![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4621 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4622 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
U bewijst andermaal uw eigen en typerend voorspelbaarheidsgehalte. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 23 februari 2012 om 23:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4623 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijd Om Bert en Ernie op de negeerlijst te zetten wegens manifeste weigering om in discussie te gaan .
Voila , t'is gebeurd Een aanrader. ![]() Verder voor de vrienden dit fantastisch lied. Wahre Freundschaft soll nicht wanken Wenn sie gleich entfernet ist Lebet fort noch in Gedanken Unt der Treue nicht vergisst Keine Ader soll mich schlagen Wo ich nicht an dich gedacht Ich will für dich sorgen tragen Bis sum späten Mitternacht. Wenn der Mühlstein träget Reben Und daraus fliesst kühler Wein Wenn der Tod mir nimmt das Leben Hôr ich auf getreu zu sein. Laatst gewijzigd door Pericles : 24 februari 2012 om 00:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4624 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij kan zo geen citaat met link geven omdat ik nergens de islamideologie verdedig. Maar verwacht niet dat hij dat kan toegeven. 't Is hier iedere keer van 't zelfde. De argumenten zijn op, je reinste zever wordt bovengehaald, de vaste volgelingen komen bevestigen; maar niet één is in staat om ook maar één citaat met link te geven om die zever aan te tonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4625 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het zijn zielige trollen eigenlijk. Beter niet te veel aandacht aan besteden, Artisjok.
![]() |
![]() |
#4626 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De essentie van de zaak is dat juliie (lees: Alboreto en Artisjok) weigeren te antwoorden met ja of nee, op de confronterende vraag van Pericles, waaruit zou blijken wie hier de islamknuffelaars zijn, waarover het ging. De 'tegenargumentatie' slaat nergens op. Het is niet 'een argumentatie', maar een uitvlucht. Een uitvlucht om een valse schijn te wekken om toch maar niet te hoeven antwoorden met ja of nee. Niemand kan ook een citaat geven waarin de Paus zou zeggen dat hij tegen de islam is. Maar dat hoeft ook niet om dat te weten. Daarom slaat de 'uitvluchtargumentatie', nergens op. Pericles heeft gelijk. Gewoon op de man af vragen is altijd het beste. Ontwijkend antwoorden, is ook antwoorden. Al is het niet op de gestelde vraag. Zeer typerend. En dan op de man spelen natuurlijk, ipv op de bal. Heel voorspelbaar. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 februari 2012 om 07:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4627 | |
|
![]() Citaat:
Nu nog hopen dat Paulus stopt met constant op de man te spelen, en misschien kunnen we in de diverse draden nog eens terug op het onderwerp komen. Want hoewel zijn metadiscussies duidelijk zijn gebrek van argumenten aantonen, beginnen ze, zoals Alice ook al aanhaalde, vervelend en saai te worden. Niets nieuws, enkel copy/paste.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 24 februari 2012 om 07:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4628 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou ik geloven (!).
Citaat:
Goed geprobeerd Alboreto. Maar niet goed genoeg. Je vertelt nog steeds meer over jezelf dan over mij, vrees ik. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4629 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Op de heilige geest? Of toch op de paus zijn uitspraken. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4630 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook je hele oeuvre bewijst 't, je afleidingsmanoeuvres, je; "Maar zij/anderen doen 't ook hoor", je off topic geleuter en draden 'n andere wending geven, om toch maar niet onder ogen te moeten zien dat jouw troetsels oververtegenwoordigd zijn in de misdaad, zodoende de gevangenissen overbevolken...en dit niet enkel in la BelZiek, bewijzen 't!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4631 |
Europees Commissaris
|
![]() En, zijn we er nu na meer dan 4600 posts, waarvan 95 procent van Artisjok, al uit of er racisme wordt bedreven op politics.be?
