adrian Healey en zijn meute + heel de MSM beginnen de spaghettie bolognaise op te hemelen en een betoging ertegen zou buiten alle proporties zijn;

organizatoren OTBT herhalen dat het tegen ballekes in tomatensoep is.
AH beweert dat ze duidelijker moeten zijn want dat iedereen weet dat het tegen spaghetti bolognaise is.
Italiaanse hooligans maken zich klaar om te betogen voor de promotie van spaghetti bolognaise.

Thielemans beschuldigt de OTBT van extremisme want de tomatensoep is slechte een lapsus vermits het over spaghetti gaat.
enz. enz...

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 29 augustus 2007, 12:08   #447
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
het lijkt me normaal dat iemand die zich niet achter de boodschap van een betoging kan scharen ook niet aan dit betoging meedoet. Sinds wanneer is betogen een plicht? Sinds het verboten is?
Idd.

Citaat:
Ik blijf me afvragen waarom ik voor een site moet betalen waar kritiek op Israel, antisemitische teksten en kritiek op het christendom dan wel gedoogd wordt.
Ik ook.

Citaat:
Adrian Healey en zijn meute + heel de MSM beginnen de spaghettie bolognaise op te hemelen en een betoging ertegen zou buiten alle proporties zijn;
Ik heb noch de islam opgehemeld noch de betoging buiten alle proporties genoemd. (Enfin, dat zou het zijn, imo. Maar dat is neit relevant.)

Citaat:
AH beweert dat ze duidelijker moeten zijn want dat iedereen weet dat het tegen spaghetti bolognaise is.
Ik zeg niet dat iedereen dat weet. Ik zeg dat dat de perceptie is. Wie daar de oorzaak van is, laat ik in het midden.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
Oud 29 augustus 2007, 13:37   #448
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

"ge-PHOTOSHOP-te" BETOGING IN LONDON aan de ambassade van DENEMARKEN omwille van een paar tekeningskes:

http://www.youtube.com/watch?v=sD6052HkKJI

gelukkig dat er geen "extremisten" waren om de plaatselijke bevolking uit te dagen... of heb ik het weer verkeerd begrepen?

Laatst gewijzigd door circe : 29 augustus 2007 om 13:45.
Oud 29 augustus 2007, 14:05   #449
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Prima Reportage op Terzake van gisteren!
Zowel de Duitse organisator als Professor Marc De Vos hadden een perfecte argumentatie.
Er komen dus nog steeds bussen uit allerlei landen, en mensen uit Azië en de USA. Prima!

De Standaard echter publiceerde op 11 augustus reeds een phrase over de 'anti-islambetoging'. Hanteren ze bewust die onnozele stigmatiserende bewoording? Ik zou het bijna niet anders kunnen geloven. Het zijn toch joernalisten en die doen toch in 'woorden'?

Fotograaf van Younes vond het vast maar niks:

© Younes Ayad

Betogen is goed

Marc De Vos vindt het verbieden van de anti-islambetoging klinkklare nonsens. Meer nog, hij vraagt zich af of de zwijgende meerderheid van gematigde moslims zich niet achter de oproep kan scharen. 'Dat zou het beste antidotum zijn tegen het waas van islamfobie dat nu over het initiatief hangt.'
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2007, 18:09   #450
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

laatste nieuws : De Raad Van State steunt het verbod op de anti-islambetoging van Freddy Thielemans.
Oud 29 augustus 2007, 18:11   #451
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Met welke argumentering?
Oud 29 augustus 2007, 18:12   #452
Den Duisteren Duikboot

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
U weet het beter dan de organisatoren waarom er betoogd wordt?
Het is geen kwestie van weten versus niet-weten. Het is een kwestie van onthullen versus vérhullen.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2007, 18:16   #453
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar de daden van elke Moslim - je mag moslim zeggen, hoor - zijn dat niet.
Het feit dat je zelf zegt dat het niét eens over de radicale islam gaat, zegt eigenlijk gewoon dat die betoging derhalve ook elke gematigde moslim -enfin, zij die zichzelf niét in torens vliegen - aanvalt. Dat mag hoor, daar niet van.

Maar het komt nogal scherp over.

11.3%

De dag dat dat enkel bij moslims gebeurt, kan je daarvan spreken.
(Van dat 2de is trouwens geen sprake? Welke wet is er gekomen onder druk van de molimgemeenschap die jouw verbied een bepaalde vorm van voedsel te eten?)

Wel droog dat ineens elke moslim zijn vrouw en kinderen met geweld behandeld. Die is nieuw, moet ik zeggen.

Eigenlijk; die van de media.

Nog eentje die het neit snapt. Dat was dus niet letterlijk, hé.

Dat is hun goed recht.

De enige reden waarom ik idd mee zou betogen is als er zaken gebeuren door de staat die imo niet door de beugel kunnen. Daar heb je gelijk in.

Dat wordt toch leuk?

Ben jij al even dom als Online? Die kon ook namen niet lezen.
Ik weet echt niet waarom ik nog op dergelijke dingen antwoord ...

Ik zal met het laaatste beginnen: waarom denk je dat iemand niet lezen kan, en wie is er dom als hij niet begrijpt wat hij in zijn sig zegt? Een mens kan niet alles weten, en gelukkig zijn er nog leraren Latijn die opheldering kunnen verschaffen.

Als je dingen zegt die anderen niet snappen (nu typte ik ook al "neit"), dan moet je ze duidelijker stellen.

Heb ik gezegd dat elke mohammedaan zijn vrouwen en dochters molesteert? Ik heb mijn tekst niet herlezen, maar ik denk dat ik zei dat het mocht in Europa. Omdat rechters in Duitsland en Italië het goedkeurden op basis van de mohammedaanse leer ...

De 11,3% zijn dus reeds ruimschoots overschreden, met de goedwillende collaboratie van de fellow travellers en useful idiots.

De islamisering van Europa is niet enkel het werk van de bommenleggers.

De mohammedaanse ideologie is sowieso radicaal.

De volgelingen van Mohammed zijn er in geslaagd van (bijna) iedereen "islam" en "moslim" te doen zeggen, om te doen vergeten dat zij volgelingen van Mohammed zijn. Ik doe daar dus heel bewust niet aan mee.

Ik kan nog steeds kiezen voor koosjer of treife, maar op sommige plaatsen heeft men de keuze niet meer tussen halal en haram. En enig maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel is mij niet vreemd. (Maar mijn "amata" wil ik met niemand delen )
Oud 29 augustus 2007, 18:20   #454
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heb ik gezegd dat elke mohammedaan zijn vrouwen en dochters molesteert? Ik heb mijn tekst niet herlezen, maar ik denk dat ik zei dat het mocht in Europa. Omdat rechters in Duitsland en Italië het goedkeurden op basis van de mohammedaanse leer ...
Ik heb het vermoeden dat je hier feiten aan het verdraaien bent. Dus: bron?

Citaat:
De volgelingen van Mohammed zijn er in geslaagd van (bijna) iedereen "islam" en "moslim" te doen zeggen, om te doen vergeten dat zij volgelingen van Mohammed zijn. Ik doe daar dus heel bewust niet aan mee.
Lol. Oké.

Citaat:
Ik kan nog steeds kiezen voor koosjer of treife, maar op sommige plaatsen heeft men de keuze niet meer tussen halal en haram.
Ik zal het nog eens vragen. Heeft de overheid op enig moment beslist dat haram voedsel verboden werd? Zo niet, dan is er niets aan de hand.
Over welke plaatsen heb je het, btw.

Citaat:
Ik zal met het laaatste beginnen: waarom denk je dat iemand niet lezen kan, en wie is er dom als hij niet begrijpt wat hij in zijn sig zegt? Een mens kan niet alles weten, en gelukkig zijn er nog leraren Latijn die opheldering kunnen verschaffen.
Ik begrijp wat mijn sig is en ik weet dat jij dat ook kunt. Waarom je dan de naam gaat veranderen, snap ik niet.
Oud 29 augustus 2007, 18:23   #455
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Voor de volledigheid nog even een aantal dingen op een rijtje zetten:

- Ik vertrek inderdaad van een bepaalde premisse over de intentie van de organisatoren. Dat doen de aanhangers ook: zij geloven in de goede intenties van de organisatoren, of weten wel beter; ik geloof er dus geen snars van. ...
Wat zijn dan volgens u de ware intenties van de organisatoren? En wat is daar kwaad aan?
Oud 29 augustus 2007, 18:36   #456
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Ik heb het vermoeden dat je hier feiten aan het verdraaien bent. Dus: bron?
Telkens weer die bijna kinderlijke verwondering over feiten waar men niet vertrouwd mee is ...

De feiten deden zich voor in Duitsland en in Italië. De uitspraken zijn nog niet zo oud, zodat je ze zelf zou moeten kunnen terugvinden op het WWW.

Citaat:
Ik zal het nog eens vragen. Heeft de overheid op enig moment beslist dat haram voedsel verboden werd? Zo niet, dan is er niets aan de hand.
Over welke plaatsen heb je het, btw.
Scholen.

Citaat:
Ik begrijp wat mijn sig is en ik weet dat jij dat ook kunt. Waarom je dan de naam gaat veranderen, snap ik niet.
Zeer verwonderlijk. Ik heb op het einde van mijn vorige bericht dan nog een gouden tip gegeven ... Ik heb geen naam veranderd. Eigennamen schrijf ik doorgaans met een hoofdletter. Ik heb wel een "eigenschap" van iemand beschreven.
  • amare: beminnen, liefhebben, ...
  • amanda: zij die moet bemind worden
  • amata: de beminde
Oud 29 augustus 2007, 18:40   #457
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Telkens weer die bijna kinderlijke verwondering over feiten waar men niet vertrouwd mee is ...
Kinderlijke verwondering hoort bij de opleiding.
'feiten waarmee men niet vertrouwt is' mag je laten vallen.

Citaat:
De feiten deden zich voor in Duitsland en in Italië. De uitspraken zijn nog niet zo oud, zodat je ze zelf zou moeten kunnen terugvinden op het WWW.
Mooi zo. Geen bron.

Citaat:
Scholen.
Geen Antwerpse, iig. Over welke scholen heb je het?

Citaat:
Zeer verwonderlijk. Ik heb op het einde van mijn vorige bericht dan nog een gouden tip gegeven ... Ik heb geen naam veranderd. Eigennamen schrijf ik doorgaans met een hoofdletter.
Ik ook, maar niet in mijn handtekening.

Citaat:
Ik heb wel een "eigenschap" van iemand beschreven.
  • amare: beminnen, liefhebben, ...
  • amanda: zij die moet bemind worden
  • amata: de beminde
De persoon wie ik het gevraagd heb is met grote onderscheiding afgestuurd aan de klassieke talen, leerkracht Latijn en spreekt Latijn.
Als het u niet stoort, ga ik zijn autoriteit over de jouwe laten wegen.
Oud 29 augustus 2007, 18:40   #458
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is geen kwestie van weten versus niet-weten. Het is een kwestie van onthullen versus vérhullen.
Ja ja natuurlijk.

En u onthult wat de organisatoren verhullen. Is het niet?

Of met andere woorden...

U meent het beter te weten dan wat de organisatoren zeggen waarom er betoogd wordt.

Bedankt om het te bevestigen.

Paulus.
Oud 29 augustus 2007, 20:56   #459
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Ik weet echt niet waarom ik nog op dergelijke dingen antwoord ...

Als je dingen zegt die anderen niet snappen (nu typte ik ook al "neit"), dan moet je ze duidelijker stellen.

De 11,3% zijn dus reeds ruimschoots overschreden, met de goedwillende collaboratie van de fellow travellers en useful idiots.

De islamisering van Europa is niet enkel het werk van de bommenleggers.

De mohammedaanse ideologie is sowieso radicaal.

Ik kan nog steeds kiezen voor koosjer of treife, maar op sommige plaatsen heeft men de keuze niet meer tussen halal en haram. En enig maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel is mij niet vreemd. (Maar mijn "amata" wil ik met niemand delen )
Gisteren was er op ARTE een documentaire te zien over moslims die hun leven in het teken zetten van de strijd tegen de radicale islam, en tegen de karikaturen die van de islam worden gemaakt. Dikwijls zetten ze daarbij zelf hun leven op het spel, want ze houden zich niet in om stevig tegen de schenen van islamistische organisaties en regeringen te schoppen. Eén van de sterkste momenten in de reportage was het emotionele betoog van één van hen, die vertelde bereid te zijn om te leven met het dagelijkse risico van represailles, om zijn islam te verdedigen tegen het extremistisch gespuis. Dat soort mensen dwingt respect af. Jouw haatstokerij is even zwart als die van de nazi's in hun tijd. Slaag je er echt niet in om de frappante gelijkenissen te zien tussen dat soort karikaturale prietpraat en de anti-joden campagnes van de Duitsers?

Laatst gewijzigd door Doki : 29 augustus 2007 om 20:58.
Doki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2007, 21:07   #460
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Ik zag deze reportage ook en deze man dwingt inderdaad respect af. Wat je niet vermeldt is dat hij steeds wordt beveiligd en geen normaal leven kan leiden omdat hij voortdurend doodsbedreigingen krijgt van radicale moslims.
Het verbod op een betoging tegen de islamisering, speelt deze radicale moslims enkel in de kaart en geeft hen de boodschap dat hun methode van inimidatie, doodsbedreigingen en geweld werkt.

Het stadsbestuur van Antwerpen dat een replica van de ka'aba van Mekka gaat plaatsen op het Sint-Jansplein, de islamofobe burgermeester Thielemans van Brussel, Mieke van Hecke en alle andere nuttige, naïeve bruikbare idioten helpen de moslimfundi wonderbaarlijk in het bereiken van hun ultieme doel: "Te strijden voor een islamitisch leven en om een islamitische maatschappij (oemah) te vestigen en de Heerschappij van allah op aarde te laten heersen", dit is alvast wat je kan lezen in de boekjes die hier gelezen worden door moslimjongeren. Wellicht hebben Thielemans en ook de rechter van de Raad van State die de betoging tegen islamisering verbiedt ook al bedreigingen gekregen van de moslimmaffia, die reeds is doorgedrongen tot alle geledingen van de maatschappij. Het zal verder en verder gaan tot de gewone bevolking deze onderdrukking door moslimfundi, die niet enkel raken aan onze fundamentale rechten en vrijheden en het recht op een mening, maar die gewoon geweld gebruiken als iets hen niet zint. Wellicht zal het zo oplopen dat er een soort algehele opstand zal komen van niet-moslims (autochtonen en allochtone niet-moslims) die dit niet meer pikken, een tweede soort slag van Poitiers.

Laatst gewijzigd door Neptunus : 29 augustus 2007 om 21:10.
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be