![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raar genoeg mocht zelfs op kifkif (je weetwel, de Interculturele site, gesponsored door de VLAAMSE gemeenschap) geen link naar de SIOE geplaatst worden: zonder te lezen wist de moderator namelijk al dat het anti-islamitische propaganda was! Over helderziendheid en glazen bollen gesproken! Dus als er iémand onderscheid moet maken is het jouw troep, niet de organizatoren!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder is het achterlijk om - alweer - met 'poco' af te komen. Ik ben maar aan het uitleggen waarom de betoging een vrij redelijk risico inhoudt en waarom het logisch is dat er zeker geen moslims gaan meebetogen. Zie ook Basy voor dat tweede. Citaat:
Citaat:
Ik heb ook niets anders beweert.
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die gaan daar echt samen betogen met Wilders, die de Koran gelijkstelt aan Merin Kampf. Echt een tof iemand voor moslim om daarmee samen te betogen. En met Filip Dewinter uiteraard, die stelt dat iedereen met een hoofddoek automatisch een terugkeercontract tekent. De doorsnee moslima zal zich hierdoor zeker op haar gemak voelen, als ze hoofdoekgewijs FDW ziet opdoemen. Komt Filip Deman naar de betoging? Hopelijk wel. Dat zal dé publiekstrekker bij uitstek zijn, hij die beweert dat een moslim onmogelijk een democraat kan zijn. Uiteraard moet het voor de doorsnee moslim ook een geruststellende gedachte zijn dat On line er zal zijn. Kan hij onmiddellijk door de alwetende On line laten uitmaken -once and for all- of hij een goede moslim is. Als ze On line niet treffen dan zal smiley wel even de oordeelkudige van dienst zijn. Echt uitnodigend om te horen dat je onmogelijk een goede mens en een goede moslim tegelijkertijd kan zijn. Dat zet echt aan om mee op te stappen op 11-09. Nog iemand die zo uitnodigend is: Collargo. Die systematische het woord islam laat volgen met het predikaat fascisme. En wil iemand als Eddy B wel dat de gematigde moslim mee komt betogen, moslim die door Eddy B reeds als bezettings macht, groter dan de Duiste bezetter tijdens WO II wordt genoemd? etc etc, ik zou hier het quasi volledige Politics-bestiarium kunnen opnoemen, maar mijn punt is duidelijk. En tegen wat zullen die nu betogen die gematigde moslims? Mogen er volgens de betogers moskeeën worden gebouwd, of zal Pro-Köln er ook zijn? Mogen er moslimscholen komen zoals het initatief in Molenbeek (waar ik fel tegen ben, maar da's een andere kwestie)? Of zal de gematigde moslim daar de facto grondwettelijke rechten laten afnemen? Mogen moslims nog kandidaat zijn bij verkiezingen of is dat ook de 'islamisering van Europa'? Zullen er voortaan dagelijks mohammedcartoons verschijnen? Echt iets waar de gematigde moslim vor zijn huis zal uitkomen! Door de vele verwarring, door de aanwezigheid van nottoire racisten en door de polarisatie zal je er zeker van kunnen zijn dater geen enkele gematigde moslim zal afkomen. En op 12-09 zullen alle SIOE-racisten kunnen mekkeren dat er geen gematigde moslims zijn, en dat de islmaisering dus een nog groter gevaar is dan ze voorspeld hadden.
![]() |
![]() |
#444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tjah?! Zo kunnen we nog lang discuteren uiteraard. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voorbeeld: de OTBT (organizatie tegen ballekes in tomatensoep) organizeert een betoging. Thielemans weigert omdat hij vreest dat de italianen geschoffeerd zullen zijn wegens een betoging tegen Spaghetti Bolognaise. Adrian Healey en zijn meute + heel de MSM beginnen de spaghettie bolognaise op te hemelen en een betoging ertegen zou buiten alle proporties zijn; organizatoren OTBT herhalen dat het tegen ballekes in tomatensoep is. AH beweert dat ze duidelijker moeten zijn want dat iedereen weet dat het tegen spaghetti bolognaise is. Italiaanse hooligans maken zich klaar om te betogen voor de promotie van spaghetti bolognaise. Thielemans beschuldigt de OTBT van extremisme want de tomatensoep is slechte een lapsus vermits het over spaghetti gaat. enz. enz...
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "ge-PHOTOSHOP-te" BETOGING IN LONDON aan de ambassade van DENEMARKEN omwille van een paar tekeningskes:
http://www.youtube.com/watch?v=sD6052HkKJI gelukkig dat er geen "extremisten" waren om de plaatselijke bevolking uit te dagen... of heb ik het weer verkeerd begrepen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 augustus 2007 om 13:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
|
![]() Prima Reportage op Terzake van gisteren!
Zowel de Duitse organisator als Professor Marc De Vos hadden een perfecte argumentatie. Er komen dus nog steeds bussen uit allerlei landen, en mensen uit Azië en de USA. Prima! De Standaard echter publiceerde op 11 augustus reeds een phrase over de 'anti-islambetoging'. Hanteren ze bewust die onnozele stigmatiserende bewoording? Ik zou het bijna niet anders kunnen geloven. Het zijn toch joernalisten en die doen toch in 'woorden'? ![]() Fotograaf van Younes vond het vast maar niks: © Younes Ayad ![]() Betogen is goed Marc De Vos vindt het verbieden van de anti-islambetoging klinkklare nonsens. Meer nog, hij vraagt zich af of de zwijgende meerderheid van gematigde moslims zich niet achter de oproep kan scharen. 'Dat zou het beste antidotum zijn tegen het waas van islamfobie dat nu over het initiatief hangt.' |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() laatste nieuws : De Raad Van State steunt het verbod op de anti-islambetoging van Freddy Thielemans.
![]() |
![]() |
#451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met welke argumentering?
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zal met het laaatste beginnen: waarom denk je dat iemand niet lezen kan, en wie is er dom als hij niet begrijpt wat hij in zijn sig zegt? Een mens kan niet alles weten, en gelukkig zijn er nog leraren Latijn die opheldering kunnen verschaffen. Als je dingen zegt die anderen niet snappen (nu typte ik ook al "neit"), dan moet je ze duidelijker stellen. Heb ik gezegd dat elke mohammedaan zijn vrouwen en dochters molesteert? Ik heb mijn tekst niet herlezen, maar ik denk dat ik zei dat het mocht in Europa. Omdat rechters in Duitsland en Italië het goedkeurden op basis van de mohammedaanse leer ... De 11,3% zijn dus reeds ruimschoots overschreden, met de goedwillende collaboratie van de fellow travellers en useful idiots. De islamisering van Europa is niet enkel het werk van de bommenleggers. De mohammedaanse ideologie is sowieso radicaal. De volgelingen van Mohammed zijn er in geslaagd van (bijna) iedereen "islam" en "moslim" te doen zeggen, om te doen vergeten dat zij volgelingen van Mohammed zijn. Ik doe daar dus heel bewust niet aan mee. Ik kan nog steeds kiezen voor koosjer of treife, maar op sommige plaatsen heeft men de keuze niet meer tussen halal en haram. En enig maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel is mij niet vreemd. (Maar mijn "amata" wil ik met niemand delen ![]()
![]() |
![]() |
#454 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Over welke plaatsen heb je het, btw. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#456 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
De feiten deden zich voor in Duitsland en in Italië. De uitspraken zijn nog niet zo oud, zodat je ze zelf zou moeten kunnen terugvinden op het WWW. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#457 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'feiten waarmee men niet vertrouwt is' mag je laten vallen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als het u niet stoort, ga ik zijn autoriteit over de jouwe laten wegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En u onthult wat de organisatoren verhullen. Is het niet? Of met andere woorden... U meent het beter te weten dan wat de organisatoren zeggen waarom er betoogd wordt. Bedankt om het te bevestigen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Doki : 29 augustus 2007 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Gouverneur
|
![]() Ik zag deze reportage ook en deze man dwingt inderdaad respect af. Wat je niet vermeldt is dat hij steeds wordt beveiligd en geen normaal leven kan leiden omdat hij voortdurend doodsbedreigingen krijgt van radicale moslims.
Het verbod op een betoging tegen de islamisering, speelt deze radicale moslims enkel in de kaart en geeft hen de boodschap dat hun methode van inimidatie, doodsbedreigingen en geweld werkt. Het stadsbestuur van Antwerpen dat een replica van de ka'aba van Mekka gaat plaatsen op het Sint-Jansplein, de islamofobe burgermeester Thielemans van Brussel, Mieke van Hecke en alle andere nuttige, naïeve bruikbare idioten helpen de moslimfundi wonderbaarlijk in het bereiken van hun ultieme doel: "Te strijden voor een islamitisch leven en om een islamitische maatschappij (oemah) te vestigen en de Heerschappij van allah op aarde te laten heersen", dit is alvast wat je kan lezen in de boekjes die hier gelezen worden door moslimjongeren. Wellicht hebben Thielemans en ook de rechter van de Raad van State die de betoging tegen islamisering verbiedt ook al bedreigingen gekregen van de moslimmaffia, die reeds is doorgedrongen tot alle geledingen van de maatschappij. Het zal verder en verder gaan tot de gewone bevolking deze onderdrukking door moslimfundi, die niet enkel raken aan onze fundamentale rechten en vrijheden en het recht op een mening, maar die gewoon geweld gebruiken als iets hen niet zint. Wellicht zal het zo oplopen dat er een soort algehele opstand zal komen van niet-moslims (autochtonen en allochtone niet-moslims) die dit niet meer pikken, een tweede soort slag van Poitiers. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Neptunus : 29 augustus 2007 om 21:10. |
![]() |
![]() |