Het is maar dat ik het me een tikkie ontzie om de discussie nog te volgen...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4632 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4633 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1479 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4634 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *KNIP*
Laatst gewijzigd door chinaski : 25 februari 2012 om 00:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4635 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *KNIP*
De moderatie zou beter eens vaststellen wat er hier al maanden door verschillende mensen wordt vastgesteld. Namelijk dat A & A hier niet zijn om te discuteren, waarvoor ons forum dient, maar wel dit forum misbruiken om hun politieke mening te verkondigen. Dat is de reden waarom zij steevast confronterende vragen uit de weg gaan en quasi elke discussie, na eindeloos getrol, doen vastlopen. En wie het zegt wordt persoonlijk aangevallen. Ik zie echt niet in wat er verkeerd is aan het stellen van vragen, die één of andere kwestie zou kunnen verduidelijken in een discussie, zodat we weer vooruit kunnen. Ik zie wel in wat er verkeerd is aan het weigeren van antwoord geven en zo de discussie te doen vastlopen, keer op keer. Hopelijk ziet de moderatie dat -op een schonen dag- ook. En wordt daar eindelijk eens tegen opgetreden. Per slot van rekening dient een discussieforum nog altijd om te discuteren. Paulus. Laatst gewijzigd door chinaski : 25 februari 2012 om 00:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4636 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4637 | |||
|
![]() Citaat:
Iedereen is hier om zijn mening te verkondigen, vooral gijzelf. Ge weigert iedere vorm van discussie en speelt constant op de man en dit nu al ettelijke pagina's lang. Ik denk dat de moderatie dat ook heel goed beseft. Ik negeer het meestal op vraag van Alice, want hoewel ik het op bepaalde vlakken niet met haar eens ben respecteer ik wel haar mening. Ze heeft gelijk als ze zegt dat het vervelend is gaan worden en dat ge de discussies verziekt met uw getroll. Sorry als ik wat grof overkom, maar de waarheid heeft ook haar rechten. Citaat:
Ge kunt eventueel verder discussiëren op basis van het antwoord en verder in detail gaan, maar het keer op keer weer stellen van dezelfde, reeds beantwoordde vraag is irritant en valt onder trollen. Citaat:
Ik ben bereid het verleden te laten wat het is, en met u met een propere lei opnieuw te beginnen. Geef zelf het goede voorbeeld en probeer op een eerlijke manier te discussiëren, zonder stropoppen, zonder beledigingen, zonder op de man te spelen. Ik ben in ieder geval bereid hetzelfde te doen. Zoals de Engelsen zeggen: "put your money where your mouth is"
![]() |
![]() |
#4638 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef zelfs fouten toe als ik die maak, ook aan u en aan Artisjok, die niet bepaald mijn geliefkoosde discussiepartners zijn en dat weet je maar al te best. Je hebt er me zelfs een paar keer voor bedankt en geprezen. Maar jij niet hé Alboreto?! Jij antwoord niet op confronterende vragen die je standpunt in bepaalde zaken duidelijk zouden kunnen stellen. Het is heel erg vervelend -om niet te zeggen 'onmogelijk'- te discuteren, met iemand die geen duidelijk standpunt wenst in te nemen. Uiteindelijk, gezien dat keer op keer gebeurt, begint dat inderdaad serieus op de zenuwen te werken. Niet alleen van mij, maar ook van andere forummers. En als die mensen dan kwaad worden, dan duw je maar op het driehoekje om ze het zwijgen op te leggen of je wil niet antwoorden omdat ze zogezegd onbeleefd zouden zijn. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Want uw zogenaamd eerlijk voorstel is niet meer dan: "kom, we zwijgen er over". Doofpotoperaties, hebben niet bepaald de reputatie van 'eerlijk voorstel'. Ik ben al blij met een duidelijk antwoord op de twee vragen uit deze posting, zodat we uw standpunt weten. http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=14725 U bent aan zet. Paulus. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4639 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het forum nu wel zal inzien wie er hier van goed of slechte wil is. (Voor alle duidelijkheid, ik hanteer de 3 strikes regel).
![]() |
![]() |
#4640 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik die aanneem, geef ik impliciet een deel onwaarheden die gij mij toeschrijft toe. Al wat ik vraag is een ja of nee op duidelijk gestelde vragen. Twee of drie lettertjes tikken, zodat we uw standpunt ter zake weten en inhoudelijk en constructief kunnen debateren. Maat u weigert dat. Al maandenlang. Het weze duidelijk wie hier onredelijk is. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 februari 2012 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |