![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En ik ben alsdusdanig dus weldegelijk erkent en krijg zelfs een grotere uitkering dan een ziekte-invalide Dringend je wetten over invaliteit eens gaan leren. En als arbeidsinvalide mag ik zelfs met meer dan 66% erkenning nog gaan werken zonder mijn uitkeringen te verliezen. En tenzij je aan je bed gekluisterd bent of geestensziek, kan je altijd nog bepaalde zaken doen, ook voor andere en zo de hulp van andere bekomen om de werken te doen die je zelf niet kan. Daarbij komt dat er niemand je afdrijft en je dus rustig op je eigen tempo kan werken. En het is niet omdat je doof bent of concentratieverliez, of een kapote rug hebt of een ledemaat kwijt bent of zelfs in een rolstoel zit, dat je een sukkelaar bent. Je bent dit zelfs niet als je aan je bed bent gekluisterd, want dat ben je enkel als je dit zelf laat gebeuren. En met mij zullen 100.000den andere invalide je dit zeggen. Er zijn altijd zaken die je kan doen, en vaak meer dan je zelf denkt. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat zit gij over auto's te zeveren? Die zijn enkel voor gezinnen met meer dan 600,- per maand... en voor treinbestuurders die niet kunnen leven met drie keer dat bedrag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Staatssecretaris
|
![]() Kom dat hier vertellen na de herziening van uw dossier. Als het zo doorgaat zullen zelfs de oorlogsinvaliden moeten ophoesten voor de luxe van de anderen. De tijd dat de nonnekes u iets voor niks geven is al lang gedaan, zulle.
Laatst gewijzigd door DannyS : 4 december 2007 om 16:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Staatssecretaris
|
![]() Als ge met de auto kunt rijden en zelfs werken dan kunt ge ook 1170,- € verdienen op anderhalf uur. Ge zijt gewoon te lui. Kom liever bij mij tegels leggen, dan krijg ge van mij ne BMW met dikke banden. En ge krijgt de hoge status van "aannemer", als da niet niks is.
Laatst gewijzigd door DannyS : 4 december 2007 om 16:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heeft een consolidate datum en kan daarna enkel nog herzien worden op verzoek van de invalide zelf. De verzekering mag dan enkel nog betalen. Citaat:
Citaat:
En bij moeders voor moeders juist hetzelfde, En het Leger des Heils( protestantse tegenhanger) kan je ook gewoon gaan aankloppen. En jongeren kunnen dan nog naar het jac, je bent dus zeer slecht op de hoogte over wat je nog allemaal gratis kan bekomen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Immers je kan alle minuten een klap op uw bakkes krijgen van uw soort. En waarom hé? Enfin het gesticht zal zich daar wel over ontfermen.
![]() |
![]() |
#449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik vraag niemand drie maandinkomens voor anderhalf uur werk. Ben nochtans geschoold. Ik heb hier eerst een tienvoud voorgesteld van een eerlijk loon. En moet je hierboven eens lezen of ze dat genoeg vonden, de ware onbeschofterikken, die de armen hier raad aan het geven zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel te gevaarlijk.
![]() |
![]() |
#452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
30 m² tegels leggen is 30 m² tegels leggen betalen en geen anderhalf uur * eender wat.
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik heb gaan lezen en heb maar 1 persoon gevonden die de mensen op hun BAKKES wil slagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De klant zal een beetje beginnen bepalen zeker wat hij wil betalen?
Zal van verder dan het gesticht moeten komen!
![]() |
#455 |
Staatssecretaris
|
![]() Inderdaad, ik heb vier aannemers zonder succes voor de rechtbank gedaagd. Ze hebben me doen betalen voor niet-uitgevoerde werken, en tot zeven maal de prijs die het volgens kenners had mogen kosten, indien die maffia de moeite zou genomen hebben er aan te beginnen. Tegnwoordig is het voldoende een contract te hebben, uitvoeren hoeft niet. Ik sta niet meer met de koffie klaar om te verzoenen terwijl ze me met de dood aan het bedreigen zijn, ik sla terug!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders heb ik liever een Jinlun 125 highlander en die heeft ook dikke banden, vanachter toch en kost hem dan maar 2000€ En ik zal wel een bokshelm opzetten voor ik aanbel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Staatssecretaris
|
![]() Verstand? Het verstand om bejaarden en gehandicapten om de tuin te lijden. Die aannemers komen enkel voor wat de niet-gehandicapte zelf kan doen, en rekenen dan een prijs die niemand zou betalen als het anders kon. Als er een beetje vakmanschap vereist is komen ze niet eens kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hou niet van tegels. Te koud aan de voeten.
Kliklaminaat is veel minder vuiligheid, simpeler te verwerken en uiteindelijk goedkoper dan de meeste tegels.
![]() |
#459 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja zelfs tegelen. En binnen de bouw is er eigenlijk enkel vakmanschap vereist boor een beperkt aantal jobs, de rest van het vakmanschap is enkel sneller werken dan een doe het zelver. Tegelen op een egale ondergrond met tegels van 30 op 30 is kleuterwerk. Koop klaargemaakte lijm en zet je op je achterwerk op de grond en begin er gewoon aan. Wedden dat je binnen de 3 dagen je vloer even goed hebt gelegd als die dure vakmannen. Je moet enkel durven beginnen en dat kan je gemakkelijk met een goed doehetzelf boek bij de hand. |
|
![]() |
![]() |