![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4601 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb Arti ook zo eens een tijdje met zijn/haar eigen stellingen (discriminatie van de vrouw binnen de islam) geconfronteerd....als je daar consequent mee door gaat dan loopt hij/zij krijsend weg en bant hij/zij u...en denkt dat andere forummers dat niet door hebben....hillarisch
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 22 februari 2012 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4602 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand kan ook een citaat geven waarin de Paus zou zeggen dat hij tegen de islam is. Maar dat hoeft ook niet om dat te weten.
Pericles heeft gelijk. Gewoon op de man af vragen is altijd het beste. Ontwijkend antwoorden, is ook antwoorden. Al is het niet op de gestelde vraag. Zeer typerend. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4603 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voortaan zal ik in elke discussie u de vraag stellen : "Is de islam een factor is het massief crimineel gedrag van islamieten of niet? " Tot ge antwoordt. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 22 februari 2012 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4604 | |
|
![]() Citaat:
Met uw constant liegen (ik mag het geen stropop meer noemen), en selectief quoten en de laatste tijd enkel nog trollen en stoken. ![]()
![]() |
![]() |
#4605 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is de islam een factor in het massief crimineel gedrag van islamieten of niet ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4606 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot zo lang, heb jij het verkeerd voor, vrees ik. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4607 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4608 | |
|
![]() Citaat:
Mocht ge er nog in geïnteresseerd zijn, zoek dan even in het subforum "godsdienst en levensovertuiging".
![]() |
![]() |
#4609 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Twee of drie letters. Maar dat is blijkbaar te veel gevraagd. Liever speelt u op de man dan op de bal. De reden waarom, is overduidelijk. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 23 februari 2012 om 07:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4610 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is een vraag aan mij gesteld, waar Pericles mee afkomt; in de hoop zo te verdoezelen dat hij geen citaat met link kan geven waar ik de islamideologie verdedig. Hij kan zo geen citaat met link geven omdat ik nergens de islamideologie verdedig. Maar verwacht niet dat hij dat kan toegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4611 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door chinaski : 25 februari 2012 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4612 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door chinaski : 24 februari 2012 om 01:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4613 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerlijk discuteren willen ze niet en gaan daarom steevast confronterende vragen uit de weg. En wie het opmerkt en zegt, wordt persoonlijk aangevallen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 23 februari 2012 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4614 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4615 |
|
![]() Als ik tijd heb dan zal ik de posting eens zoeken waar Arti de discriminatie en vernedering van de vrouw binnen de islam verdedigt...ik vrees dat, in het licht van het standpunt van Arti, het antwoord op de vraag van Pericles volstrekt obsoleet is...
![]() |
#4616 |
|
![]() Wat een straf voor de rest van de moderatie denk ik dan als ik dit lees...denkt u echt?....tja...Akira zegt u?....
![]() |
#4617 | |
|
![]() Citaat:
Ik antwoord met de mening waarvoor ik sta, niet met een die gij of iemand anders probeert op te dringen. ![]()
![]() |
![]() |
#4618 | |
|
![]() Citaat:
Met uw constant liegen (ik mag het geen stropop meer noemen), selectief quoten en de laatste tijd enkel nog trollen, stoken en persoonlijke aanvallen ![]() (ziet ge, ik weet ook de ctrl-c en ctrl-v staan)
![]() |
![]() |
#4619 | |
|
![]() Citaat:
Dat ge het er niet mee eens zijt is uw probleem. Steek alvast maar de vingers in de oren en ga luid 'LALALALALAAAAA' roepen zoals altijd. ![]()
![]() |
![]() |
#4620 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |