![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Aan de zandlopers hier op het forum te zien en te lezen... vrees ik het ergste voor Vlaanderen in het bijzonder en voor Europa in het algemeen. Wanneer wordt Brussel en zijn islamofiele burgemeester voor het hof van de rechten van de mens gedaagd? Wegens het ontzeggen van één van de meest primaire rechten: dat op de vrijheid van mening en meningsuiting? Wanneer wordt de politie voor de rechtbank gedaagd wegens ongeoorloofd gebruik van geweld?
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Minister
|
![]() Citaat:
't Is misschien omdat U ver van hier zit, maar er wordt voorlopig nog niet verkracht en gemoord omwille van het Vlaming zijn hoor... En de enige luide knal die ik vandaag gehoord heb was van mijn buurman wiens auto dringend toe is aan een nieuwe uitlaat... Het zit precies allemaal erg diep hè... Bent U daarom verhuisd ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
zo...dan hoef ik het zelf niet te zeggen...[/SIZE][/FONT]
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 12 september 2007 om 16:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wellicht zal dit worden bevestigd als de Raad van State een oordeel ten gronde zal vellen : in het eerste vonnis bij hoogdringendheid is alleen gezegd dat de RVS het verbod niet bij hoogdringendheid wou opschorten omdat de organisatoren geen niet-te-herstellen nadeel hadden aangetoond (door een slechte verdediging van advocaat Coveliers ?) EU-Commissaris Frattini van 'vrijheden' heeft al laten weten dat het verbod van betogingen enkel kan als daarin zou worden opgeroepen tot geweld . Dit was volgens mij een impliciete afkeuring van het Brusselse verbod . Een afkeer van de burgemeester voor de ideologie van de betogers kan geen reden zijn om een betoging te verbieden . Ik denk dat Thielemans ergens weet dat hij juridisch zwak stond en daarom de protestmanifestatie met geweld heeft willen ontruimen om zo een agressieve verdediging van de VB'ers uit te lokken . Zo kan hij nu juridisch aanbrengen voor de RVS dat hiermee bewezen is dat er wel degelijk gevaar voor gewelddadigheid van de kant van de betogers bestond . Een beschamend schouwspel . Hopelijk oordeelt de RVS in eer en geweten over de grond van de zaak .
Laatst gewijzigd door Luc Bekaert : 12 september 2007 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
|
![]() Niemand heeft dat ontkend hoor, predator. Het gaat erom dat er geen beelden zijn van de initiële bemoeienissen van FVH waarvoor hij zijn interview onderbak. Die zijn er pas van toen de politie hem al vast had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#449 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kijk nog maar eens goed... en LUISTEREN he!
![]() |
![]() |
#450 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Jip idd, dat vraag ik me ook af. ![]() En BTW ik dacht dat het een demo was tegen de Islamisering, maar wat hebben die waalse flikken dan tegen Vlamingen.??? Of moesten ze hun frustratie kwijt ?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
|
![]() Belachelijk natuurlijk, want die tentoonstelling toont alleen maar het leven van mensen zonder papieren en doet geen uitspraak over wat er met die mensen moet gebeuren. Met neutraliteit heeft dat dus geen bal te maken. Maar ja, het VB heeft natuurlijk niet graag dat mensen te weten komen dat zij ook maar gewoon mensen zijn. We zouden wel eens sympathie met hen kunnen krijgen hé...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
|
![]() Het gaat erom, beste Fieseler, dat die arrestaties niet out of the blue kwamen zoals verschillende personen hier beweren en sommigen - tegen beter weten in - blijven beweren. Niet meer, niet minder. De manifestatie was verboden. Dat wisten ze. De politie had 's ochtends gezegd dat ze niet zouden ingrijpen onder bepaalde voorwaarden, maar is in de loop van de dag van mening veranderd. Dat wisten ze ook. De aanwezigheid van de VB'ers had niets te maken met de uitspraak van de politie van 's ochtends trouwens. En ze hadden ongetwijfeld gehoopt om voor de camera's gearresteerd te worden. Al de rest, is komedie en calilmerogedrag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#458 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#459 |
Minister-President
|
![]() Calimero is gevallen,
Van de trap af Op z'n ballen, En dat deed zo'n zeer en hij fietst niet meer tralalalaaaa tralalalaaaa My God! is die zever hier nog altijd bezig? Zielig gejank; het VB op z'n smalst...
![]() |
#460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu Fratinni (eu-commisaris van justitie) heeft in elk geval gezegd, dat Belgie de betoging nooit had mogen verbieden. Laatst gewijzigd door Bob : 12 september 2007 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |