Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 oktober 2007, 19:21   #441
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Blijf maar deuren dichtslaan ... Goe bezig ...
Nu ja , ontkennen is de eerste fase zeggen ze ...
Ik hoef helemaal niks te ontkennen dat niet eens op het proces is beweerd. En als u een andere versie heeft dan de getuigen en de advocaten (OOK die van de verdediging), dan wil ik dat graag staalhaard aangetoond zien.

Citaat:
't Had evengoed de helft van het internaat kunnen zijn dat er was neergeschoten , dat heb ik al 100 keer gezegd ... Deze doorgeflipte jongeman wilde sterven "in a blaze of glory" ... Heeft niets met deze slachtoffers te maken ...
En het bewijs dat u met 2 maten en 2 gewichten weegt is duidelijk ... Het blanke slachtoffer , een klein BLANK kindje vergeet u weer ... Past niet in uw plaatje hé ...
Dat alleen al zegt veel over u ...
Wrong, my dear monster (or is it moron?) U had het over "de allochtonen" die aan ik-weet-niet-wat-allemaal schuldig waren. Daarom beperkte ik mij natuurlijk tot de "maroefen" die door HVT werden afgeknald, met de simplele maar voor u blijkbaar o zo moeilijke vraag: AAN WAT WAREN ZIJ SCHULDIG?

Citaat:
Niets blijkbaar , want dat kan u maar naar 1 richting opbrengen ...
Alleen al de manier waaop u dat dan stelt zegt genoeg ... U weet dat u fout zit , maar durft het niet toe te geven omdat u angst hebt dat men u uitlacht
Maar zoals uw geestesgenoten het stellen ...: uitroeien en vernietigen hé ... Dan zal u zeker nooit uw ongelijk moeten toegeven
Okee, nu is het duidelijk. Het is niet of-of. U bent een oliedom monster.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2007, 19:28   #442
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta
En het bewijs dat u met 2 maten en 2 gewichten weegt is duidelijk ... Het blanke slachtoffer , een klein BLANK kindje vergeet u weer ... Past niet in uw plaatje hé ..
het medeleven van de (vooral) blanke linkiewinkies is inderdaad beperkt.

een BLOND BLANK kindje werd doodgeschoten door een BLANKE RACIST.

Moet kunnen volgens hen.

Binnen 10/15 jaar krijgen ze deze persoon terug op hun boterham: net omdat ze niet wilden dat die mens een zware stoornis heeft... of och gut... na het proces vindt iederen dat ook?

Nou ja: ze WILDEN een racist, ze hebben hem gekregen. En binnen 15 jaar krijgen de huidige jonge linkiewinkies hem TERUG! proficiat! (dat het dan hùn eigen blond en blank kindje wel eens zou kunnen zijn, daar staan ze natuurlijk niet bij stil: RASSIEST RASSIEST RASSIEST moest het wezen! voil�* ge hebt hem.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 13 oktober 2007 om 19:29.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2007, 19:34   #443
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
het medeleven van de (vooral) blanke linkiewinkies is inderdaad beperkt.

een BLOND BLANK kindje werd doodgeschoten door een BLANKE RACIST.

Moet kunnen volgens hen.

Binnen 10/15 jaar krijgen ze deze persoon terug op hun boterham: net omdat ze niet wilden dat die mens een zware stoornis heeft... of och gut... na het proces vindt iederen dat ook?

Nou ja: ze WILDEN een racist, ze hebben hem gekregen. En binnen 15 jaar krijgen de huidige jonge linkiewinkies hem TERUG! proficiat! (dat het dan hùn eigen blond en blank kindje wel eens zou kunnen zijn, daar staan ze natuurlijk niet bij stil: RASSIEST RASSIEST RASSIEST moest het wezen! voil�* ge hebt hem.
Het overlevende slachtoffer en de familieleden van de andere slachtoffers waren anders wél gelukkig met de uitspraak.
Overigens: mocht HVT ontoerekeningsvatbaar zijn verklaard, dan was hij veel vlugger vrijgekomen.
Oud 13 oktober 2007, 19:37   #444
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Ik hoef helemaal niks te ontkennen dat niet eens op het proces is beweerd. En als u een andere versie heeft dan de getuigen en de advocaten (OOK die van de verdediging), dan wil ik dat graag staalhaard aangetoond zien.
Bent u nog steeds op zoek naar de ware reden waarom HVT is gaan flippen ??? Erg zenne ...
Probeer even de tijd te nemen om te begrijpen dat de mentale ingesteldheid van HVT op het moment van de feiten een resultaat was van jarenlange pesterij, en dat die opgekropte frustratie er gewoon in één keer is uitgekomen ... Of is het zo moeilijk om in te zien dat dit soort toestanden wel degelijk bestaat ???
Citaat:
Wrong, my dear monster (or is it moron?) U had het over "de allochtonen" die aan ik-weet-niet-wat-allemaal schuldig waren. Daarom beperkte ik mij natuurlijk tot de "maroefen" die door HVT werden afgeknald, met de simplele maar voor u blijkbaar o zo moeilijke vraag: AAN WAT WAREN ZIJ SCHULDIG?
Zeg mens toch ... DOOF , BLIND ?? Of enig ander probleem waardoor u niet snapt wat er gezegd wordt ???
Bij de schietpartij had iedereen slachtoffer kunnen zijn ... Het ging hem op die moment niet over "kleurtjes" of zo ... Het ging hem over het neerschieten van mensen , om daarna zelf neergeschoten te worden ...
De vreemdelingen die hem gepest hebben , hebben hem mentaal de dieperik ingeduwt ...
De schietpartij hoorde bij de wens om te sterven , een wens die er gekomen is doordat de mensen die hem hadden moeten helpen , hem links hebben laten liggen ... Net zoals u het probleem niet ziet , zo zagen zij het ook niet ...
Citaat:
Okee, nu is het duidelijk. Het is niet of-of. U bent een oliedom monster.
Wauw ... Ik wordt persoonlijk aangevallen door drosophila ... Wat een ervaring zeg ...
Teken dat ze met de rug tegen de muur zit ???
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 16:31   #445
Chrilord
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner Bekijk bericht
Ik ben het volledig met je eens. Vijftig jaar effectieve gevangenisstraf, hij zal dan ongeveer zeventig jaar oud zijn, vind ik een erg milde straf in verhouding tot de feiten en het gegeven dat de man nergens spijt van heeft. Ik hoorde net op het nieuws dat zijn favoriete bezigheid in de gevangenis het spelen van (6 verschillende) gewelddadige videogames is. Er is er zelfs eentje bij waar je al 'moordenaar' opdracht krijgt om zoveel mogelijk voetgangers dood te schieten. Bij elke gedode peuter van 2 krijg je dan een bonus. Laat die man gerust tot het einde van zijn dagen die spelletjes spelen, maar wel veilig achter slot en grendel.

Een bijzonder milde forumgebruiker.

ik ben eens benieuwd welk liedje je zal fluiten wanneer die morrokaan voor de rechter zal staan in Luik,die 2 belgische meisjes heeft verkracht en vermoord.Da lieken wil ik U dan nekeer oren zingen.t'Zal dan eentje zijn van "ze moesten daar nie zijn " of "die man moet geholpen worden,die is nie normaal".En wat gaat ge orakelen over dien turkse trainer die dienen belg zomaar de kliniek inslaat? Uitlokking zeker...
Oud 16 oktober 2007, 16:36   #446
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Overigens: mocht HVT ontoerekeningsvatbaar zijn verklaard, dan was hij veel vlugger vrijgekomen.

Ik denk dat u zich vergist, ik denk dat u de mensen van de comissie ter bescherming van de maatschappij onderschat.

De enige mensen die echt levenslang doen in Belgie zijn een aantal geinterneerden. En die zijn dan niet eens veroordeeld, en toch zitten ze in de gevangenis, sommigen inderdaad levenslang. En die krijgen buiten hun ziekenkas niets.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 20:03   #447
krohn
Partijlid

Standaard Cassatie zeker

'T is klaar voor toeschouwers (een beetje) van buiten, zoals ik, dat die uitspraak door de Publieke opinie vooral in Vlaanderen niet wordt begrepen....

Het bewijs? Die twist bvd binnen het oranje-blauw over jonge delinkwenten (iederen weet ronduit waar het over gaat...met die benaming...) en met Hans in het achtergrond....

Er komt bij gevolg Cassatie, zeker

iiiEEN EERLIJK PROCES...OOK VOOR HANS VANTHEMSCHE!!!
krohn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 20:43   #448
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Ik denk dat u zich vergist, ik denk dat u de mensen van de comissie ter bescherming van de maatschappij onderschat.

De enige mensen die echt levenslang doen in Belgie zijn een aantal geinterneerden. En die zijn dan niet eens veroordeeld, en toch zitten ze in de gevangenis, sommigen inderdaad levenslang. En die krijgen buiten hun ziekenkas niets.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Advocaat-generaal Franky De Keyzer
"Als de jury Van Themsche inderdaad ziek zou verklaren, dan zou hij al in januari 2008 voor de Commissie ter Bescherming van de Maatschappij kunnen verschijnen. De verdediging zal dan het psychiatrisch verslag van Chris Dillen te voorschijn toveren, hetzelfde verslag dat ze nu in twijfel trekt, en zeggen dat de jury zich vergist heeft. Volgens die onafhankelijke gerechtsdeskundige is hij immers wel toerekeningsvatbaar en dan is Van Themsche een vrij man."
Oud 16 oktober 2007, 21:31   #449
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Wat is uw punt?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2007, 17:11   #450
Chrilord
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Niet alleen het Nieuwsblad. Alle media doen daar aan mee. Ik vind het er ook over. Ik begrijp dat die zaak de nodige aandacht krijgt. Maar ze moeten niet overdrijven. Daar heeft niemand baat bij. Ook de slachtoffers niet.
Iedereen die iemand verliest breekt .Maar hier probeert de ganse pers de vlamingen een schuldgevoel mee te geven met maar één doel:stop het VL B.Niemand mag zich verzetten tegen de mutikul.Ik beweer dat de nabestaanden van de slachtofers maar één doel hebben: zoveel mogelijk geld snuiten uit die affaire.Ge zult er niet veel meer over lezen in de pers.Ander moordpartijen waar belgen het slachtoffer zijn worden amper nog vernoemd,maar hier hebben de rode hogepriesters een stok in gevonden om alle vlamingen eens goed te laten voelen dat er een verschil bestaat in moorden:vermoord worden door een vreemdeling is wat anders dan vermoord worden door een landgenoot.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be